Lidl kwietniowy

Data: 2012-04-01 18:25:56
Autor: BoDro
Lidl kwietniowy
TrochÄ™ rowerowo, trochÄ™ trekkingowo:

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=25829

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E
bodro_malpa_wp.pl

Data: 2012-04-01 12:29:54
Autor: Michał Rz.
Lidl kwietniowy
On 1 Kwi, 18:25, BoDro <bo...@lolek.pl> wrote:
Trochę rowerowo, trochę trekkingowo:
Do czego służ± te koszulki funkcyjne? Bo ani to warstwa zewnętrzna,
ogrzać też raczej nie, bo nie ma ramion.
http://tinyurl.com/7y42buj
Na jakie temperatury i warunki się j± stosuje?

Data: 2012-04-02 23:28:43
Autor: Ludek Vasta
Lidl kwietniowy
On 01/04/2012 21:29, Michał Rz. wrote:
Do czego służ± te koszulki funkcyjne? Bo ani to warstwa zewnętrzna,
ogrzać też raczej nie, bo nie ma ramion.

Wydaje mi się, że to złe tłumaczenie, w polskim chyba czę¶ciej używa się terminu "termoaktywna".

Nie wiem, jak akurat ta koszulka funkcyjna w Lidlu, ale ja korzystam z koszulki termoaktywnej marki "Moira" pod koszulk± kolarsk±. Jak s± ciepłe dni, to bardzo lekkiej "Ultrilight" http://www.moirashop.cz/ultralight-new-kr-rukav/ , jak s± mniej ciepłe, to 2-warstwowej "Duo" http://www.moirashop.cz/moira-duo-triko-s-kratkym-rukavem-du-kr/ . No i jak jest zimno, to mam wersje z długim rękawem i nawet kalesony.

Zalet± jest to, że naprawdę nie mam problemów z potem, bo ten materiał go odprowadza, no i wbrew pozorom nawet w upalne dni mi gor±co tyle nie dokucza, niż gdybym tej koszulki ultrilight nie miał (bo za upalnych dni mi dokucza najbardziej pot). Pierwotnie kupiłem 7 lat temu nie do rowerowania (wtedy chyba nawet nie mieli serii dla rowerzystów), ale do wycieczek pieszych, ale sprawdzaj± się też na wycieczkach rowerowych.

O ile mi jednak wiadomo, to w Polsce bielizny termoaktywnej (funkcyjnej) marki Moira nie da się kupić, ale jest chyba Craft. Jeżeli w Lidlu jest co¶ tego rodzaju jak Moira, to trzeba wybierać tak± koszulkę (bieliznę), by naprawdę dobrze przylegała do ciała, by mogła dobrze odprowadzać pot.

Ludek

Data: 2012-04-02 23:47:06
Autor: anu
Lidl kwietniowy
On 2 Kwi, 23:28, Ludek Vasta <qlu...@XXXpoczta.onet.pl> wrote:
> [...]

co¶ tego rodzaju jak Moira, to trzeba wybierać tak± koszulkę (bieliznę),
by naprawdę dobrze przylegała do ciała, by mogła dobrze odprowadzać pot.

kolarze szosowi używaj± takich koszulek powszechnie  i nazywaj± je -
potówka

Data: 2012-04-02 10:41:03
Autor: Alfer_z_pracy
Lidl kwietniowy
BoDro napisał:
TrochÄ™ rowerowo, trochÄ™ trekkingowo:
http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=25829

O, kaski będą. To są chyba te same co w zeszłym roku. Na rzecz tego kasku za 90 zł zrezygnowałem z mojego Meta za 300 zł i do dzisiaj używam właśnie Lidlowego. Bardzo fajowy. Zwłaszcza biorąc pod uwagę cenę jest wart zakupu. Oczywiście przed zakupem przymierzamy na głowie bo każdy z nas ma inne makówki!

Aha, i znowu będą te pampersy (bielizna rowerowa). Też polecam jako warstwę pod cywilne szorty.

KurczÄ™ pieczone, chyba poproszÄ™ Lidla o jakiĹ› sponsoring za te reklamy ;)

Pzdr
A.

Data: 2012-04-02 02:07:25
Autor: anu
Lidl kwietniowy
domy¶la się kto¶ co to za pierwotnie za kask?
bo jak zwykle zapewne to kask której¶ z dużych firm jedynie ze
zmienion± mark±

Lidl kwietniowy