Lidl - mam juz okulary

Data: 2010-11-08 14:50:22
Autor: atm
Lidl - mam juz okulary
Witam,
Pierwszy raz udalo mi sie zdobyc okulary, ktore tak swietnie leza.
Mierzylem wczesniej od najtanszych po takie za 250zl ale z kazdymi cos bylo nie tak. Co wiecej, w zestawie sa rozniez szkla bezbarwne.
Jedyna niedogodnosc to wkladanie szkiel, przynajmniej w przypadku bezbarwnych bylo tak, ze jedno nie chcialo wskoczyc i musialem
troche podpilowac wystajacy element.
Pozdrawiam

Data: 2010-11-08 11:17:30
Autor: Tomasso
Lidl - mam juz okulary
On Nov 8, 2:50 pm, atm <_...@vp.pl> wrote:
[...]

Taaaa... byłem w L na Kobierzyńskiej w Krakowie, okularów została
jedna sztuka, którą jakiś ch*j rozkompletował, wykradając po jednym
szkle z każdego koloru. Jakim trzeba być ciulem, żeby okulary za 14
złotych rozkradać na kawałki?

Rękawice niezłe, ciepłe, gogle bardzo dobre, w kilku wariantach
przyciemnienia szkła/szerokości, kurki damskie BARDZO ciekawe jak na
cenę 99 PLN: membrana, klejone szwy, wywietrzniki, dużo kieszeni, pas
przeciwśnieżny (różowa lepsza, czarna prostsza i nieco gorsza, ale za
to mniej "damska"), ciekawe ciepłe skarpety, poza tym mimo późnej pory
zostało sporo temicznej bielizny, co rokuje niedługą obniżkę ceny..

Data: 2010-11-08 11:31:27
Autor: WS
Lidl - mam juz okulary
On 8 Lis, 20:17, Tomasso <obozowa...@gmail.com> wrote:
On Nov 8, 2:50 pm, atm <_...@vp.pl> wrote:

[...]

~okolo 19 bylo jeszcze pelno tego prawie obok, tzn. na skrz. Zawilej i
Borkowskiej..

WS

Data: 2010-11-09 15:57:16
Autor: Tomasso
Lidl - mam juz okulary
Użytkownik "WS" napisał:

~okolo 19 bylo jeszcze pelno tego prawie obok, tzn. na skrz. Zawilej i
Borkowskiej..

Grazias, wybiorę się dziś.

Tomasso

Data: 2010-11-08 17:37:21
Autor: Bartłomiej Zieliński
Lidl - mam juz okulary
Użytkownik atm napisał:
[...]

Ja jeszcze nie podpiłowywałem, ale rzeczywiście trochę trudno się wkłada niektóre szkiełka. No i na mnie też leżą nieźle.

Data: 2010-11-08 22:22:24
Autor: Kapsel
Lidl - mam juz okulary
Mon, 08 Nov 2010 14:50:22 +0100, atm napisał(a):

Witam,
Pierwszy raz udalo mi sie zdobyc okulary, ktore tak swietnie leza.

No nie wiem... też kupiłem z rozpędu, bo się nastawiłem i pojechałem
specjalnie, a tanie faktycznie.
Ale same okularki to typowy "plastik fantastik", do tego są bardzo małe w
sensie powierzchni szkieł. Obawiam się że wiatr będzie się cisnąć do
oczu...

Dla porównania - przymierzcie np. arctica s30 - zupełnie inna klasa, ale i
cena (ostatnio z 9x wyższa). Gdyby się tak łatwo nie rysowały to by były
doskonałe :(

Żeby jeszcze Lidla napiętnować to rękawiczki co ostatnio nabyłem z jakąś
wkładką żelową też mi się popruły dość poważnie. A one akurat fajne były :|

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-11-08 13:43:19
Autor: WS
Lidl - mam juz okulary
On 8 Lis, 22:22, Kapsel <kapsulskiWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:

Ale same okularki to typowy "plastik fantastik", do tego s bardzo ma e w
sensie powierzchni szkie . Obawiam si e wiatr b dzie si cisn do
oczu...

ja przekopalem caly koszyk w L. i byly tam co najmniej 3 wzory tych
okularow - kupilem z najwiekszymi szklami - wygladaja OK...

WS

Data: 2010-11-09 09:14:56
Autor: szufla
Lidl - mam juz okulary
ja przekopalem caly koszyk w L. i byly tam co najmniej 3 wzory tych
okularow - kupilem z najwiekszymi szklami - wygladaja OK...

Dokladnie, ja wybralem sobie okulary rowerowe a nie plazowe :(.
Jesli chodzi o Arctici to takie same badziwie albo wieksze bo szkla sie szybciej rysuja dodatkowo przez zlozone plastikowe koncowki zausznikow, lidlowskie wybralem sobie takie zeby koncowki byly gumowe, a cena ....

sz.

Data: 2010-11-09 13:29:31
Autor: Kapsel
Lidl - mam juz okulary
Mon, 8 Nov 2010 13:43:19 -0800 (PST), WS napisał(a):

[...]

O, to może jednak ja trafiłem tylko na końcówkę, bo było z 5-7 pudełek, ale
wszystkie z małymi szkłami :(

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-11-09 13:57:52
Autor: Pawel Ratajczak
Lidl - mam juz okulary
W dniu 2010-11-09 13:29, Kapsel pisze:
Ale same okularki to typowy "plastik fantastik", do tego s bardzo ma e w

ja przekopalem caly koszyk w L. i byly tam co najmniej 3 wzory tych
okularow - kupilem z najwiekszymi szklami - wygladaja OK...

Kurde a ja nie zwróciłem uwagi, że są różne wielkości szkieł. Widziałem
oprawki białe, granatowe i czarne. Wziąłem granatowe, bo mi najbardziej
pasowały do niebieskiego kasku ;-)

Może kolega mi powie na które się załapałem, bo też wydają mi się
mniejsze jakieś, niemniej od wczoraj już w nich zasuwam i jakoś nie
zauważyłem wiatru w oczach.

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

Data: 2010-11-09 13:59:49
Autor: WS
Lidl - mam juz okulary
On 9 Lis, 13:57, Pawel Ratajczak <10s...@pratajczak.pl> wrote:

[...]

czy kolor oprawek byl zwiazany z wielkoscia szkiel to nie
pamietam... ;)
Widzialem, ze byly rozne rozmiary/ksztaly szkiel, rozne oprawki (z
guma na zausznikach, nosie... lub bez)

ja kupilem z czarnymi oprawkami, rozmiar szkiel... hmm  trudno
zmierzyc... mieszcza sie (mierzone suwmiarka) w prostokacie 80x44mm ;)
z poprzedniej edycji Lidlowej mam srebrne z czarnymi gumowymi
zausznikami 81x46mm + jeszcze wczesniejsze (sportivo w twardym etui)
71x43mm

WS

Data: 2010-11-09 14:24:14
Autor: Zachu
Lidl - mam juz okulary
[...]

Na plażówki, maleństwa.
--
Zachu

Data: 2010-11-09 14:36:47
Autor: Pawel Ratajczak
Lidl - mam juz okulary
W dniu 2010-11-09 14:24, Zachu pisze:
Na plażówki, maleństwa.

Upssss ... zatem zapierdzielam dziś jeszcze sprawdzić może coś zostało.
A rowerowe, to który był kolor?

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

Data: 2010-11-09 14:44:15
Autor: Zachu
Lidl - mam juz okulary

Na plażówki, maleństwa.

Upssss ... zatem zapierdzielam dziś jeszcze sprawdzić może coś zostało.
A rowerowe, to który był kolor?

Miałeś farta, oba pozostałe ;)

--
Zachu

Data: 2010-11-09 14:52:59
Autor: Pawel Ratajczak
Lidl - mam juz okulary
W dniu 2010-11-09 14:44, Zachu pisze:
Na plażówki, maleństwa.

Upssss ... zatem zapierdzielam dziś jeszcze sprawdzić może coś zostało.
A rowerowe, to który był kolor?

Miałeś farta, oba pozostałe ;)

Heh kurcze a patrzałem jeszcze na czarne i jakoś nie rzuciła mi się w
oczy różnica wielkości szkieł :(

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

Data: 2010-11-10 09:53:53
Autor: Pawel Ratajczak
Lidl - mam juz okulary
W dniu 2010-11-09 14:52, Pawel Ratajczak pisze:
Na plażówki, maleństwa.

> Miałeś farta, oba pozostałe ;)
Heh kurcze a patrzałem jeszcze na czarne i jakoś nie rzuciła mi się w
oczy różnica wielkości szkieł :(

No i kolejny raz miałem farta. Jak wczoraj wieczorkiem zawitałem do
Lidla były ostatnie 3 szt. Dwie srebrne z wyraźnie większymi szkłami
(teraz kurde to zauważyłem) oraz jedne grafitowe z jeszcze większymi
szkłami od tych srebrnych. Tak więc mam teraz te z większymi szkłami i
muszę powiedzieć, że jedzie się jednak odczuwalnie lepiej niż w tych
mniejszych.

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

Lidl - mam juz okulary