Lidl - (po)rowerowo

Data: 2011-03-18 19:57:30
Autor: Tomasso
Lidl - (po)rowerowo
I co?

Byli? Kupili?

Jak wrażenia?

P.S. Rowerowe Tesco to dno i metr mułu.

Data: 2011-03-18 20:34:45
Autor: Wojtas
Lidl - (po)rowerowo
W dniu 2011-03-18 19:57, Tomasso pisze:

I co?

Byli? Kupili?

Termoaktywne gacie z pampersem wydają się być niezłe. Warto było.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2011-03-18 21:11:50
Autor: Krzysztof Naworyta
Lidl - (po)rowerowo
Użytkownik "Wojtas" <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> napisał

I co?
Byli? Kupili?

Termoaktywne gacie z pampersem wydają się być niezłe. Warto było.

Też się nad nimi długo zastanawiałem.
Tyle, że już wcześniej upolowałem parę lepszych sztuk na ciucheksie ;)
Te ich strefy wydały mi się bardziej namalowane niż utkane.
Ale gdyby nie szczupłość zasobów ostatnimi czasy, to bym się na nie szarpnął.

Koszulki też takie sobie, choć przy cenie 30zł to już konkurencja dla allegro (jak doliczyć cenę przesyłki).
Choć ciucheks nadal przebija i ceną i jakością. No ale to już polowanie, na co nie każdy ma czas i nie każdy lubi :)

Narzędzia szmelcowate. Myślałem o samej torebce je zawierającej, bo w mojej urwał się w końcu zaczep, ale ta wczorajsza w niczym nie przypomina tej sprzed roku czy dwóch/trzech. Strasznie kiepska. Z tego co pamiętam, będzie jeszcze kilka rzutów rowerowych.
Pewnie tak bliĹĽej czerwca.

Pompka wskazywała 4 atmosfery przy pompowaniu zatkanego otworu palcem :)
Ale dziurka na schreder odpowiedniej średnicy - nie trzeba było wciskać wentyla na siłę.

Rękawiczek nie używam, więc się nie wypowiadam.

Spodenki z fajnym profilowanym pampersem, bakteriostatycznym.
Tylko krój i materiał takie sobie.

W końcu kupiłem jedynie plecaczek. Podoba mi się.

--
KN

Data: 2011-03-18 21:16:48
Autor: Zachu
Lidl - (po)rowerowo

Też się nad nimi długo zastanawiałem.
Tyle, że już wcze¶niej upolowałem parę lepszych sztuk na ciucheksie ;)
Te ich strefy wydały mi się bardziej namalowane niż utkane.
Ale gdyby nie szczupło¶ć zasobów ostatnimi czasy, to bym się na nie
szarpn±ł.

Za tydzień będzie oferta dla motocyklistów. Czyli gatki i koszulka na zimę ;)

--
Zachu

Data: 2011-03-18 21:30:35
Autor: piecia aka dracorp
Lidl - (po)rowerowo
Dnia Fri, 18 Mar 2011 21:16:48 +0100, Zachu napisał(a):

Za tydzień będzie oferta dla motocyklistów. Czyli gatki i koszulka na
zimÄ™ ;)

Ciekawe jak rękawiczki? Może będzie w nich ciepło. Aczkolwiek chyba mam już za dużo rękawiczek w szufladzie.
A koszulki to mnie intrygują. Ostatnio coś tam czytałem o bieliźnie uciskowej czy jakoś tak i mnie to trochę zaintrygowało. Ale z drugiej strony to może tylko bełkot marketingowy.

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-03-18 21:32:08
Autor: piecia aka dracorp
Lidl - (po)rowerowo
Dnia Fri, 18 Mar 2011 21:11:50 +0100, Krzysztof Naworyta napisał(a):

Spodenki z fajnym profilowanym pampersem, bakteriostatycznym. Tylko krĂłj
i materiał takie sobie.
No ja myślę żeby jeszcze jutro podskoczyć i jak będę to kupić 1sztukę dla samej wkładki na wymianę.

W końcu kupiłem jedynie plecaczek. Podoba mi się.
Całkiem ciekawy, materiał jak w tych z "wyższej" półki. Chociaż ostatnio prawie wszystkie plecaki mają taki specyficzny materiał.

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-03-18 15:17:46
Autor: Marek
Lidl - (po)rowerowo
Wygl±da na to, że Polska to kraj rowerzystów. Bo choć zwykle w moim
przydomowym Lidlu jest leniwie, to teraz przy koszach z rowerowym
towarem kłębił się tłum. I mimo że zajrzałem przed południem, gaci po
które poszedłem już niemal nie było. Ale znalazłem jeszcze ostatnie, w
rozmiarze XL. Zaryzykowałem zakup i okazało się, że leż± jak eLki.
Gdybym był wcze¶niej, kupiłbym za małe :). Portki takie sobie. Ten
cały Body Map to w moim odczuciu zwykła duperela. Wkładka w nich
solidna, ale na razie sztywna jak blacha.
Dorzuciłem przy okazji do koszyka torbę z narzędziami (raczej dla
torby niż narzędzi, choć łatki pewnie szybko zużyję :). Po
rozpakowaniu okazało się, że torba taka sobie. Ale w ¶rodku znalazłem
między innymi zestaw do łatania kapci poszerzony o duż± łatę do opon.
Może jest do¶ć wytrzymała by reanimować kilka leż±cych w k±cie dobrych
opon ze złym kordem? ;)
I jeszcze rękawiczki. W¶ród kilku wzorów można było znaleĽć ładne
kolorystycznie, czyli nienachalne (czyli czarne). Jednak wszystkie
robi± dziwne wrażenie. S± w nich fragmenty, jak to pisz± w lidlowych
reklamówkach, "wysokojako¶ciowe", ale inne fragmenty i wykończenie
raż± tandet± i jako¶ci± pracy zmęczonych chińskich wyrobników.

--
Marek

Data: 2011-03-19 07:51:55
Autor: BoDro
Lidl - (po)rowerowo
Marek pisze:

[...]

Fakt, że wykończeniówka rękawiczek nie powala. Z drugiej strony
kiedy patrzę na zdezelowane po jednym sezonie trzykrotnie droższe
rękawiczki Accenta dochodzę do wniosku (zakładaj±c, ze Lidlowe
jeden sezon przeżyj±), iż lepiej kupić trzy pary z Lidla :-).
Co do bielizny "funkcyjnej": koszulka sympatyczna, natomiast
m.z. pampers w gaciach jest zbyt sztywny - zwłaszcza w poł±czeniu
z cienk± i bardzo elastyczn± dzianin±. Mam nadzieję, że z czasem
się trochę wymiętoli i dopasuje do d4. Na mój gust mógłby być nawet
cieńszy i nieco mniejszy na tyłku. Ale to też kwestia osobniczej
anatomii, bo być może innemu użytkownikowi lepiej pasuje.

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2011-03-18 22:29:23
Autor: Tomasso
Lidl - (po)rowerowo
Użytkownik "Krzysztof Naworyta" napisał:

W końcu kupiłem jedynie plecaczek. Podoba mi się.

No i wła¶nie o niego chciałem zapytać. Ogl±dałem go, wydawał się solidny i sensowny - poproszę o szersz± opinię.

Data: 2011-03-18 22:44:59
Autor: Krzysztof Naworyta
Lidl - (po)rowerowo
Użytkownik "Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał

W końcu kupiłem jedynie plecaczek. Podoba mi się.

No i wła¶nie o niego chciałem zapytać. Ogl±dałem go, wydawał się
solidny i  sensowny - poproszę o szersz± opinię.

Nie mam porównań, to jedynie moje subiektywne odczucie.
Materiał na wczorajszym i dzisiejszym deszczyku nie przemakał ;)
Konstrukcja "pleców" na tyle solidna, że z czasem raczej się nie wyprostuje.
Może ciut za mały łuk (przestrzeń między siatk± a plecakiem) w porównaniu z markowym plecaczkiem jaki kiedy¶ widziałem u koleżanki.
Zamki może ciut za delikatne w porównaniu z moim angielskim plecaczkiem laptopowym.
Ale tyle pewno sam zauważyłe¶...

--
KN

Data: 2011-03-18 15:02:54
Autor: anu
Lidl - (po)rowerowo
nie mam pewno¶ci, ale ten plecak, to nieco przycięta wersja jednego z
rowerowych plecaków deutera

Data: 2011-03-18 23:14:22
Autor: Krzysztof Naworyta
Lidl - (po)rowerowo
Użytkownik "anu" <perzan@gmail.com> napisał

nie mam pewno¶ci, ale ten plecak, to nieco przycięta wersja jednego z
rowerowych plecaków deutera

tyle że minimum 5-krotnie tańsza od oryginału :)
http://www.wiggle.co.uk/deuter/cycle/rucksacks/

--
KN

Data: 2011-03-19 08:37:41
Autor: Roger from Cracow
Lidl - (po)rowerowo

Użytkownik "Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:im09uq$1dn$1@news.onet.pl...
I co?

Byli? Kupili?

Jak wrażenia?

a to już po?  bo chciałem się dzi¶ wybrać po wieszak do roweru i gatki :)

Roger

Data: 2011-03-19 10:06:39
Autor: Inead
Lidl - (po)rowerowo

"Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> wrote in message news:im09uq$1dn$1news.onet.pl...
I co?

Byli? Kupili?

Jak wrażenia?

Kask bardzo fajny, tyle że już były tylko e ski. I to dwie na cały sklep. Przy stołach z rzceczonym asortymentem mnóstwo ludzi,  Byłem w czwartek o 9 więc niedługo po otwarciu. Widać jeste¶my drug± Holandi± ;-)))

Data: 2011-03-19 15:42:27
Autor: TomaszB
Lidl - (po)rowerowo
W dniu 18.03.2011 19:57, Tomasso pisze:
Byli? Kupili?
Jak wraĹĽenia?

Pompka stojąca wydaje się być ok. Pompuje, do ciśnień używanych w rowerze górskim. Głowica dobrze trzyma wentyl. Za 30zł nie ma co narzekać.

PS. Widziałem dużo starszych ludzi (60+) przebierających, (przymierzających) koszulki termoaktywne.

Data: 2011-03-19 19:28:42
Autor: Krycha
Lidl - (po)rowerowo
W dniu 2011-03-19 15:42, TomaszB pisze:
(...)
PS. Widziałem dużo starszych ludzi (60+) przebierających,
(przymierzajÄ…cych) koszulki termoaktywne.

I bardzo dobrze!

Pozdrawiam Krycha.
--
"...kiedy autorytet ma poglądy inne niż środowisko, środowisko nie zmienia poglądów, zmienia autorytet.."
M. DÄ…browska.

Data: 2011-03-20 13:22:10
Autor: XWindowsMen
Lidl - (po)rowerowo
Licznik za 25 PLN to chyba uboższa wersja SIGMY 1609 za 80 PLN :)

http://allegro.pl/licznik-rowerowy-liczniki-sigma-bc-1609-kurier-hit-i1498840445.html

Data: 2011-03-20 13:22:51
Autor: XWindowsMen
Lidl - (po)rowerowo
On 20 Mar, 21:22, XWindowsMen <xwindows...@gmail.com> wrote:
Licznik za 25 PLN to chyba uboższa wersja SIGMY 1609 za 80 PLN :)

http://allegro.pl/licznik-rowerowy-liczniki-sigma-bc-1609-kurier-hit-...

Z tym że ten z LIDLa ma 3 lata gwarancji a nie 2! :)

Data: 2011-03-21 14:03:24
Autor: cytawa
Lidl - (po)rowerowo
Jak wra�enia?

P.S. Rowerowe Tesco to dno i metr mu�u.

Powiedzcie dobrzy ludzie co to macie za czytniki newsow. Od pewnego czasu coraz wiecej dostaje nierozkodowalnych przez moja Noworyte ani Thundrbirda postow. A i widze, ze coraz wiecej tego sie pojawia.

Jan Cytawa

Data: 2011-03-21 14:05:35
Autor: Mariusz Kruk
Lidl - (po)rowerowo
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "cytawa"
[...]

Dzieciarnia ¶le z nieskonfigurowanego OE (bez deklaracji kodowania).

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb `b  Kruk@epsilon.eu.org   d' d' http://epsilon.eu.org/ Yb `b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d'

Data: 2011-03-22 13:36:48
Autor: Krzysztof Naworyta
Lidl - (po)rowerowo
Mariusz Kruk wrote:

(...)

| Dzieciarnia ¶le z nieskonfigurowanego OE (bez deklaracji kodowania).

E tam, dzieciarnia wszystkiemu winna zaraz...
Piszę na grupach od ponad 10-u lat i pomału sam zaczynam robić błędy w ustawieniach...
A wszystko przez group.google.pl
To gugiel co chwila partaczy wy¶wietlanie newsów. Pisanie z www ograniczone do US-ANSI itd.
Czasami jest lepiej, potem znów co¶ "poprawi±" i tak w kółko macieju.
Niestety nie da się żadn± netykiet± zabronić ludziskom pisania newsów z poziomu googla
(tzn. da się, ale to walka z wiatrakami i żadnych efektów nie przyniesie).

--
KN

Data: 2011-03-22 13:55:28
Autor: Mariusz Kruk
Lidl - (po)rowerowo
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Krzysztof Naworyta"
| Dzieciarnia ¶le z nieskonfigurowanego OE (bez deklaracji kodowania).
E tam, dzieciarnia wszystkiemu winna zaraz...

Nie. Nie wszystkiemu. Ale to był akurat przypadek OE.

Piszę na grupach od ponad 10-u lat i pomału sam zaczynam robić błędy w ustawieniach...
A wszystko przez group.google.pl

No niestety, gógle maj± ci±gle co¶ spaprane. A to kodowania nie
deklaruj±, a to wysyłaj± w ogóle jakie¶ dziwne krzaki, a to nie umiej±
cytować.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb `b  Kruk@epsilon.eu.org   d' d' http://epsilon.eu.org/ Yb `b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d'

Data: 2011-03-21 19:42:10
Autor: Piotr M
Lidl - (po)rowerowo
Dnia 18-03-2011 o 19:57:30 Tomasso <t_dabrowski@usun_topoczta.onet.pl>  napisaĹ‚(a):

I co?

Byli? Kupili?

Jak wraÂżenia?

Ja sobie wziÄ…Ĺ‚em licznik, mimo ĹĽe nie planowaĹ‚em :) Mnogość jego funkcji i  cena mnie powaliĹ‚a, jak i rĂłwnieĹĽ tak po prostu z ĹĽalu, ĹĽe po raz kolejny  nie udaĹ‚o mi siÄ™ kupić peleryny :)

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - SzukaĹ‚em, ale nie znalazĹ‚em."

Data: 2011-03-22 00:13:34
Autor: Krycha
Lidl - (po)rowerowo
W dniu 2011-03-21 19:42, Piotr M pisze:

(...) Mnogość jego funkcji
i cena mnie powaliła, jak i również tak po prostu z żalu, że po raz
kolejny nie udało mi się kupić peleryny :)

A czemuż to? Przecież peleryny były w sprzedaży. Czyżby nie ten rozmiar ;-)

Pozdrawiam Krycha.

Data: 2011-03-22 08:40:00
Autor: MaciekS
Lidl - (po)rowerowo
Użytkownik "Krycha" <kkrycha@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:im8mh6$am9$1mx1.internetia.pl...
W dniu 2011-03-21 19:42, Piotr M pisze:

(...) Mnogo¶ć jego funkcji
i cena mnie powaliła, jak i również tak po prostu z żalu, że po raz
kolejny nie udało mi się kupić peleryny :)

A czemuż to? Przecież peleryny były w sprzedaży. Czyżby nie ten rozmiar ;-)

Były bez "S" ;-)

--
pozdrawiam, maciekS

Lidl - (po)rowerowo