Lidl - (po)rowerowo

Data: 2011-03-19 15:42:27
Autor: TomaszB
Lidl - (po)rowerowo
W dniu 18.03.2011 19:57, Tomasso pisze:
Byli? Kupili?
Jak wrażenia?

Pompka stojąca wydaje się być ok. Pompuje, do ciśnień używanych w rowerze górskim. Głowica dobrze trzyma wentyl. Za 30zł nie ma co narzekać.

PS. Widziałem dużo starszych ludzi (60+) przebierających, (przymierzających) koszulki termoaktywne.

Data: 2011-03-19 19:28:42
Autor: Krycha
Lidl - (po)rowerowo
W dniu 2011-03-19 15:42, TomaszB pisze:
(...)
PS. Widziałem dużo starszych ludzi (60+) przebierających,
(przymierzajÄ…cych) koszulki termoaktywne.

I bardzo dobrze!

Pozdrawiam Krycha.
--
"...kiedy autorytet ma poglądy inne niż środowisko, środowisko nie zmienia poglądów, zmienia autorytet.."
M. DÄ…browska.

Data: 2011-03-20 13:22:10
Autor: XWindowsMen
Lidl - (po)rowerowo
Licznik za 25 PLN to chyba ubo¿sza wersja SIGMY 1609 za 80 PLN :)

http://allegro.pl/licznik-rowerowy-liczniki-sigma-bc-1609-kurier-hit-i1498840445.html

Data: 2011-03-20 13:22:51
Autor: XWindowsMen
Lidl - (po)rowerowo
On 20 Mar, 21:22, XWindowsMen <xwindows...@gmail.com> wrote:
Licznik za 25 PLN to chyba ubo¿sza wersja SIGMY 1609 za 80 PLN :)

http://allegro.pl/licznik-rowerowy-liczniki-sigma-bc-1609-kurier-hit-...

Z tym ¿e ten z LIDLa ma 3 lata gwarancji a nie 2! :)

Lidl - (po)rowerowo