Lidl - (po)rowerowo

Data: 2011-03-21 14:03:24
Autor: cytawa
Lidl - (po)rowerowo
Jak wra�enia?

P.S. Rowerowe Tesco to dno i metr mu�u.

Powiedzcie dobrzy ludzie co to macie za czytniki newsow. Od pewnego czasu coraz wiecej dostaje nierozkodowalnych przez moja Noworyte ani Thundrbirda postow. A i widze, ze coraz wiecej tego sie pojawia.

Jan Cytawa

Data: 2011-03-21 14:05:35
Autor: Mariusz Kruk
Lidl - (po)rowerowo
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "cytawa"
[...]

Dzieciarnia śle z nieskonfigurowanego OE (bez deklaracji kodowania).

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb `b  Kruk@epsilon.eu.org   d' d' http://epsilon.eu.org/ Yb `b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d'

Data: 2011-03-22 13:36:48
Autor: Krzysztof Naworyta
Lidl - (po)rowerowo
Mariusz Kruk wrote:

(...)

| Dzieciarnia śle z nieskonfigurowanego OE (bez deklaracji kodowania).

E tam, dzieciarnia wszystkiemu winna zaraz...
Piszę na grupach od ponad 10-u lat i pomału sam zaczynam robić błędy w ustawieniach...
A wszystko przez group.google.pl
To gugiel co chwila partaczy wyświetlanie newsów. Pisanie z www ograniczone do US-ANSI itd.
Czasami jest lepiej, potem znów coś "poprawią" i tak w kółko macieju.
Niestety nie da się żadną netykietą zabronić ludziskom pisania newsów z poziomu googla
(tzn. da się, ale to walka z wiatrakami i żadnych efektów nie przyniesie).

--
KN

Data: 2011-03-22 13:55:28
Autor: Mariusz Kruk
Lidl - (po)rowerowo
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Krzysztof Naworyta"
| Dzieciarnia śle z nieskonfigurowanego OE (bez deklaracji kodowania).
E tam, dzieciarnia wszystkiemu winna zaraz...

Nie. Nie wszystkiemu. Ale to był akurat przypadek OE.

Piszę na grupach od ponad 10-u lat i pomału sam zaczynam robić błędy w ustawieniach...
A wszystko przez group.google.pl

No niestety, gógle mają ciągle coś spaprane. A to kodowania nie
deklarują, a to wysyłają w ogóle jakieś dziwne krzaki, a to nie umieją
cytować.