Lidl - reaktywacja

Data: 2010-03-30 13:45:52
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Lidl - reaktywacja
On 30 Mar, 21:26, BoDro <bo...@lolek.pl> wrote:
od 08.04.2010:

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-AC9FED76-C6A11D5C/lidl_pl/hs.xsl/...
W koncu cos dla mnie:> szorty rowerowe, tylko na ch... im "wyciągana
poduszka do siedzenia" ?:)
Byly w poprzednich latach? Ktos z nich korzystal?
http://tinyurl.com/yhujff6

Data: 2010-03-30 23:04:04
Autor: BoDro
Lidl - reaktywacja
Michał 'miok' Rzeźnik pisze:

W koncu cos dla mnie:> szorty rowerowe, tylko na ch... im "wyciągana
poduszka do siedzenia" ?:)

nie na ch..., tylko na d... :-)
A ta poduszka może dmuchana :-). Będzie jak znalazł, gdy biker się zmęczy i będzie się chciał komfortowo - z poduszką pod tyłkiem - odpocząć gdzieś na poboczu :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-03-31 10:13:48
Autor: Tomasso
Lidl - reaktywacja
Użytkownik "Michał 'miok' Rzeźnik":

a ch... im "wyciągana
poduszka do siedzenia" ?:)

To jest niestety specyfika fatalnych tłumaczeń, nie tylko w Lidlu zresztą. I nie do końca jest to wina tłumaczy, którzy dostają excela z listą zdań, bez żadnego kontekstu.

"Removable seat cushion" oznacza zapewne odpinaną wkładkę poddupno-jajeczną, tak jak w szortach decathlonowskich.

Data: 2010-03-31 11:58:57
Autor: BoDro
Lidl - reaktywacja
Tomasso pisze:

"Removable seat cushion" oznacza zapewne odpinaną wkładkę
> poddupno-jajeczną, tak jak w szortach decathlonowskich.

a czy to jest tylko sama wpinana wkładka, czy może coś w rodzaju wpinanych, luźnych gaci z wkładką?

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-03-31 17:10:18
Autor: Tomasso
Lidl - reaktywacja
Użytkownik "BoDro" napisał:

a czy to jest tylko sama wpinana wkładka, czy może coś w rodzaju wpinanych, luźnych gaci z wkładką?

W deca są całe portki z siateczki, wpinane od środka. Jak jest w Lidlu, nie wiem.

Data: 2010-03-31 10:57:20
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Lidl - reaktywacja
On 31 Mar, 17:10, "Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "BoDro" napisał:

> a czy to jest tylko sama wpinana wkładka, czy może coś w rodzaju
> wpinanych, luźnych gaci z wkładką?

W deca są całe portki z siateczki, wpinane od środka. Jak jest w Lidlu, nie
wiem.
Do  czego sluzy ta siateczka w kurtkach czy spodenkach, bo sie od
wiekow zastanawiam.

Data: 2010-03-31 20:00:12
Autor: Fabian
Lidl - reaktywacja
Michał 'miok' Rzeźnik pisze:
[...]

A miałeś na sobie założoną kurteczkę/spodenki z takiego materiału na
gołe ciało? Najlepiej spocone.

Fabian.

Data: 2010-03-31 11:07:12
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Lidl - reaktywacja
On 31 Mar, 20:00, Fabian <fab...@niematakiegoadresu.pl> wrote:
Michał 'miok' Rzeźnik pisze:

> Do  czego sluzy ta siateczka w kurtkach czy spodenkach, bo sie od
> wiekow zastanawiam.

A miałeś na sobie założoną kurteczkę/spodenki z takiego materiału na
gołe ciało? Najlepiej spocone.
Na takim materiale nie, przy bawelnie nie bylo to problemem. Pamietam
tylko ze kiedys mialem siateczke i zaciagala sie, albo utrudniala
zakladanie

Data: 2010-04-01 15:21:23
Autor: Fabian
Lidl - reaktywacja
Michał 'miok' Rzeźnik pisze:

[...]

Zapobiega przyklejaniu do ciała. Mam spodnie wodoodporne endury, które
mają tylko jedną warstwę i na gołe nogi nie da się ich nosić.

Fabian.

Data: 2010-04-01 16:48:38
Autor: Michał Pawelski
Lidl - reaktywacja
Fabian pisze:
Zapobiega przyklejaniu do ciała. Mam spodnie wodoodporne endury, które
mają tylko jedną warstwę i na gołe nogi nie da się ich nosić.

Też mam takie spodnie endury, bez siateczki i prawda jest taka, że można sobie z tym poradzić.
IMHO taka siateczka nie jest potrzebna, bo:
- jeżeli jest ciepło, to przecież nie zakładam nic przeciwdeszczowego, bo ciepły letni deszcz jeszcze nikomu nie zaszkodził, a po drugie w ciepły w kurtce czy spodniach przeciwdeszczowych bym się zagotował
- jeżeli jest zimno, to ubieram bardzo cienką bieliznę termoaktywną jako pierwszą warstwę

Pozdrawiam
Michał Pawelski

Data: 2010-04-01 16:59:07
Autor: Fabian
Lidl - reaktywacja
Michał Pawelski pisze:
[...]

Nie mówię, że to wada, też je używam w niskiej temperaturze, która
wymaga czegoś pod spodem. W końcu nazywają się "overtrousers". Endura ma
też spodnie z podszewką, ale droższe i więcej miejsca w sakwie zajmują.
Ale zdarzyło mi się je ubrać na gołe nogi. Więcej nie będę próbował ;)

Fabian.

Data: 2010-04-01 11:14:51
Autor: Coaster
Lidl - reaktywacja
Użytkownik "BoDro" napisał:

[...]

Wermacht uzywal siatkowej bielizny 'pierwszego kontaktu' juz w czasie II wojny swiatowej. ;-)

--
PoZdR
"The average Joe bike guy is head to toe spandex

Lidl - reaktywacja