Lidl - rowerowo od 9 września

Data: 2013-09-09 00:30:21
Autor: rmikke
Lidl - rowerowo od 9 września
Na spodnie też się zaczaiłem, ale tegoroczne wyglądają gorzej. Pampers jakby z gumy i chyba za bardzo z przodu wszyty.

Za to rękawiczki z palcami mi się podobają, choć dopiero w domu zauważyłem,że są co najmniej dwa różne modele...

Data: 2013-09-09 09:42:00
Autor: Czesław Wiśniak
Lidl - rowerowo od 9 września
[...]

Osobiscie to od 2 lat ie kupuje juz zadnych ciuchow w Lidlu jak i bardziej skomplkowanych zabawek mechanicznych typu pompka.
Ich jakosc spadla masakrycznie.

Lidl - rowerowo od 9 września