Lidl wiosenny

Data: 2013-03-13 10:59:31
Autor: xwindowsmen
Lidl wiosenny
W dniu poniedziałek, 4 marca 2013 15:25:02 UTC+1 użytkownik drobo%g...@gtempaccount.com napisał:
Na stronie Lidla wisi nowa gazetka z artykułami rowerowymi od 14.03

Pompka... warta swojej ceny? Tak, zeby opony w kolarce do 5atm napompowac? Czy juz lepiej zaopatrzyc sie w "decathlonowa" przejsciowke za 10 PLN (presta) i smigac na stacje pod kompresor?

Data: 2013-03-14 07:41:50
Autor: piecia aka dracorp
Lidl wiosenny
Dnia Wed, 13 Mar 2013 10:59:31 -0700, xwindowsmen napisał(a):

Pompka... warta swojej ceny? Tak, zeby opony w kolarce do 5atm
napompowac? Czy juz lepiej zaopatrzyc sie w "decathlonowa" przejsciowke
za 10 PLN (presta) i smigac na stacje pod kompresor?

A na stacji da się więcej niż 3 atmosfery?
Ja tam dzisiaj pojadę. Na razie ciągle używam Sigmy Sport z wężykiem i może ta lidlowa będzie wystarczająca. Ale ja myślę raczej o 8 atmosferach.

--
piecia aka dracorp

Data: 2013-03-14 01:16:50
Autor: rmikke
Lidl wiosenny
W dniu czwartek, 14 marca 2013 08:41:50 UTC+1 użytkownik piecia aka dracorp napisał:
> [...]

> za 10 PLN (presta) i smigac na stacje pod kompresor?

A na stacji da się więcej niż 3 atmosfery?

Zależy od kompresora. Dopóki nie miałem pompki stacjonarnej, zawsze na której¶
stacji w okolicy znajdowałem kompresor, który 6atm nabijał bez problemu.
Teraz już mi się nie chce szukać...

Data: 2013-03-14 09:04:57
Autor: piecia aka dracorp
Lidl wiosenny
Dnia Thu, 14 Mar 2013 01:16:50 -0700, rmikke napisał(a):

Zależy od kompresora. Dopóki nie miałem pompki stacjonarnej, zawsze na
którejś stacji w okolicy znajdowałem kompresor, który 6atm nabijał bez
problemu.
Teraz już mi się nie chce szukać...
No to nie u mnie takie rzeczy. Z drugiej strony zastanawiam się jak można w trasę jeździć bez pompki i zapasowej dętki. Ostatnio 2 dni jazdy i 2 kapcie.

--
piecia aka dracorp

Data: 2013-03-14 02:17:28
Autor: rmikke
Lidl wiosenny
W dniu czwartek, 14 marca 2013 10:04:57 UTC+1 użytkownik piecia aka dracorp napisał:
> [...]

> Zależy od kompresora. Dopóki nie miałem pompki stacjonarnej, zawsze na
> której¶ stacji w okolicy znajdowałem kompresor, który 6atm nabijał bez

No to nie u mnie takie rzeczy. Z drugiej strony zastanawiam się jak można w trasę jeĽdzić bez pompki i zapasowej dętki. Ostatnio 2 dni jazdy i 2 kapcie.

W trasę trzeba, ale niektórzy jeżdż± głównie po mie¶cie.

Ja tam pompkę wożę, bo spełnia inne waże funkcje - bez pompki wystaj±cej z plecaka, zsuwałaby się zawieszona na nim kamizelka ;)
I o ile latem pompka służy również do szybkiej wymiany dętki
w razie awarii, to zim±, kiedy jeżdżę rowerem z przerzutk± w pia¶cie
i hamulcami rolkowymi, pewnie raczej bym się w razie awarii wpakował do autobusu i zmienił dętkę w ciepłym garażu po powrocie, niż
demontował to wszystko na mrozie i w ¶niegu, więc doskonale rozumiem
miejskich rowerzystów, którzy nie widz± sensu wożenia pompki.

Data: 2013-03-14 03:42:12
Autor: blount
Lidl wiosenny
On Thursday, March 14, 2013 10:17:28 AM UTC+1, rmikke wrote:
[...]

Dętkę można załatać (nie wymienić) bez zdejmowania koła w 10 minut -- przećwiczone kilka razy.

Data: 2013-03-14 03:49:14
Autor: rmikke
Lidl wiosenny
W dniu czwartek, 14 marca 2013 11:42:12 UTC+1 użytkownik blount napisał:

Dętkę można załatać (nie wymienić) bez zdejmowania koła w 10 minut -- przećwiczone kilka razy.

Ale ja mam Dwie Lewe Ręce (TM), a szczególnie objawia się to
przy próbach sklejenia czego b±dĽ z czym b±dĽ, o robieniu tego
na mrozie nie wspominaj±c.

Data: 2013-03-14 09:11:02
Autor: JDX
Lidl wiosenny
On 2013-03-14 08:41, piecia aka dracorp wrote:
[...]

Da się, przynajmniej na "moim" Shellu. Da się nawet (sporo) więcej niż
4. :-D

Lidl wiosenny