Lifting Play24

Data: 2011-12-14 13:03:24
Autor: Piotr M
Lifting Play24
Bardzo ładnie i przejrzy¶cie. Pierwsza klasa, Musze powiedzieć że wzięli  się do roboty, ogólnie z portalem też. Bo z pół roku temu czy rok to  przecież była tragedia.. Tak trzymać! IMO faktycznie najlepsze zarz±dzanie  telefonem w¶ród wszystkich opów.

Ale!
Jedna najważniejsza i w sumie podstawowa rzecz. W dalszym ci±gu Play24 nie  jest na równi wiarygodnie traktowany jak szybkie kody, nie wpisuj± go w  regulaminy. Np pakiet może być już widoczny w Play24 jako uruchomiony, a  wcale może to nie być prawd±.

--
Pozdrawiam, Piotr M

"Biznes? To całkiem proste. To pieni±dze innych ludzi."
Aleksander Dumas

Data: 2011-12-14 15:49:46
Autor: frank drebin
Lifting Play24
Piotr M wrote:
[...]

Nie wiem o czym piszesz.
Akurat byłem dzi¶ na p24 i nie widziałem żadnej różnicy. Na portalu też, takie same niezrozumiałe gówno jak zawsze było.
Byłem w życiu u wszystkich opów i tak g...nianej przejrzysto¶ci jak play to chyba nikt nie ma.
--
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mog± nie dostrzec różnicy.

Data: 2011-12-14 15:57:51
Autor: Piotr M
Lifting Play24
Dnia 14-12-2011 o 15:49:46 frank drebin <blabla.bla@vip.pl> napisał(a):

Nie wiem o czym piszesz.
Akurat byłem dzi¶ na p24 i nie widziałem żadnej różnicy. Na portalu też,  takie same niezrozumiałe gówno jak zawsze było.

Przyjrzyj się

Byłem w życiu u wszystkich opów i tak g...nianej przejrzysto¶ci jak play  to chyba nikt nie ma.

Mam diametralnie odmienne zdanie.

Data: 2011-12-14 16:15:17
Autor: frank drebin
Lifting Play24
napisał(a):
[...]

i takie twoje prawo. I moje też.

Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mog± nie dostrzec różnicy.

Data: 2011-12-19 10:43:28
Autor: Piotr M
Lifting Play24

napisał(a):

Byłem w życiu u wszystkich opów i tak g...nianej przejrzysto¶ci jak
play to chyba nikt nie ma.

Mam diametralnie odmienne zdanie.
i takie twoje prawo. I moje też.

Czego Ci brakuje w serwisie Play? IMO wszystko jest pod ręk±. Na dole jest  przejrzyste menu. Nie trzeba przedzierać się niewiadomo przez jak±  pajęczynę zakręcon± jak jest u innych opów..

Data: 2011-12-19 14:11:18
Autor: Animka
Lifting Play24
W dniu 2011-12-19 10:43, Piotr M pisze:
Dnia 14-12-2011 o 16:15:17 frank drebin<blabla.bla@vip.pl>  napisaĹ‚(a):

Piotr M wrote:
Dnia 14-12-2011 o 15:49:46 frank drebin<blabla.bla@vip.pl>
napisał(a):

Byłem w życiu u wszystkich opów i tak g...nianej przejrzystości jak
play to chyba nikt nie ma.

Mam diametralnie odmienne zdanie.
i takie twoje prawo. I moje teĹĽ.

Czego Ci brakuje w serwisie Play? IMO wszystko jest pod ręką. Na dole jest
przejrzyste menu. Nie trzeba przedzierać się niewiadomo przez jaką
pajęczynę zakręconą jak jest u innych opów..

Play24 online jest po prostu świetne, przejrzyste. Teraz mam dopiero porównanie jak pokręcone i do kitu jest orange online.

animka
--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten, kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
Leonardo da Vinci

Data: 2011-12-19 20:10:38
Autor: Piotr M
Lifting Play24
Dnia 19-12-2011 o 14:11:18 Animka <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał(a):

[...]

Play24 online jest po prostu ¶wietne, przejrzyste. Teraz mam dopiero  porównanie jak pokręcone i do kitu jest orange online.

No dokładnie. Bo niby jak tak się wejdzie na portal, to wszystko jest i  jest super. Ale wystarczy chcieć co¶ znaleĽć konkretnego i niestety trzeba  przechodzić różne logiczne zagadki, łamigłówki :)
IMO aby przetestować jaki¶ portal trzeba wytyczyć jakie¶ kilka zadań do  wszystkich, potrzebuj±c 1, 2, 3, 4... I ile czasu to zajmie aby co¶  znaleĽć.

Data: 2011-12-19 18:16:57
Autor: frank drebin
Lifting Play24
napisał(a):

[...]

ok., jestem dzi¶ w ¶wi±tecznym nastroju i przyznam ci rację.
Myliłem się, menu jest przejrzyste. Piszę to na poważnie.
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mog± nie dostrzec różnicy.

Data: 2011-12-15 08:11:21
Autor: J.F.
Lifting Play24
Dnia Wed, 14 Dec 2011 15:49:46 +0100, frank drebin napisał(a):
[...]

Proponuje odwiedzic T-mobile.
Tez mi sie wydaja podobnie - ze gorzej sie tego zrobic nie da. ale ... dawno nie patrzylem na orange - jeszcze niedawno oni tez byli
niezli..

J.

Data: 2011-12-15 07:53:44
Autor: Maciej Bebenek
Lifting Play24
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Byłem w życiu u wszystkich opów i tak g...nianej przejrzystości jak play to chyba nikt nie ma.

Proponuje odwiedzic T-mobile.
Tez mi sie wydaja podobnie - ze gorzej sie tego zrobic nie da.

Ale różnica między P a T polega na tym, że z T zamawianie usług działa, a z
P niekoniecznie. I że w T możesz zamówić jednocześnie kilka uslug, co w P
jest w wielu przypadkach rzeczÄ… niemoĹĽliwÄ….

Data: 2011-12-15 09:26:20
Autor: J.F
Lifting Play24
UĹĽytkownik "Maciej Bebenek"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
[...]

w T faktycznie dziala, ale w Erze to juz bylo niekoniecznie - roznica na moj gust wynika z czasu testowania T :-)

I że w T możesz zamówić jednocześnie kilka uslug, co w P
jest w wielu przypadkach rzeczÄ… niemoĹĽliwÄ….

A teraz zrob maly eksperyment - przyjmij ze nie wiesz nic, siegnij do T i wybierz sobie taryfe Mix na czas.

I teraz odpowiedz: na co sie wlasciwie umowiliscie, jaki jest cennik uslug, jakie beda oplaty miesieczne za wszelkie niechciane uslugi ktore ci wlaczono, co musisz zrobic zeby je wylaczyc.

Eksperyment drugi - przyjmij ze jestes uzytkownikiem, a moze abonentem starego TakTak Fona, ktory sie konczy, chcialbys przejsc do "zwyklego na karte" -  co sie stanie  ze stanem konta,  z pakietami dodatkowymi ktore miales, no i ile sms musisz wyslac po zakupie :-)

J.

Data: 2011-12-14 22:09:24
Autor: GS
Lifting Play24
Użytkownik Piotr M napisał:
Bardzo ładnie i przejrzyście. Pierwsza klasa, Musze powiedzieć że wzięli
się do roboty, ogólnie z portalem też. Bo z pół roku temu czy rok to
przecież była tragedia.. Tak trzymać! IMO faktycznie najlepsze
zarządzanie telefonem wśród wszystkich opów.

Ale!
Jedna najwaĹĽniejsza i w sumie podstawowa rzecz. W dalszym ciÄ…gu Play24
nie jest na rĂłwni wiarygodnie traktowany jak szybkie kody, nie wpisujÄ…
go w regulaminy. Np pakiet może być już widoczny w Play24 jako
uruchomiony, a wcale może to nie być prawdą.

a fakt...
drobne zmiany - i teĹĽ mi siÄ™ podoba ta zmiana.

pzdr
GS

Data: 2011-12-15 02:56:22
Autor: Tomaszek
Lifting Play24
W dniu 2011-12-14 13:03, Piotr M pisze:
[...]

Ale poza wygl±dem nic się nie zmieniło. Pomalowali trawę na zielono.

[...]

U mnie wła¶nie Play24 działa normalnie, a z kodami to różnie. Ale czę¶ciej mam z nimi problemy niż nie mam. Z Play24 ( je¶li działało ) to nie miałem jak dot±d problemów. Oczywi¶cie jak działało.
--
| TOMASZEK te miejsca omija:
| gazeta.pl*tvn24.pl*onet.pl*facebook.pl*nk.pl
| Niestety, Polska to kraj totalitarny :(

Lifting Play24