Lifting Play24

Data: 2011-12-15 02:56:22
Autor: Tomaszek
Lifting Play24
W dniu 2011-12-14 13:03, Piotr M pisze:
Bardzo ładnie i przejrzyście. Pierwsza klasa, Musze powiedzieć że wzięli
się do roboty, ogólnie z portalem też. Bo z pół roku temu czy rok to
przecież była tragedia.. Tak trzymać! IMO faktycznie najlepsze
zarządzanie telefonem wśród wszystkich opów.

Ale poza wyglądem nic się nie zmieniło. Pomalowali trawę na zielono.

Ale!
Jedna najważniejsza i w sumie podstawowa rzecz. W dalszym ciągu Play24
nie jest na równi wiarygodnie traktowany jak szybkie kody, nie wpisują
go w regulaminy. Np pakiet może być już widoczny w Play24 jako
uruchomiony, a wcale może to nie być prawdą.

U mnie właśnie Play24 działa normalnie, a z kodami to różnie. Ale częściej mam z nimi problemy niż nie mam. Z Play24 ( jeśli działało ) to nie miałem jak dotąd problemów. Oczywiście jak działało.
--
| TOMASZEK te miejsca omija:
| gazeta.pl*tvn24.pl*onet.pl*facebook.pl*nk.pl
| Niestety, Polska to kraj totalitarny :(

Lifting Play24