Liga Europejska w Polsacie?

Data: 2009-05-23 15:16:17
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Liga Europejska w Polsacie?
"Telewizja Polsat zdobyła prawa do pokazywania pierwszego sezonu Ligi Europejskiej
- dowiedział się nieoficjalnie portal Sport.pl.
Stacja będzie mogła pokazać aż 205 meczów sezonu!"

Nie powinno być źle...
http://www.sport.pl/pilka/1,65060,6642028,Polsat_ma_Lige_Europejska__Prawa_do_205_meczow_.html

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2009-05-23 16:08:24
Autor: castrol
Liga Europejska w Polsacie?
Henryk "Plumski" Plumowski pisze:

Nie powinno być źle...
http://www.sport.pl/pilka/1,65060,6642028,Polsat_ma_Lige_Europejska__Prawa_do_205_meczow_.html

Czyli TVP nie pokaze praktycznie nic? Zostaje jej RP tylko? Szkoda ze praw do pokazywania meczy Polakow tez Polsat nie wykupil :D

Jacek Kustra

Data: 2009-05-23 20:22:38
Autor: Koriat
Liga Europejska w Polsacie?
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:4a180359$1news.home.net.pl...
[...]

W linkowanym artykule podali, że dotyczy to fazy grupowej i pucharowej. Rund wstępnych i przedwstępnych to nie obejmuje. Miejmy nadzieję, że Polsat będzie miał w ogóle szanse na pokazanie tego co kupił z udziałem naszych drużyn.
Pozdrawiam
Koriat

Data: 2009-05-23 19:22:23
Autor: CGC
Liga Europejska w Polsacie?
Dnia Sat, 23 May 2009 15:16:17 +0200, Henryk "Plumski" Plumowski
napisał(a):

[...]

Zależy dla kogo. Podział LM/LE na n i Polsat to dla masakra dla posiadaczy
C+. --
Cezary G. Cerekwicki

Data: 2009-05-23 19:19:12
Autor: Przemek Budzyński
Liga Europejska w Polsacie?
CGC <cez@ry.org> napisał(a):
Zależy dla kogo. Podział LM/LE na n i Polsat to dla masakra dla posiadaczy
C+.

iiii tam. W domu oprócz C+ mam jeszcze Polsat analogowy z dobrą jakością
sygnału, coś się pewnie w otwartym obejrzy. A oferty ligowej C+ to jeszcze długo nikt nie przebije.

Data: 2009-05-23 21:09:44
Autor: Cavallino
Liga Europejska w Polsacie?
Użytkownik "CGC" <cez@ry.org> napisał w wiadomości news:

[...]

Zaraz tam maskara.
Dokupienie TnK to koszt raptem 10 zł miesięcznie, otwarty Polsat jest za friko z dvb-t, a na upartego też się pewnie da coś wymyślić z Polsat Sport.

Masakra to jest dla tych co bazowali na tvp.

Data: 2009-05-27 13:54:08
Autor: Bartosz B.
Liga Europejska w Polsacie?

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gv9hlr$gki$1news.onet.pl...
otwarty Polsat jest za  friko z dvb-t,

Już przestań z 50 raz pisać o tym dvb-t. W większości Polski to cudo będzie dostępne dopiero od 2010/11 roku.
Jak zwykle na szarym końcu Europy.

--
Bartosz Bajków             Gadu-Gadu:98566
http://www.berlinka.pcp.pl

Data: 2009-05-27 14:09:22
Autor: Cavallino
Liga Europejska w Polsacie?
Użytkownik "Bartosz B." <bartosz4@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvj9ku$ak2$1news.onet.pl...

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gv9hlr$gki$1news.onet.pl...
otwarty Polsat jest za  friko z dvb-t,

Już przestań z 50 raz pisać o tym dvb-t.

Niby dlaczego?
Przy każdym poście mam uwagę zwracać na Twoje problemy ze światem?
Sam sobie je musisz rozwiązać.

W większości Polski to cudo będzie dostępne dopiero od 2010/11 roku.

A co mnie to obchodzi?
Ja mam już teraz i kilka milionów ludzi również.
A że do Gdańska nie dociągnęli, to już Twój problem a nie mój.

Pretensje do KRRiTV.

Jak zwykle na szarym końcu Europy.

Przeprowadź się w bardziej cywilizowane regiony i przestań marudzić.

Data: 2009-05-27 14:34:31
Autor: Bartosz B.
Liga Europejska w Polsacie?

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gvjahj$de1$1news.onet.pl...
W większości Polski to cudo będzie dostępne dopiero od 2010/11 roku.
A co mnie to obchodzi?
Ja mam już teraz i kilka milionów ludzi również.

Co stanowi ledwie najwyżej 10 % odbiorców. A piszesz o tym jak o jakieś rzeczywistości i oczywistości.
Twoje szczęście, że Poznań wybrano na emisję testową. Większość ludzi to pewnie nawet nie wie co to jest MPEG-4.

Jak zwykle na szarym końcu Europy.
Przeprowadź się w bardziej cywilizowane regiony i przestań marudzić.

Nie zamierzam z Polski wyjeźdżać.

Data: 2009-05-27 14:40:08
Autor: Cavallino
Liga Europejska w Polsacie?
Użytkownik "Bartosz B." <bartosz4@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvjc0n$i4u$1news.onet.pl...

[...]

No i co z tego?

Twoje szczęście, że Poznań wybrano na emisję testową.

Od września już nie będzie testowa.
I nie tylko Poznań - kilka innych dużych miast również.

Jak zwykle na szarym końcu Europy.
Przeprowadź się w bardziej cywilizowane regiony i przestań marudzić.

Nie zamierzam z Polski wyjeźdżać.

Wystarczy że z Gdańska wyjedziesz.

Data: 2009-05-27 14:59:05
Autor: Mane
Liga Europejska w Polsacie?
Ciekawy argument zeby sie wyprowadzac :)

Data: 2009-05-27 16:52:41
Autor: Bartosz B.
Liga Europejska w Polsacie?

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gvjcb9$ja9$1news.onet.pl...
I nie tylko Poznań - kilka innych dużych miast również.

Te kilka to po prostu Warszawa, plus średnia Zielona Góra plus Żary. Po prostu imponujące długooczekiwane wprowadzenie naziemnej telewizji cyfrowej w Polsce. Normalnie szok.

Dopiero drugi etap (http://www.telewizja-cyfrowa.com/harmonogram.html) w marcu 2010 niejako będzie Cię uprawniał do filozofowania z przełączaniem wtyczek.
Swoją drogą parodia. Gdańsk, Kraków, Łódź, Katowice dopiero w lipcu 2011.
Ale prawdopodobodobnie na działce będę już mógł łapać sygnał za rok (z Lęborka, albo też gdzieś za Bytowem ma być nadajnik).

Nie zamierzam z Polski wyjeźdżać.
Wystarczy że z Gdańska wyjedziesz.

No chyba nie do nudnego Poznania. Porządek itd.oraz sympatia ze względów rodzinnych- fajne sprawy, ale samo miasto jest nudne jak flaki z olejem.
Zresztą po co miałbym tam jechać? Żeby zacząc Lechowi kibicować czy mieć 2 lata szybciej naziemną cyfrę? Będziemy się tak licytować dziecinnie co u nas lepsze? Ty się przeprowadź bo my mamy wszystkie autobusy nowe i najwięcej ścieżek rowerowych w Polsce. Albo lepszą autostradę (nie te kulczykowe dziadostwo co u was) albo wkrótce dojazd miejską koleją na lotnisko (też zresztą lepsze). Itd. bo lista pewnie długa, tylko ze śmiechu nie mogę się skoncetrować.

Data: 2009-05-27 17:46:22
Autor: Cavallino
Liga Europejska w Polsacie?
Użytkownik "Bartosz B." <bartosz4@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvjk3m$96t$1news.onet.pl...

[...]

Testowo jeszcze okolice Bielska, czyli Śląsk oraz Kraków itd

Data: 2009-05-27 23:22:20
Autor: BearBag
Liga Europejska w Polsacie?

Testowo jeszcze okolice Bielska, czyli Śląsk oraz Kraków itd

nie zlapiesz sygnalu na slasku (gornym i dolnym).

Data: 2009-05-28 10:42:16
Autor: Cavallino
Liga Europejska w Polsacie?
Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:7861020b-b959-465d-9b78-c138e583d103e21g2000yqb.googlegroups.com...

Testowo jeszcze okolice Bielska, czyli Śląsk oraz Kraków itd

nie zlapiesz sygnalu na slasku (gornym i dolnym).

Rozumiem, że jak znajdę chociaż jeden przykład to się ładnie rakiem wycofasz z tego twierdzenia?

Data: 2009-05-28 02:09:50
Autor: BearBag
Liga Europejska w Polsacie?

> [...]
>nie zlapiesz sygnalu na slasku (gornym i dolnym).

Rozumiem, że jak znajdę chociaż jeden przykład to się ładnie rakiem wycofasz

jeden przyklad ze ktos odbiera? no niewielkie masz wymagania. Ja mowie
o zasiegu dla kazdego a nie jednego usera na 10tym pietrze wierzowca.

Data: 2009-05-28 11:16:59
Autor: Cavallino
Liga Europejska w Polsacie?
Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:d83764c2-b2e4-4ada-ad7a-73482de50ba6h28g2000yqd.googlegroups.com...

> [...]

z tego twierdzenia?

jeden przyklad ze ktos odbiera? no niewielkie masz wymagania. Ja mowie

Co znaczy "dla każdego"?
Są miejsca na Śląsku gdzie jest 100% pokrycie i tam odbierać może każdy, a są takie gdzie pokrycia nie ma i wtedy jest jak mówisz.
I tyle na ten temat.

Tutaj masz zasięg nadajników:
http://www.emitel.pl/strona-glowna/dvbt-wislaskrzyczne.jpg

 a nie jednego usera na 10tym pietrze wierzowca.

Data: 2009-05-28 02:23:37
Autor: BearBag
Liga Europejska w Polsacie?

Tutaj masz zasięg nadajników:http://www.emitel.pl/strona-glowna/dvbt-wislaskrzyczne.jpg

 a nie jednego usera na 10tym pietrze wierzowca.

ja tam widze pokrycie moze 10% powierzchni GOP, mowie o duzych
miastach na gornym slasku a nie o poludniowych wioskach typu
Czechowice i okolice Bielska.
W Katowicach, Gliwicach, Zabrzu nie da sie ogladac co sprawdzilem na
swoim tunerze. Czasem tak jak pisalem, na wyzszych pietrach z
odpowiedniej strony budynku lapie. Tak czy siak DVB-T pojawi sie tutaj
w akceptowalnej formie za ponad dwa lata.

Data: 2009-05-28 11:33:44
Autor: Cavallino
Liga Europejska w Polsacie?
Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:d6478691-0c46-42eb-87ba-c9c32381e49ey7g2000yqa.googlegroups.com...

Tutaj masz zasięg nadajników:http://www.emitel.pl/strona-glowna/dvbt-wislaskrzyczne.jpg

a nie jednego usera na 10tym pietrze wierzowca.

ja tam widze pokrycie moze 10% powierzchni GOP

No i co w związku z tym?
Nie mówiłem że jest na 100% powierzchni GOP, tylko że jest na Śląsku, a Ty zaprzeczyłeś.
Uważaj więc, na co odpowiadasz.

Data: 2009-05-28 03:02:16
Autor: BearBag
Liga Europejska w Polsacie?

No i co w związku z tym?
Nie mówiłem że jest na 100% powierzchni GOP, tylko że jest na Śląsku, a Ty
zaprzeczyłeś.
Uważaj więc, na co odpowiadasz.

tak oczywiscie, masz racje. Jak zawsze. Jest na Slasku, gdzies tam
jest.

Data: 2009-05-28 12:07:48
Autor: Cavallino
Liga Europejska w Polsacie?
Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:38496a80-088f-4509-879f-28e9e8199e18z5g2000yqn.googlegroups.com...

[...]

Ano.
Jak czegoś nie wiem i racji nie mam, to się nie odzywam, albo pytam.

Jest na Slasku, gdzies tam jest.

I o to chodziło.

Liga Europejska w Polsacie?