Liga PRSK 2010-2011 na PASPN - nowe informacje.

Data: 2010-08-27 00:23:40
Autor: Leszczur
Liga PRSK 2010-2011 na PASPN - nowe informacje.
Hej,

Nie wiem czy wszyscy pamiętają, ale teoretycznie jutro od godziny
17:00 draftujemy.
Teoretycznie, bo na 16 miejsc mamy chwilowo zapełnionych 13 slotów, a
bez pełnej obsady ligi draft się nie odbędzie.
Jak już wiLQ słusznie zauważył draft dotyczy _wszystkich_ zawodników.
Na każdy pick jest 120 sekund, więc zabawa będzie trwała kilka
godzin.

W tej chwili lista GM'ów wygląda następująco:
1. Wolves - Bartek
2. Grizzlies - Sławek
3. Nets - L'e-szczur
4. Rockets - deafcon
5. Clippers - wiLQ
6. Bucks - Wojtek J.
7. Kings - Gerard
8. Bulls - szczaw
9. Heat - Harrykot
10. Knicks - Hubert J.
11. Pistons - Kuupa
12. Suns - HubertusBlues
13. Pacers - JohnPhasola
14. Brak
15. Brak
16. Brak

Mogę przenieść datę draftu na początek, albo nawet połowę września,
więc ewentualnych zainteresowanych proszę o jak najszybsze zgłaszanie
się.
Jeżeli nie uda się zapełnić ligi to będziemy musieli zaczekać na
ponowne otwarcie możliwości tworzenia lig niestandardowych i
zmniejszymy rozmiar do 12 zespołów (o ile w ogóle taka opcja będzie
dostępna).

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-08-27 01:52:06
Autor: Wojtek J.
On 27 Sie, 09:23, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
[...]

W takim razie może od razu zacznijmy ustalać nowy termin. Np.
11/12.09

Jak już wiLQ słusznie zauważył draft dotyczy _wszystkich_ zawodników.
Jako debiutant na PASPN proszę o doprecyzowanie, co znaczy
"wszystkich". Czy chodzi o statusy FA, UFA i PCK? Zawodnika z YBC
chyba nie można wyciągnąć z innej drużyny podczas draftu? Co z TO i
PO?

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-08-27 16:09:45
Autor: wiLQ
Wojtek J. napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> bez pełnej obsady ligi draft się nie odbędzie.
W takim razie może od razu zacznijmy ustalać nowy termin. Np.

Cos w tym stylu. Choc deadline na zglaszanie sie ustawilbym pare dni
wczesniej bo gdyby jednak nie uzbierala sie ta wymagana 16 to trzeba
bedzie zmniejszyc lige.

Jako debiutant na PASPN proszę o doprecyzowanie, co znaczy
"wszystkich". Czy chodzi o statusy FA, UFA i PCK? Zawodnika z YBC
chyba nie można wyciągnąć z innej drużyny podczas draftu?

W tego typu rozgrywce wszyscy jestesmy debiutantami ;-)

Ale wydaje mi sie, ze wszystkich znaczy wszystkich graczy z NBA
niezaleznie od tego jaki maja kontrakt i z jaka druzyna.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-08-27 17:38:32
Autor: Gerard
W dniu 2010-08-27 16:09, wiLQ pisze:
[...]

Ja z kolei 10.09 wyjeżdżam i nie będzie mnie do 26.09.

Ale wydaje mi sie, ze wszystkich znaczy wszystkich graczy z NBA
niezaleznie od tego jaki maja kontrakt i z jaka druzyna.

O ile uda mi się wziąć udział to ja miałbym w takim razie pytanie odnośnie salary cap. Wcześniej rozumiałem, że zawodników podpisujemy jako FA proponując im kontrakty. Teraz okazuje się że jednak draft. Czyli co, licytacja? I jak później liczyć kontrakty?

pozdr

Data: 2010-08-27 23:41:32
Autor: wiLQ
Gerard napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> bedzie zmniejszyc lige.

Ja z kolei 10.09 wyjeżdżam i nie będzie mnie do 26.09.

To pieknie nam sie komplikuje sytuacja... Zostaje 4-5 wrzesien?
I bylby tydzien na zwerbowanie 3 nowych GMow.
> [...]

O ile uda mi się wziąć udział to ja miałbym w takim razie pytanie odnośnie salary cap. Wcześniej rozumiałem, że zawodników podpisujemy jako FA proponując im kontrakty. Teraz okazuje się że jednak draft. Czyli co, licytacja? I jak później liczyć kontrakty?

Moje wyobrazenie jest takie, ze draftujemy graczy z ich oryginalnymi
NBAowskimi kontraktami (stan na sezon 09/10).

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-08-27 15:33:10
Autor: kotkot
On 27 Sie, 23:41, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Ja z kolei 10.09 wyjeżdżam i nie będzie mnie do 26.09.

To pieknie nam sie komplikuje sytuacja... Zostaje 4-5 wrzesien?
I bylby tydzien na zwerbowanie 3 nowych GMow.

Mi pasuje dowolny wrześniowy termin, a ten sierpniowy w ogóle.

Moje wyobrazenie jest takie, ze draftujemy graczy z ich oryginalnymi
NBAowskimi kontraktami (stan na sezon 09/10).

Ja też rozumiem, że draftujemy, bo... 120 sekund na licytację? A potem
przeliczanie kontraktów, salary cup , wyjątki?
A, swoją drogą, jeśli draft, to jakieś losowanie kolejności?

harrykot

Data: 2010-08-28 15:10:28
Autor: wiLQ
kotkot napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Ja też rozumiem, że draftujemy, bo... 120 sekund na licytację? A potem
przeliczanie kontraktów, salary cup , wyjątki?

Z automatem spokojnie mogloby to sie udac, ale nie zapominajmy, ze to
debiut tego pomyslu na PASPN, wiec nie oczekiwalbym cudow.

A, swoją drogą, jeśli draft, to jakieś losowanie kolejności?

Podejrzewam, ze tego samego dnia co sam draft.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-08-28 09:13:04
Autor: Gerard
W dniu 2010-08-27 23:41, wiLQ pisze:

To pieknie nam sie komplikuje sytuacja... Zostaje 4-5 wrzesien?
I bylby tydzien na zwerbowanie 3 nowych GMow.

4-5 mi pasuje, zwłaszcza, że do takiego draftu trzeba już się przygotować

Moje wyobrazenie jest takie, ze draftujemy graczy z ich oryginalnymi
NBAowskimi kontraktami (stan na sezon 09/10).

Czyli rozumiem wszystkich oprócz FA. Każdy startuje od zera i jest twarde salary cap, którego na drafcie nie można przekroczyć, right?
Draftujemy graczy z ich prawdziwymi długoterminowymi kontraktami. To jeszcze jak będą liczeni ci którzy podpiszą extension w trakcie sezonu, np. Melo? Extension mu się zaliczy czy nie?

pozdr

Data: 2010-08-28 15:00:25
Autor: wiLQ
> [...]

> Moje wyobrazenie jest takie, ze draftujemy graczy z ich oryginalnymi
> NBAowskimi kontraktami (stan na sezon 09/10).

Dlaczego bez FA? Tez maja kontrakty, ot gasnace po paru tygodniach.

Każdy startuje od zera i jest twarde salary cap, którego na drafcie nie można przekroczyć, right?

Tego nie wiem, ale twarde sc jakos nie wydaje mi sie to byc konieczne.

Draftujemy graczy z ich prawdziwymi długoterminowymi kontraktami. To jeszcze jak będą liczeni ci którzy podpiszą extension w trakcie sezonu, np. Melo? Extension mu się zaliczy czy nie?

Po drafcie zaczyna sie gra ergo wydarzenia z realnego swiata nie beda
mialy znaczenia.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-08-28 15:21:12
Autor: Gerard
W dniu 2010-08-28 15:00, wiLQ pisze:
[...]

Przecież sezon zaczyna się i kończy w lipcu. Ci którzy w tej chwili są FA nie mają kontraktów. Nie mówiąc o rookich którzy jeszcze nie podpisali kontraktu.

Każdy startuje od zera i jest
twarde salary cap, którego na drafcie nie można przekroczyć, right?

Tego nie wiem, ale twarde sc jakos nie wydaje mi sie to byc konieczne.

To niewiele wiemy ;-). Dobrze byłoby ustalić czy można wziąć 12 maxów czy obowiązują jakieś ograniczenia bo to zmienia zupełnie przygotowanie do draftu.

[...]

No ja np. chciałbym wiedzieć czy biorę Carmelo z rocznym kontraktem czy z 4 letnim.
Poza tym w tym sezonie po drafcie raczej niewiele będzie się działo. Najwyżej kilka wymian. Przecież nie będziesz wykupował kogoś kogo wziąłeś w drafcie.

pozdr

Data: 2010-08-30 13:14:35
Autor: wiLQ
Liga PRSK 2010-2011 na PASPN - nowe informacje.

> Dlaczego bez FA? Tez maja kontrakty, ot gasnace po paru tygodniach.

Przecież sezon zaczyna się i kończy w lipcu.

Alez skad. Przeciez bedzie tez draft rookich. Zerknij na Key Info/Dates.

> [...]

To niewiele wiemy ;-). Dobrze byłoby ustalić czy można wziąć 12 maxów czy obowiązują jakieś ograniczenia bo to zmienia zupełnie przygotowanie do draftu.

Zapytaj FWG Waniego.
Albo przygotuj sie na wersje gdy mozna i gdy nie mozna ;-)

> Po drafcie zaczyna sie gra ergo wydarzenia z realnego swiata nie beda
> mialy znaczenia.

No ja np. chciałbym wiedzieć czy biorę Carmelo z rocznym kontraktem czy z 4 letnim.

Jezeli nie podpisze extension do naszego draftu to z rocznym.

Poza tym w tym sezonie po drafcie raczej niewiele będzie się działo. Najwyżej kilka wymian. Przecież nie będziesz wykupował kogoś kogo wziąłeś w drafcie.

Wykupowal nie, ale mam nadzieje, ze trejdy beda. W koncu nie raz zdarzy
sie, ze ktos Ci sprzed nosa wygarnie gracza, ktorego chciales.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-08-30 05:53:49
Autor: Leszczur
On 30 Sie, 13:14, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]
> do draftu.

Zapytaj FWG Waniego.
Albo przygotuj sie na wersje gdy mozna i gdy nie mozna ;-)

IMO sc mozna przekroczyc, bo przy opisie exceptions stoi jak byk, ze
beda wyliczone pod drafcie, gdy okaze sie komu przysluguja a komu
nie.

> No ja np. chciałbym wiedzieć czy biorę Carmelo z rocznym kontraktem czy
> z 4 letnim.

Jezeli nie podpisze extension do naszego draftu to z rocznym.

Yup. Aha i nie podpisze.

> [...]

Wykupowal nie, ale mam nadzieje, ze trejdy beda. W koncu nie raz zdarzy
sie, ze ktos Ci sprzed nosa wygarnie gracza, ktorego chciales.

Pierwszy sezon zawsze jest rozruchowy. Pewnie mało kto przystąpi do
draftu z bardzo jasno określoną strategią długoterminową.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-08-30 15:19:07
Autor: wiLQ
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

IMO sc mozna przekroczyc, bo przy opisie exceptions stoi jak byk, ze
beda wyliczone pod drafcie, gdy okaze sie komu przysluguja a komu

Tak, ale to nie do konca rozwiazuje kwestie poruszona przez Gerarda.
Mozna bylo sie spodziewac, ze w czasie draftu bedzie mozna sklecic
payroll rzedu 70-80M$ (wiec i miec wyjatki), ale te wspomniane 12 maxow
byloby swego rodzaju luka bo stworzylbys druzyne, ktorej nie daloby sie
sklecic bez draftu i mialbys kosmiczne mozliwosci trejdowe.
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-08-30 06:58:06
Autor: Leszczur
On 30 Sie, 15:19, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

byloby swego rodzaju luka bo stworzylbys druzyne, ktorej nie daloby sie
sklecic bez draftu i mialbys kosmiczne mozliwosci trejdowe.

A co w tym złego? No i możliwości trejdowe są tylko tak duże jak
zapotrzebowanie w lidze na te maksymalne kontrakty.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-08-31 00:26:23
Autor: Jacenty
Liga PRSK 2010-2011 na PASPN - nowe informacje.
Czolem,

Mozna sie jeszcze dopisac? Tylko kurcze 4 wrzesnia na weselu jestem;/
Chyba, ze robimy draft o 10 ?

Pozdrawiam
Jacenty

Data: 2010-08-31 09:46:46
Autor: s
Liga PRSK 2010-2011 na PASPN - nowe informacje.
Jacenty pisze:
Czolem,

Mozna sie jeszcze dopisac?

Jezeli serio jestes zdecydowany - moge rozwazyc przekazanie mojej druzyny.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-08-31 00:52:30
Autor: Wojtek J.
On 31 Sie, 09:46, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

Jezeli serio jestes zdecydowany - moge rozwazyc przekazanie mojej druzyny..

Pozdr
Slawek

HA!! Wiedziałem, że będziesz się bał grać ze mną w jednej lidze ;p
Z fb1 też zrezygnujesz?

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-08-31 10:00:33
Autor: s
Liga PRSK 2010-2011 na PASPN - nowe informacje.

HA!! Wiedziałem, że będziesz się bał grać ze mną w jednej lidze ;p

Kto by sie nie bal!!

Z fb1 też zrezygnujesz?

Nieee.
Pewnie zrezygnuje, gdyby fb1 przeszla na roto, ale zakladam mimo wszystko, ze nie stanie sie to jeszcze w tym sezonie :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-08-31 01:09:35
Autor: Wojtek J.
On 31 Sie, 10:00, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

Pewnie zrezygnuje, gdyby fb1 przeszla na roto, ale zakladam mimo
wszystko, ze nie stanie sie to jeszcze w tym sezonie :-)

Na fb1 wyraziłem swoje zdanie w tej kwestii tj. jeżeli jest potrzeba
fb1 roto, to niech taka liga powstanie obok fb fp. W zeszłym sezonie
były aż 4 ligi fp. Wszyscy mieli takie same ustawienia i jasne zasady
awansów i spadków. Szkoda byłoby to niszczyć.

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-08-31 01:20:15
Autor: Wojtek J.
Liga PRSK 2010-2011 na PASPN - nowe informacje.
A widzieliście, że draft na PASPN trwa ?!

Wojtek J.

Data: 2010-08-31 01:44:21
Autor: Wojtek J.
On 31 Sie, 10:20, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:
A widzieliście, że draft na PASPN trwa ?!

Znaczy aplikacja do mocków jest dostępna ;)
http://paspn.net/default.asp?p=90&gmaction=4&leagueid=6212&seasonid=54

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-02 12:11:47
Autor: Wojtek J.
On 31 Sie, 10:44, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:
On 31 Sie, 10:20, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:> A widzieliście, że draft na PASPN trwa ?!

Znaczy aplikacja do mocków jest dostępna ;)http://paspn.net/default.asp?p=90&gmaction=4&leagueid=6212&seasonid=54

Pzdr - Wojtek J.

Czyli jednak był to draft LOL. Zmylił mnie napis "your mock draft is
ready", zresztą chyba nie tylko mnie. Co robimy w zaistniałej
sytuacji?
1. L'e - czy można ustawic ponowny draft w obecnej lidze? - zdziwiłbym
się gdyby tak było
2. Porzucamy tą ligę i zapisujemy się do nowej?
3. Gramy z tym co mamy z autodraftu?

Co sądzicie?

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-03 12:29:47
Autor: wiLQ
[...]

Wg mnie 3. odpada. Toz caly sens draftu polega na tym by sklecic druzyne
po swojemu, a nie wg automatycznej listy zeszlorocznych punktow na mecz.
A poniewaz tez watpie w 1. to pozostaje 2. z tym, ze trzebaby sie
sprezyc jesli draft mialby sie odbyc jutro.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-03 03:59:31
Autor: Leszczur
On 3 Wrz, 12:29, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> sytuacji?
> 1. L'e - czy można ustawic ponowny draft w obecnej lidze? - zdziwiłbym

Nope.

> 2. Porzucamy tą ligę i zapisujemy się do nowej?

Yup. Ale nowa liga moze miec tylko 30 zespolow.

> 3. Gramy z tym co mamy z autodraftu?

Nope. Nikt nie mial wplywu na sklady, wiec pewnie malo komu beda sie
one podobaly. Caly zysk z paspn wlasnie poszedl sie walic.
IMO pomysl z ligami mniejszymi ewidnentnie nie wypalil i trzeba
poczekac do kolejnego sezonu, albo otworzenia takiej mozliwosci
teraz.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-09-03 13:06:27
Autor: s
[...]

Dobra chlopaki, ja chyba naprawde daruje sobie PASPN.
Co prawda niektore moje picki mi sie podobaja (tak mniej wiecej 30%), ale platforma ani troche.

Pozostaje skupic sie na trzech ligach jaskowych.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-03 14:57:25
Autor: wiLQ
> [...]

IMO pomysl z ligami mniejszymi ewidnentnie nie wypalil i trzeba
poczekac do kolejnego sezonu, albo otworzenia takiej mozliwosci

To co, zwijamy ta lige? Mozesz ja skasowac? Czy najpierw wszyscy GMowie musza zrezygnowac?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-03 06:09:37
Autor: Wojtek J.
On 3 Wrz, 14:57, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]
> teraz.

To co, zwijamy ta lige? Mozesz ja skasowac?
Czy najpierw wszyscy GMowie musza zrezygnowac?

A niech sobie liga wisi jako testowa. Debiutanci (tacy jak ja) będą
mogli poćwiczyć przed przysłym sezonem.

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-03 08:28:17
Autor: kotkot

On 3 Wrz, 15:09, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:
On 3 Wrz, 14:57, wiLQ <N...@spam.com> wrote:> Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> Czy najpierw wszyscy GMowie musza zrezygnowac?

A niech sobie liga wisi jako testowa. Debiutanci (tacy jak ja) będą

Uch, to ja też poćwiczę.

A właśnie się zabierałem do tworzenia swojej listy draftowej...
Swoją drogą mi w mojej drużynie to nikt nie pasuje...

harrykot

Data: 2010-09-04 17:28:56
Autor: jct
kotkot pisze:
[...]

w sumie ja też mogę "potrenować"... o ile uda się zebrać jakiś skład - mam 3-4 rozgrywających i żadnego centra... nie ma jak automaty ROTFL

pozdrawiam,
Jarek T

Data: 2010-09-04 09:47:37
Autor: Wojtek J.
On 4 Wrz, 17:28, jct <j...@icpnet.pl> wrote:
kotkot pisze:

> [...]

w sumie ja też mogę "potrenować"... o ile uda się zebrać jakiś skład -
mam 3-4 rozgrywających i żadnego centra... nie ma jak automaty ROTFL

Ja nie mam żadnego PG. Możemy się dogadac ;-)

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-05 15:36:53
Autor: jct
Wojtek J. pisze:
[...]

Moi PG: R.Rondo, J.Nelson, D.Wade (Player Option), G.Arenas, D.Fisher (FA), J.Farmer (FA)
a jedyny wysoki to B.Diaw

Probowałem zaproponować Ci jakiś (w sumie zacząłem się dopiero zastanawiać) trade, ale... nie da się - na ekranie nie mieści sie ani pół mojego składu, ani dolny panel... a nie ma przewijania ;-/

pozdrawiam,
Jarek T.

Data: 2010-09-06 14:05:44
Autor: wiLQ
> [...]

> Czy najpierw wszyscy GMowie musza zrezygnowac?

A niech sobie liga wisi jako testowa. Debiutanci (tacy jak ja) będą

OK, chociaz lepiej sie cwiczy gdy w lidze ktos gra ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-02 16:03:02
Autor: wiLQ
Jacenty napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Czolem,

Mozna sie jeszcze dopisac? Tylko kurcze 4 wrzesnia na weselu jestem;/
Chyba, ze robimy draft o 10 ?

A propos dopisywania sie... FWG Wani zostal GMem?
Lekko sie zdziwi urzedujacym jezykiem ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-02 13:29:07
Autor: Gerard
Leszczur wrote:

IMO sc mozna przekroczyc, bo przy opisie exceptions stoi jak byk, ze
beda wyliczone pod drafcie, gdy okaze sie komu przysluguja a komu
nie.

Mam nadzieję, że na drafcie nie okaże się nagle, że nie mogę kogoś wydraftować bo mam już 70 baniek w salary :-]

[...]

Czyli stan kontraktów zawodników jest na dzień draftu? Coś mi się to nie zgadza z tym co jest na stronie PASPN.

Yup. Aha i nie podpisze.

Do draftu pewnie nie, ale do rozpoczęcia sezonu raczej tak.

[...]

Jak to? Długoterminowo mnożyć zyski, redukować straty i mówić stanowcze 'nie' zaplutym karłom reakcji!

pozdr

Data: 2010-09-02 05:00:48
Autor: Leszczur
On 2 Wrz, 13:29, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
Leszczur wrote:

> [...]

Mam nadzieję, że na drafcie nie okaże się nagle, że nie mogę kogoś
wydraftować bo mam już 70 baniek w salary :-]

Najpierw niech sie okaze, ze w ogole draft moze sie odbyc :-)

Czyli stan kontraktów zawodników jest na dzień draftu? Coś mi się to nie
zgadza z tym co jest na stronie PASPN.

Sprawdz w mock-drafcie tam powinna byc obowiazujaca informacja na
temat rocznych i sumarycznych zobowiazan wobec kazdego zawodnika.

> Yup. Aha i nie podpisze.

Do draftu pewnie nie, ale do rozpoczęcia sezonu raczej tak.

No to nie bedzie mialo znaczenia, bo draftujesz kontrakt z danego
dnia. Pozniejsze ewentualne zmiany juz nie sa uwzgledniane.
Aha - nie podpisze :-D

> [...]
> draftu z bardzo jasno określoną strategią długoterminową.

Jak to? Długoterminowo mnożyć zyski, redukować straty i mówić stanowcze

Taaa. I zlikwidowac kułactwo, znacjonalizowac fabryki oraz wszystkie
dziewczyny na traktory ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-09-02 05:54:49
Autor: Wojtek J.
On 2 Wrz, 14:00, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
On 2 Wrz, 13:29, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:

> Leszczur wrote:

Najpierw niech sie okaze, ze w ogole draft moze sie odbyc :-)

Jak już jesteśmy przy drafcie, to czy na pewno ma on być o 18?
Teraz mam 14:50, a http://www.world-time-zones.org/zones/pacific-standard-time.htm,
podaje, że jest 4:50 PST. Czyli 10h przesunięcia. Picking Teams And
Players: mamy na Sat, Sep 4 10:00:12 AM PST. Wychodzi z tego 20, a nie
18.

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-09-02 05:59:17
Autor: Leszczur
On 2 Wrz, 14:54, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:
On 2 Wrz, 14:00, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:> On 2 Wrz, 13:29, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

podaje, że jest 4:50 PST. Czyli 10h przesunięcia. Picking Teams And
Players: mamy na Sat, Sep 4 10:00:12 AM PST. Wychodzi z tego 20, a nie

Te dwie godziny to zapas na to, zeby wiLQ zdążył się spóźnić ;-)
Draft zaczynamy o 18:00 - sprawdzę co i jak i ewentualnie dokonam
korekty w ustawieniach ligi.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-09-02 15:43:14
Autor: s

Leszczur wrote:
[...]

Widzi ktos tam mozliwosc ustawienia sobie listy preferencji do brania z automatu?

Bo ja serio do konca nie bede wiedzial, czy dam rade, a po co martwy team na starcie zbudowac...

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-02 16:01:33
Autor: wiLQ
[...]

A propos, o co tu chodzi: "Thank you for participating our in our PASPN
Live Mock GM Contract Draft. Your draft results for PRSK - 2010-11 are
listed by round at the end of this message."? Nie pamietam bym bral udzial, ale wyniki dostalem na maila ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-02 19:29:21
Autor: jct
wiLQ pisze:
[...]

wyniki wynikami, ale popatrz na swój skład - wszystkich których "wydraftowałeś(!)" masz już w swoim składzie
hmm... czy ktoś wie niby kiedy był draft? nawet po pijaku zrobiłbym to lepiej LOL

Data: 2010-09-02 15:45:20
Autor: Gerard
Leszczur wrote:

[...]

Tylko, że okaże się to pewnie w ostatniej chwili i wtedy będzie ciut późno żeby pytać ;-]

[...]

Ano właśnie mają inne dane.

No to nie bedzie mialo znaczenia, bo draftujesz kontrakt z danego
dnia. Pozniejsze ewentualne zmiany juz nie sa uwzgledniane.

Gwoli ścisłości, ja wcale go nie chce draftować ;-]

Aha - nie podpisze :-D

Aha podpisze. Przecież nie będzie ryzykował lockoutu, bo to może oznaczać rok wypłaty w plecy. Najwyżej będzie e'n't czyli extension w pakiecie z trejdem do innej drużyny.

Taaa. I zlikwidowac kułactwo, znacjonalizowac fabryki oraz wszystkie
dziewczyny na traktory ;-)

A poborowi do szeregu!

pozdr

Data: 2010-09-02 16:08:15
Autor: wiLQ
> [...]

Aha podpisze. Przecież nie będzie ryzykował lockoutu, bo to może oznaczać rok wypłaty w plecy. Najwyżej będzie e'n't czyli extension w pakiecie z trejdem do innej drużyny.

Moje pytanie brzmi dlaczego Nuggets go jeszcze nie sprzedali?
Nie ma chyba lepszego znaku niz ociaganie sie z podpisaniem maxa,
ktorego to raczej nie jest warty. --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-08-27 16:04:47
Autor: wiLQ
[...]

[...]
Mogę przenieść datę draftu na początek, albo nawet połowę września,
więc ewentualnych zainteresowanych proszę o jak najszybsze zgłaszanie
się.

Wg mnie juz na pewno mozna przeniesc draft. Nawet jak zalozymy
optymistycznie, ze zglosi sie trzech chetnych to beda mieli za malo
czasu na przygotowanie sie.

[...]

Musze przyznac, ze bylbym mocno rozczarowany i zaskoczony gdyby z kilku
lig PRSKowych nie uzbierala sie chociaz jedna PASPNowa...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-08-28 00:10:12
Autor: Leszczur
On 27 Sie, 16:04, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Musze przyznac, ze bylbym mocno rozczarowany i zaskoczony gdyby z kilku
lig PRSKowych nie uzbierala sie chociaz jedna PASPNowa...

Draft przeniosłem na 4 września od 18:00 i w ustawieniach wszystko
wygląda OK, ale licznik na stronie z listą GM'ow bije tak jakby draft
był dzisiaj.
Ciekawe jak to się rozwinie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-08-28 15:08:09
Autor: wiLQ
> [...]

Draft przeniosłem na 4 września od 18:00 i w ustawieniach wszystko
wygląda OK, ale licznik na stronie z listą GM'ow bije tak jakby draft

Niezbyt ciekawie, bo moze sie okazac, ze wszystkie druzyny zostana
wydraftone z automatu ;-)

Tzn trzeba tam dzisiaj jeszcze zagladac czy jak?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-10 14:38:57
Autor: wiLQ
Liga PRSK 2010-2011 na PASPN - nowe informacje.
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Z Mock GM Newsletter September 10th 2010:
"2.) Contract Drafts - This was delayed in part because people wanted to
create draft lists and so I had to create an intuitive interface for
sorting list with drag and dropping. This is almost complete. Thank you
for your patience. I see the light at the end of the tunnel. Debut is
also set for Wednesday September 15th, 2010. "

To cos zmienia w kwestii naszej ligi?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-14 05:58:01
Autor: Wojtek J.
Liga PRSK 2010-2011 na PASPN - nowe informacje.
"PASPN Members,
It took a while, but you can now create smaller 8,10,12,16,20, or 24-
team leagues. Just hit the
button to create a league and select the league option."

A może jednak spróbujemy?

Pzdr - Wojtek J.

Liga PRSK 2010-2011 na PASPN - nowe informacje.