Liga PRSK 2010-2011 na PASPN - nowe informacje.

Data: 2010-08-27 16:04:47
Autor: wiLQ
Liga PRSK 2010-2011 na PASPN - nowe informacje.
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Nie wiem czy wszyscy pamiętają, ale teoretycznie jutro od godziny
17:00 draftujemy.
Teoretycznie, bo na 16 miejsc mamy chwilowo zapełnionych 13 slotów, a
bez pełnej obsady ligi draft się nie odbędzie.
[...]
Mogę przenieść datę draftu na początek, albo nawet połowę września,
więc ewentualnych zainteresowanych proszę o jak najszybsze zgłaszanie
się.

Wg mnie juz na pewno mozna przeniesc draft. Nawet jak zalozymy
optymistycznie, ze zglosi sie trzech chetnych to beda mieli za malo
czasu na przygotowanie sie.

Jeżeli nie uda się zapełnić ligi to będziemy musieli zaczekać na
ponowne otwarcie możliwości tworzenia lig niestandardowych i
zmniejszymy rozmiar do 12 zespołów (o ile w ogóle taka opcja będzie
dostępna).

Musze przyznac, ze bylbym mocno rozczarowany i zaskoczony gdyby z kilku
lig PRSKowych nie uzbierala sie chociaz jedna PASPNowa...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-08-28 00:10:12
Autor: Leszczur
On 27 Sie, 16:04, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Musze przyznac, ze bylbym mocno rozczarowany i zaskoczony gdyby z kilku
lig PRSKowych nie uzbierala sie chociaz jedna PASPNowa...

Draft przeniosłem na 4 września od 18:00 i w ustawieniach wszystko
wygląda OK, ale licznik na stronie z listą GM'ow bije tak jakby draft
był dzisiaj.
Ciekawe jak to się rozwinie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-08-28 15:08:09
Autor: wiLQ
> [...]

Draft przeniosłem na 4 września od 18:00 i w ustawieniach wszystko
wygląda OK, ale licznik na stronie z listą GM'ow bije tak jakby draft

Niezbyt ciekawie, bo moze sie okazac, ze wszystkie druzyny zostana
wydraftone z automatu ;-)

Tzn trzeba tam dzisiaj jeszcze zagladac czy jak?

--
pzdr
wiLQ

Liga PRSK 2010-2011 na PASPN - nowe informacje.