Liga fantasy, o jakiej wam się nie śnił o

Data: 2009-09-23 14:31:56
Autor: Tomasz Radko
Liga fantasy, o jakiej wam się nie śnił o
Uprzedzam, dość nietypowa.

http://www.politedissent.com/archives/3420

Data: 2009-09-23 05:59:32
Autor: L'e-szczur
On 23 Wrz, 14:31, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Uprzedzam, dość nietypowa.

http://www.politedissent.com/archives/3420

ROTFL. Biore w tym udział :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-23 15:33:59
Autor: Tomasz Radko
L'e-szczur pisze:
On 23 Wrz, 14:31, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Uprzedzam, dość nietypowa.

http://www.politedissent.com/archives/3420

ROTFL. Biore w tym udział :-)

Nie żebym się chwalił, ale rok temu byłem wysoko.

pzdr

TRad

Data: 2009-09-23 15:36:14
Autor: Tomasz Radko
L'e-szczur pisze:
On 23 Wrz, 14:31, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Uprzedzam, dość nietypowa.

http://www.politedissent.com/archives/3420

ROTFL. Biore w tym udział :-)

Widzę, że grasz na dużej wariancji.

Data: 2009-09-23 06:45:30
Autor: L'e-szczur
On 23 Wrz, 15:36, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> ROTFL. Biore w tym udział :-)

Widzę, że grasz na dużej wariancji.

Szerokie spektrum. Troche autoimmunologii, troche metabolicznych i
odrobina infekcji.

Pozdro

L'e-szczur

P.S. Sprawdziłem Twoje. Sarkoidoza to nawet bezpieczniejszy strzał niż
toczeń.
Zatrucie "heavy metalem"? ;-) Rozumiem, ze House średnio brzdąka na
gitarze, ale on raczej idzie w kierunku Claptona niz Metalliki ;-)

Liga fantasy, o jakiej wam się nie śnił o