Liga na Ukrainie zlikwidowana

Data: 2009-07-07 14:32:04
Autor: Mark
Liga na Ukrainie zlikwidowana

Tak wlasnie - nie zawieszona, nie wstrzymana a zliwidowana.
W sumie nikogo by to nie obeszlo tutaj zapewne.. gdyby nie to ze to nasz
partner w Euro 2012.
http://sport.onet.pl/74327.7,1248707,2003997,wiadomosc.html

Ukraiński futbol znowu znalazł się w tarapatach. Tym razem chodzi o
tamtejszą ligę. Okazało się, że rozgrywki są niezgodne z ukraińskim prawem i
zostały... zlikwidowane.
Sąd administracyjny w Kijowie postanowił zlikwidować Premier Lihę. Powodem
jest niezgodność organizacyjno-prawna rozgrywek z ukraińskim prawem.

Sezon 2009/10 Premier Lihi miał zacząć się 17 lipca. Jednak nie wiadomo, czy
się rozpocznie. Teraz władze Premier Lihi mają jeszcze 10 dni na odwołanie
się od decyzji sądu.
Inne rozwiązanie to "przerejestrowanie" rozgrywek już według norm
ukraińskiego prawa, jednak prezydent tamtejszej ligi, Witalij Daniłow,
retorycznie pyta: - Czy teraz należy anulować wszystkie wyniki od 1996 roku,
kiedy to obecne rozgrywki zostały zarejestrowane?

Daniłow zastanawia się także: - Kto będzie grać w pucharach? I przede
wszystkim, co z Euro 2012? Czy liga ruszy zgodnie z planem, 17 lipca, to
wielkie pytanie.

--
Mark

Data: 2009-07-07 18:40:22
Autor: Hades
Liga na Ukrainie zlikwidowana
Użytkownik "Mark"
[...]

[ciach]

Mark

Czy ty musisz powtarzac ten medialny belkot? Co to ma do rzeczy
curwa czy w kraju jaki ma zorganiizowac ME w pilce moznej sa czy
tez nie jakies rozgrywki w ta dyscypilne? Nie ma zadnego. To nie
kluby czy tez organizator rozgrywek ligowych zawarly umowe z UEFA
tylko rzad Ukrainy. Tak wiec pomysl zanim cos napiszesz.
AM

Data: 2009-07-07 18:57:34
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Liga na Ukrainie zlikwidowana
In news:h2vttq$qvm$1atlantis.news.neostrada.pl,
Hades <waruga@vp.pl>:

[...]

Ciekawe...
Listkiewicz/lato mówili, że umowę o MŚ zawarł PZPN.
Na Ukrainie jest/było inaczej?

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2009-07-07 19:12:04
Autor: Hades
Liga na Ukrainie zlikwidowana
Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski"
> [...]
> AM

Ciekawe...
Listkiewicz/lato mówili, że umowę o MŚ zawarł PZPN.

Ja tam nie wiem co belkotal Lisciasty bo malo to mnie zawsze
interesowalo, ale jesli Twoim zdaniem organizatorem EURO 2012
po stronie Polskiej jest PZPN a nie rzad RP to niech ci tak bedzie.
AM

Data: 2009-07-07 19:09:56
Autor: Mark
Dnia Tue, 7 Jul 2009 18:40:22 +0200, Hades napisał(a):

[...]

Chlopie wez relanium, bo sie zaplujesz, pomysl, i nastepnym razem
wez pod uwage ze po co sie glupio tak kompromitowac publicznie.
Nie ma zadnego zwiazku? ROTFL. Zastanawiam sie czy to zwykla naiwnosc, czy
tez juz zaawansowana glupota.
A przede wszystkim dziecko, wez pod uwage jak UEFA reaguje  na wszelakiego
rodzaju ingerencje rzadow w dzialalnosc zwiazkow - dwa nasze ostatnie rzadu
postraszyla i te podkulily ogony, a ty mowisz ze to nie ma zwiazku?
LOL

--
Mark

Data: 2009-07-07 19:40:31
Autor: Hades
> [...]

rodzaju ingerencje rzadow w dzialalnosc zwiazkow - dwa nasze ostatnie rzadu
postraszyla i te podkulily ogony, a ty mowisz ze to nie ma zwiazku?

Mnie nie inteesuje to na co i w jaki sposob reaguje UEFA. Jestem tylko
ciekaw odpowiedzi na pytanie kto jest rzeczywistym organizatorem EURO.
Czy to jest PZPN czy tez rzad (Ministerstwo Sportu) RP. Probuje znalezc
odpowiedz w google i prawde mowiac nie bardzo sie to udaje. Jsli wiec masz
jakis link jednoznacznie wskazujacy odpowiedz na to pytanie to go wklej.
AM

Data: 2009-07-07 22:30:42
Autor: yamma
Hades wrote:

Mnie nie inteesuje to na co i w jaki sposob reaguje UEFA. Jestem tylko
ciekaw odpowiedzi na pytanie kto jest rzeczywistym organizatorem EURO.

Organizatorem Euro 2012 jest (i zawsze była) UEFA a pośrednio PZPN, który jest członkiem tej organizacji. To UEFA będzie płacić właścicielom stadionów, hoteli oraz ośrodków treningowych za ich wynajem na czas imprezy. Rząd polski z kolei zobowiązał się do przygotowania odpowiedniej infrastruktury do tej imprezy czyli Stadion Narodowy oraz drogi i autostrady, pozostałe stadiony oraz baza hotelowa jest w gestii samorządów (przy pewnym wsparciu z budżetu państwa).
yamma

Data: 2009-07-07 23:17:17
Autor: Hades
Liga na Ukrainie zlikwidowana
Użytkownik "yamma"
> [...]

autostrady, pozostałe stadiony oraz baza hotelowa jest w gestii samorządów
(przy pewnym wsparciu z budżetu państwa).

Tak wiec cos sie wyjasnilo i jednoczesnie nie wyjasnilo. Wyszlismy
bowiem od tego ze na Ukrainie zlikwidowano lige (system rozgrywek).
Nie ma ani slowa o tym ze rzad zlikwidowal rowniez ukrainski ZPN.
Tym samym nie zachodzi sytuacja braku podmiotu odpowiedzialnego
za organizacje EURO 2012. Jednym slowem (moim oczywiscie zdaniem)
nadal nie widze zagrozenia dla organizacji ME.
AM

Data: 2009-07-07 21:41:52
Autor: Citizen Cain
Liga na Ukrainie zlikwidowana

Użytkownik "Mark" <x@op.pl>

tez juz zaawansowana glupota.
A przede wszystkim dziecko, wez pod uwage jak UEFA reaguje  na wszelakiego
rodzaju ingerencje rzadow w dzialalnosc zwiazkow

Po pierwsze, nie rządu, tylko sądu. Po drugie, nie w działalność związku, tylko w rozgrywki ligowe. Zero porównania co do tego, co było w Polsce.

A że na Ukrainie mają kompletny krach i ich na Euro nie stać, to inna sprawa.

CC

Liga na Ukrainie zlikwidowana