Ligi PRSK na Yahoo 2010/2011

Data: 2010-08-26 02:37:42
Autor: Wojtek J.
Ligi PRSK na Yahoo 2010/2011
Właśnie dostałem maila z Yahoo. Można już zakładać ligi na nowy sezon.
W opcjach draftu jest nowość "Live Auction Draft". Lecę poczytać jak
to działa :)

pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-08-26 02:49:22
Autor: Wojtek J.
Ligi PRSK na Yahoo 2010/2011
On 26 Sie, 11:37, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:
Właśnie dostałem maila z Yahoo. Można już zakładać ligi na nowy sezon.
W opcjach draftu jest nowość "Live Auction Draft". Lecę poczytać jak
to działa :)

pzdr - Wojtek J.

Opis Yahoo był niezmiernie odkrywczy ;)
"In a Live Auction Draft, teams use an auction budget to bid on
players. Teams take turns nominating players for auction and the team
with the highest bid is awarded the player. Auctions continue until
every team's roster is filled."

Jest jednak gotowy "Auction Mock Draft Lobby". Ponowne otwarcie o
15:00

pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-08-26 14:11:23
Autor: wiLQ
Ligi PRSK na Yahoo 2010/2011
Wojtek J. napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Właśnie dostałem maila z Yahoo. Można już zakładać ligi na nowy sezon.
W opcjach draftu jest nowość "Live Auction Draft". Lecę poczytać jak
to działa :)

Jesli to ta sama aplikacja, ktora wprowadzili w tym sezonie baseballowym
to IMHO fantastycznie, wiec polecam wszystkim ligom ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-08-27 02:03:58
Autor: Wojtek J.
Ligi PRSK na Yahoo 2010/2011
On 26 Sie, 14:11, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Jesli to ta sama aplikacja, ktora wprowadzili w tym sezonie baseballowym
to IMHO fantastycznie, wiec polecam wszystkim ligom ;-)

Nie wiem, czy to ta sama aplikacja, ale MOCKi, które robiłem wczoraj
wyglądały na dopracowane.
Każdy team ma budżet 200$ i raz w rundie nominuje zawodnika do
licytacji. Oferty konkurentów są widoczne i można je przebijać.
Aplikacja pokazuje ile kasy każdemu zostało, jaką maksymalną ofertę
można złożyć i jaka jest średnia wartość przypadająca na obsadzenie
pozostałych slotów. Można też zobaczyć jakie pozycje ma obsadzona
każda drużyna.
MOCKi działają od 15 :(. Wczoraj wedle 24 było mało chętnych, a z
komputerem kiepsko się licytuje. Mimo to polecam :)

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-08-27 16:14:02
Autor: wiLQ
Ligi PRSK na Yahoo 2010/2011
> [...]

można złożyć i jaka jest średnia wartość przypadająca na obsadzenie
pozostałych slotów. Można też zobaczyć jakie pozycje ma obsadzona

To raczej ta sama ;-)
AFAIR ten budzet mozna ustawiac. Plus pominales tykajacy zegar, ktory ladnie przyspiesza licytacje.

MOCKi działają od 15 :(. Wczoraj wedle 24 było mało chętnych, a z
komputerem kiepsko się licytuje. Mimo to polecam :)

Yup, licytowanie ma sens tylko z innymi GMami, wiec zeby sie pobawic
trzeba probowac w godzinach najwiekszej aktywnosci w USA. --
pzdr
wiLQ

Ligi PRSK na Yahoo 2010/2011