Ligi PRSK na Yahoo 2010/2011

Data: 2010-08-26 14:11:23
Autor: wiLQ
Ligi PRSK na Yahoo 2010/2011
Wojtek J. napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Właśnie dostałem maila z Yahoo. Można już zakładać ligi na nowy sezon.
W opcjach draftu jest nowość "Live Auction Draft". Lecę poczytać jak
to działa :)

Jesli to ta sama aplikacja, ktora wprowadzili w tym sezonie baseballowym
to IMHO fantastycznie, wiec polecam wszystkim ligom ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-08-27 02:03:58
Autor: Wojtek J.
Ligi PRSK na Yahoo 2010/2011
On 26 Sie, 14:11, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Jesli to ta sama aplikacja, ktora wprowadzili w tym sezonie baseballowym
to IMHO fantastycznie, wiec polecam wszystkim ligom ;-)

Nie wiem, czy to ta sama aplikacja, ale MOCKi, które robiłem wczoraj
wyglądały na dopracowane.
Każdy team ma budżet 200$ i raz w rundie nominuje zawodnika do
licytacji. Oferty konkurentów są widoczne i można je przebijać.
Aplikacja pokazuje ile kasy każdemu zostało, jaką maksymalną ofertę
można złożyć i jaka jest średnia wartość przypadająca na obsadzenie
pozostałych slotów. Można też zobaczyć jakie pozycje ma obsadzona
każda drużyna.
MOCKi działają od 15 :(. Wczoraj wedle 24 było mało chętnych, a z
komputerem kiepsko się licytuje. Mimo to polecam :)

Pzdr - Wojtek J.

Data: 2010-08-27 16:14:02
Autor: wiLQ
Ligi PRSK na Yahoo 2010/2011
> [...]

można złożyć i jaka jest średnia wartość przypadająca na obsadzenie
pozostałych slotów. Można też zobaczyć jakie pozycje ma obsadzona

To raczej ta sama ;-)
AFAIR ten budzet mozna ustawiac. Plus pominales tykajacy zegar, ktory ladnie przyspiesza licytacje.

MOCKi działają od 15 :(. Wczoraj wedle 24 było mało chętnych, a z
komputerem kiepsko się licytuje. Mimo to polecam :)

Yup, licytowanie ma sens tylko z innymi GMami, wiec zeby sie pobawic
trzeba probowac w godzinach najwiekszej aktywnosci w USA. --
pzdr
wiLQ

Ligi PRSK na Yahoo 2010/2011