[foto] Łikend szczyrkowy

Data: 2009-05-26 21:39:34
Autor: Solar
[foto] Łikend szczyrkowy
Foty ze szczyrkowego łikendu i pojedynku z gadami.
http://www.solar.blurp.org/szczyrk_0509/index.html

"Jeśli kobieta zmęczy się, czy nawet umrze, to nie ma znaczenia.
Pozwólmy im umierać przy porodzie."
                                         (wczesny) Marcin Luter

Data: 2009-05-27 07:41:14
Autor: r2rec
[foto] Łikend szczyrkowy
Solar pisze:
Foty ze szczyrkowego łikendu i pojedynku z gadami.
http://www.solar.blurp.org/szczyrk_0509/index.html

wreszcie są ... ileż można czekać?!

:)
r2rec

Data: 2009-05-27 08:47:03
Autor: CeZ__134
[foto] Łikend szczyrkowy

> Foty ze szczyrkowego łikendu i pojedynku z gadami.
> http://www.solar.blurp.org/szczyrk_0509/index.html

wreszcie są ... ileż można czekać?!

Tez na nie czekalem :)

CeZ__134

Data: 2009-05-27 09:19:16
Autor: Wojtek
[foto] Łikend szczyrkowy
Solar pisze:
Foty ze szczyrkowego łikendu i pojedynku z gadami.
http://www.solar.blurp.org/szczyrk_0509/index.html

hehehehehehehe

odkąd zrobiłem sobie koła UST problem gadów NIE ISTNIEJE! polecam!

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-05-27 01:03:28
Autor: piotrkisiel
Łikend szczyrkowy
> Foty ze szczyrkowego łikendu i pojedynku z gadami.
>http://www.solar.blurp.org/szczyrk_0509/index.html

hehehehehehehe

odkąd zrobiłem sobie koła UST problem gadów NIE ISTNIEJE! polecam!

To samo chciałem zasugerować (albo więcej powietrza w oponach)

Pozdrawiam,
Pil

Data: 2009-05-27 10:06:41
Autor: r2rec
Łikend szczyrkowy
piotrkisiel@gmail.com pisze:
[...]

albo mniej przeźroczyste dętki
;>

r2rec

Data: 2009-05-27 02:02:09
Autor: solar91
Łikend szczyrkowy

> To samo chciałem zasugerować (albo więcej powietrza w oponach)

albo mniej przeźroczyste dętki

Trochę po tym Szczyrku jeżdżę i z reguły problem pojawia się, gdy
część ekipy ma dętki z prestą. ;)
Ja łapię tam gumę raz na 3-4 wyjazdy, a prestowcy jakoś często i
hurtowo. :)
UST muszę najpierw zobaczyć w akcji.

--
Solar

Data: 2009-05-27 02:26:08
Autor: piotrkisiel
Łikend szczyrkowy
Ja łapię tam gumę raz na 3-4 wyjazdy, a prestowcy jakoś często i
hurtowo. :)
UST muszę najpierw zobaczyć w akcji.

Problem zwykłych dziur w dętkach idealnie załatwia kewlarowa taśma
włożona pomiędzy oponę i dętkę (odkąd ją założyłem kilka lat temu nie
przypominam sobie żadnej nowej dziury). A co do UST to mam nadzieję,
że już niedługo będziesz miał okazję zobaczyć je w akcji :-)

Pozdrawiam,
Pil

Data: 2009-05-29 06:20:20
Autor: Profan Butan
Łikend szczyrkowy

Problem zwykłych dziur w dętkach idealnie załatwia kewlarowa taśma
włożona pomiędzy oponę i dętkę (odkąd ją założyłem kilka lat temu nie
przypominam sobie żadnej nowej dziury).

co za tasma ?jakies szczegoly ?

Data: 2009-05-30 04:44:57
Autor: piotrkisiel
Łikend szczyrkowy
> Problem zwykłych dziur w dętkach idealnie załatwia kewlarowa taśma
> włożona pomiędzy oponę i dętkę (odkąd ją założyłem kilka lat temu nie
> przypominam sobie żadnej nowej dziury).

co za tasma ?jakies szczegoly ?

Zielone opaski Slime. Coś takiego: http://www.slime.pl/SL-T1526.php

Pozdrawiam,
Pil

Data: 2009-05-30 15:12:03
Autor: Solar
Łikend szczyrkowy
piotrkisiel@gmail.com pisze:

Zielone opaski Slime. Coś takiego: http://www.slime.pl/SL-T1526.php

Do opon 26 x 1.75 - 2.125. Chudych takich :).

"Religia jest dla ludzi bez rozumu."
                                     Józef Piłsudski

Data: 2009-05-31 14:20:35
Autor: piotrkisiel
Łikend szczyrkowy

Solar            www.solar.blurp.org             GG 1834424

"Religia jest dla ludzi bez rozumu."
                                     Józef Piłsudski

Mam je założone w oponach 2,1 i 2,3 cala. W obu sprawdzają się
znakomicie.

Pil

Data: 2009-06-01 00:51:23
Autor: Profan Butan
Łikend szczyrkowy
On 31 Maj, 23:20, piotrkis...@gmail.com wrote:

Mam je założone w oponach 2,1 i 2,3 cala. W obu sprawdzają się
znakomicie.

jak to sie zaklada ? na cala powierzchnie opony od wewnatrz ? jesli
tak to w wszerszych oponach nieokryte beda te czesci ktore opony
powoduja snejki. dzialo to na snejki w w wezszych oponach ? Jakiej
opony uzywasz ? Ile to kosztuje ? pewnie zakladenie jest uciazliwe ?

P.B.

Data: 2009-06-01 07:14:08
Autor: piotrkisiel
Łikend szczyrkowy
On 1 Cze, 09:51, Profan Butan <arc...@go2.pl> wrote:
> [...]

powoduja snejki. dzialo to na snejki w w wezszych oponach ? Jakiej
opony uzywasz ? Ile to kosztuje ? pewnie zakladenie jest uciazliwe ?

Faktycznie w szerszych oponach boki będą odkryte i ze snakami może być
problem. Co do snaków to w ogóle nie gwarantuję sukcesu. Ja staram się
jeździć z wysokim ciśnieniem w oponach i, z racji jeżdżenia na
hardtailu, przy zjazdach często podnoszę się z siodełka. Opaska jest
za to idealna na wszelkiego rodzaju przebicia opony. Kolce czy szkło
nie są już problemem. Zakładanie jest banalnie proste - zero
problemów. Jeździłem z oponami IRC Mythos 2.1, jakimiś Specializedami
i Conti Veritcalem. Nie znam ceny.

Pozdrawiam,
Pil

Data: 2009-06-02 08:28:54
Autor: fabian
Łikend szczyrkowy
Profan Butan wrote:
[...]

A jak niby opaska ma zabezpieczyć przed wężem? Przecież takie dziury są wynikiem dobicia obręczy do opony, jeżeli obręcz będzie dobijała do opaski efekt będzie dokładnie taki sam.

Fabian.

Data: 2009-06-01 23:40:20
Autor: Profan Butan
Łikend szczyrkowy
On 2 Cze, 08:28, fabian <fab...@niematakiego.adresu.pl> wrote:

A jak niby opaska ma zabezpieczyć przed wężem? Przecież takie dziury są
wynikiem dobicia obręczy do opony, jeżeli obręcz będzie dobijała do
opaski efekt będzie dokładnie taki sam.

masz racje ze nie moze zwlaszcza, ze jak jest za waska. Co do szkiel i
kolcow to sa to tak rzadkie zdarzenia ze mozna sobie cos takiego
darowac

P.B.

Data: 2009-06-02 11:59:54
Autor: piotrkisiel
Łikend szczyrkowy
masz racje ze nie moze zwlaszcza, ze jak jest za waska. Co do szkiel i
kolcow to sa to tak rzadkie zdarzenia ze mozna sobie cos takiego
darowac

Wszystko zależy od tego gdzie się jeździ. Ciesz się, że nie miałeś do
czynienia z takimi drobinkami
http://tinyurl.com/o9nnk9

Pozdrawiam,
Pil

Data: 2009-06-02 13:17:43
Autor: r2rec
Łikend szczyrkowy
Profan Butan pisze:
....Co do szkiel i
kolcow to sa to tak rzadkie zdarzenia ze mozna sobie cos takiego
darowac
kumplowi udało się wygrać w tej loterii kumulację: http://picasaweb.google.pl/free3bike/20090510MyszkowOgrodzieniecPodzamczeMyszkow#5334264972606635858

pozdro!
r2rec

Data: 2009-05-27 09:02:47
Autor: Jan Srzednicki
Łikend szczyrkowy
On 2009-05-27, solar91@op.pl wrote:

> [...]

część ekipy ma dętki z prestą. ;)
Ja łapię tam gumę raz na 3-4 wyjazdy, a prestowcy jakoś często i

Eee. Ale co Presta ma do snejków?

Data: 2009-05-28 12:24:50
Autor: Wojtek
Łikend szczyrkowy
solar91@op.pl pisze:

UST muszę najpierw zobaczyć w akcji.

a co tam jest do oglądania... toczy się Panie! dzieci krzyczą "te, kółko ci się kręci"... zresztą tak samo, jak na nie ust ;)

ja mam zwykłe opony, bez dętki, z płynem. dodatkowo zapomniałem o gumach na kolcach akacji, szkle itp

Data: 2009-05-29 06:25:40
Autor: kml
Łikend szczyrkowy

Użytkownik "Wojtek" <osobisty@pota.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvloph$fmr$2news.onet.pl...
solar91@op.pl pisze:

[...]

A jak w końcu przedziurawisz porządnie to jak z łataniem na szlaku?

kml
Last update 28/05/2009 czyli manual jak obniżyć amortyzator.

Data: 2009-05-29 08:44:59
Autor: Wojtek
Łikend szczyrkowy
kml pisze:

A jak w końcu przedziurawisz porządnie to jak z łataniem na szlaku?

wtedy wsadzasz do środka normalną dętkę

Data: 2009-05-29 16:48:50
Autor: kml
Łikend szczyrkowy

Użytkownik "Wojtek" <osobisty@pota.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvo09a$re5$1news.onet.pl...
kml pisze:

A jak w końcu przedziurawisz porządnie to jak z łataniem na szlaku?

wtedy wsadzasz do środka normalną dętkę

Czyli dętki 2 i tak musisz woźic?

Data: 2009-05-29 17:03:36
Autor: Wojtek
Łikend szczyrkowy
kml pisze:

Czyli dętki 2 i tak musisz woźic?

pewnie bym musiał z jedną, ale nie wożę... jeszcze nie uszkodziłem koła na tyle poważnie, by nie dało się dojechać na ust do domu

Data: 2009-05-31 15:49:34
Autor: Solar
Łikend szczyrkowy
Wojtek pisze:

pewnie bym musiał z jedną, ale nie wożę... jeszcze nie uszkodziłem koła na tyle poważnie, by nie dało się dojechać na ust do domu

No właśnie. Ja swoją oponę z tyłu muszę zmieniać co najmniej raz na rok. Zdarza się, że w górach rozwalę oponę tak, że bez załatania JEJ łatką, dętka będzie wyłazić przez dziurę.
No i teraz nie wiem, czy poobrywane klocki, nacięcia od kamieni nie dyskfalifikują opony UST do maltretowania kamieni.

"Tylko osoby, które kogoś darzą uczuciem dyskusyjnym, będą stawiały pomniki i czyniły hołdy, żeby ludzkość zobaczyła ich wielką miłość do danego autorytetu."
                                         Adam Nowak "Raz, dwa, trzy"

[foto] Łikend szczyrkowy