Likwidacja BFG, a na grupie cisza...

Data: 2016-06-06 06:37:34
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Likwidacja BFG, a na grupie cisza...
Już 8 czerwca senat, oczywiście bez poprawek, uchwali ustawę, która sankcjonuje okradanie z własności właścicieli pieniędzy w bankach, tak tak, w ustawie można ukraść obywatelowi zarówno poniżej, jak i powyżej 100 tys EUR. Ta sama ustawa zezwala również na odłożenie w czasie wypłat z BFG w nieustaloną przyszłość, czyli do czasu zwanego nigdy. Dodatkowo ustawa ma jeszcze jeden ciekawy paradoks. Jeśli BFG swoją decyzją ustali, że np. Kowalskiemu nie wypłaci nic, to uchwała BFG jest wiążąca, nawet jeśli jest wydana niezgodnie z prawem. Bardzo piękna ustawa, a w mediach kompletna cisza, dalej liczą ile osób poszło w manifestacji KODu...

Trzymanie pieniędzy w jakimkolwiek Banku po podpisaniu tej ustawy przez prezydenta mija się całkowicie w celem. Naprawdę lepiej i bezpieczniej trzymać w skarpecie, złocie, czymkolwiek. Myślę, że szykowany jest globalny reset systemu finansowego i będziemy mieli okazję przekonać się o tym z bliska. Jak to będzie wyglądać to wystarczy obejrzeć relacje z Wenezueli...

Data: 2016-06-06 23:07:29
Autor: Tomasz Chmielewski
On 06/06/2016 10:37 PM, Konfabulator Konfabulatorski wrote:
[...]

A jakiś link do tej ustawy można?

Tomasz Chmielewski
http://www.ptraveler.com

Data: 2016-06-06 07:31:22
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Likwidacja BFG, a na grupie cisza...
Data: 2016-06-07 00:21:09
Autor: Tomasz Chmielewski
Likwidacja BFG, a na grupie cisza...
On 06/06/2016 11:31 PM, Konfabulator Konfabulatorski wrote:
A proszę Cię bardzo:

http://www.sejm.gov.pl/sejm8.nsf/agent.xsp?symbol=RPL&Id=RM-10-103-15

Łomatko, 566 stron! O_o

Tomasz Chmielewski
http://www.ptraveler.com

Data: 2016-06-06 18:12:55
Autor: J.F.
Użytkownik "Tomasz Chmielewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nj44d5$oql$1@gioia.aioe.org...
On 06/06/2016 11:31 PM, Konfabulator Konfabulatorski wrote:
A proszę Cię bardzo:
http://www.sejm.gov.pl/sejm8.nsf/agent.xsp?symbol=RPL&Id=RM-10-103-15

Łomatko, 566 stron! O_o

Tylko 320 w wersji koncowej.
Nowa ustawa lepsza od starej, to musi byc dluzsza.

Ale wystarczy przeczytac uzasadnienie ... tylo ze ono ma 288 stron :-)

J.

Data: 2016-06-15 06:13:51
Autor: nowyjestem
Likwidacja BFG, a na grupie cisza...
> http://www.sejm.gov.pl/sejm8.nsf/agent.xsp?symbol=RPL&Id=RM-10-103-15

Łomatko, 566 stron! O_o

wcześniej czytałem że zmiany implementowane tymi dyrektywami szanują
depozyty nie przekraczające 100.000 ojro - wyżej ktoś twierdzi że nie

czy mogę prosić o wskazanie konkretnego artykułu w ustawie, który
albo wprost albo pośrednio pozwala na rachunek depozytu < 100.000 euro?

Data: 2016-06-15 06:24:16
Autor: nowyjestem
Likwidacja BFG, a na grupie cisza...
pisząc
czy mogę prosić o wskazanie konkretnego artykułu w ustawie, który
albo wprost albo pośrednio pozwala na rachunek depozytu < 100.000 euro?

miałem oczywiście na myśli NIE "rachunek", ale _rabunek_ depozytu

Data: 2016-06-16 05:54:12
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Likwidacja BFG, a na grupie cisza...
Nie wiem czy życzysz sobie dłuższy wywód czy krótszy.

W procesie przymusowej restrukturyzacji, długi banku będą pokrywane w kolejności:

1. całkowite umorzenie kapitału akcyjnego,
2. całkowite umorzenie dodatkowego kapitału pierwszej kategorii oraz kapitału drugiej kategorii,
3. ewentualna zamiana niektórych zobowiązań banku na jego kapitał, czytaj Twoje pieniądze w banku.

Teraz tak, po przejściu przez punkty 1 i 2, w teorii zabrać można tylko te niechronione depozyty powyżej 100 tys EUR. Mówi o tym rozdział 7 ustawy. W praktyce jednak wprowadzono taki niepozorny zapis w art. 105 ust. 3, że BFG mając za zadanie zachować ciągłość działania banku, ma prawo wydać niezgodną z prawem decyzję o zagrabieniu dowolnych kwot należących do klientów. Ta decyzja jest natychmiastowo wykonalna, jest wykonywana nawet w trakcie zaskarżenia i po pomyślnym dla skarżącego wyroku (!) również. O ile uratuje to Twoimi pieniędzmi bank to może się skarżyć gdzie chcesz i jak chcesz. W ustawie nie istnieje też żaden pewny termin wypłaty środków, wystarczy prosta analiza zapisów chociażby art. 15 ust. 3, ale bardzo fajny jest też ust. 5.

Data: 2016-06-16 11:14:53
Autor: nowyjestem

nowyjestem@poczta.pl bardzo dziękuję za odpowiedź

Data: 2016-06-16 17:16:45
Autor: Zbynek Ltd.
Konfabulator Konfabulatorski napisał(a) :
Nie wiem czy życzysz sobie dłuższy wywód czy krótszy.

Ale że jak? Dyskutujesz z samym sobą? Nie mam innych dyskutantów w tym wątku, oprócz J.F. i Leszka. A w Twojej podgałęzi odpowiadasz tylko sam sobie.
Może to być Tomasz Ch, z niewiadomego powodu niewpuszczany na serwer news Atmana, lub jakiś chwast, którego filtruję.

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2016-06-16 08:19:28
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Likwidacja BFG, a na grupie cisza...
Odpowiadałem niejakiemu "nowyj...@poczta.pl", bo tyle pokazuje Google Groups i nie wiem gdzie w drzewku wypowiedzi to umieszcza, bo tego też GG nie obsługuje, a przynajmniej u mnie drzewa nie widać.

Data: 2016-06-16 17:29:45
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-06-16 o 17:16, Zbynek Ltd. pisze:
[...]

Olej go, to jakiś gamoń, co nawet nie może się nauczyć obsługi podstawowych programów.

--
Liwiusz

Data: 2016-06-17 05:19:29
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Likwidacja BFG, a na grupie cisza...
"Olej go, to jakiś gamoń, co nawet nie może się nauczyć obsługi
podstawowych programów.

--
Liwiusz "

Wnioskując po Twoich wypowiedziach, to masz zbyt wiele wolnego czasu, a niewielką wiedzę w wielu dziedzinach, za to posiadasz potrzebę udzielania się prawie wszędzie tam, gdzie nikt tego nie oczekuje. Jeśli umiesz lepiej obsługiwać produkty Google, bo rozumiem, że to co sobie wymyślisz to Google od ręki wprowadza, w końcu to Wielki Liwiusz ma taką sugestię, więc możesz mi dać lekcję, o ile będzie cokolwiek warta to chętnie zapłacę. Na czym kończę jakąkolwiek polemikę, więc możesz mi teraz nawsadzać do woli.

Data: 2016-06-17 14:00:36
Autor: Budzik
Likwidacja BFG, a na grupie cisza...
Użytkownik Konfabulator Konfabulatorski konfabulator@10g.pl ...

[...]

Na poczatek zacznij pisac przed delimiterem...
Możesz tez spróbować poszukac wskazówek w necie - jest tego troche jak prawidłowo komponowac posta na usenecie.

Data: 2016-06-17 07:16:01
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Likwidacja BFG, a na grupie cisza...
Budzik, bardzo Cię proszę, spróbuj skorzystać z adresu https://groups.google.com/forum/m i sam sprawdź jak duże możliwości oferuje google, a wtedy pogadamy o delimiterach i pisaniu w jakikolwiek normalny sposób w tym czymś. Tak, wiem, mogę zmienić narzędzie, ale akurat to mam pod ręką, a dla napisania 2 postów miesięcznie nie chce mi się go zmieniać.

Data: 2016-06-17 17:00:35
Autor: Budzik
[...]

To trzeba to było napisać w odpowiedzi na post Liwiusza...

Tu pare osób pisze przez te googlowa proteze i wiem ze maja problem z cytowaniem, z zwijaniem wierszy ale akurat problemów z pisaniem przed delimiterem nie zauwazyłem.
Te problemy wynikaja oczywiście z lenistwa bo przeciez to samo co robią programy do newsów automatycznie, mozna zrobić recznie skoro wybrało się takie narzędzie.

Data: 2016-06-17 11:42:26
Autor: Kris
Likwidacja BFG, a na grupie cisza...
W dniu piątek, 17 czerwca 2016 16:00:37 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
..

Na poczatek zacznij pisac przed delimiterem...
Możesz tez spróbować poszukac wskazówek w necie - jest tego troche jak prawidłowo komponowac posta na usenecie.

Piszesz dla samego pisania chyba. Mógłbyś sprawdzić najpierw ze on z googlegroups korzysta

Data: 2016-06-18 13:00:38
Autor: Budzik
Likwidacja BFG, a na grupie cisza...
Użytkownik Kris kszysztofc@gmail.com ...

[...]

To nie jest decyzja jedna na całe zycie...

Data: 2016-06-19 00:42:01
Autor: Kris
W dniu sobota, 18 czerwca 2016 15:00:39 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

> To nie jest decyzja jedna na całe zycie...
W moim przypadku mogę zmienić decyzje.
Żebym z google groups zrezygnował musi się pojawić wygodniejsze narzędziem a póki co nie ma.

Data: 2016-06-19 10:00:18
Autor: Budzik
[...]

Wszystko zalezy czego sie potrzebuje.
Ja sobie nie wyobrazam przerzucenia sie z programu na obsługe via www.

Data: 2016-06-07 19:27:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Likwidacja BFG, a na grupie cisza...

"Konfabulator Konfabulatorski" da3a983b-00f3-43b5-92bf-ebaf3d43d224@googlegroups.com

: że szykowany jest globalny reset systemu finansowego i będziemy mieli okazję przekonać
: się o tym z bliska. Jak to będzie wyglądać to wystarczy obejrzeć relacje z Wenezueli...

   http://superbiz.se.pl/wiadomosci-biz/kredyty-we-frankach-niezgodne-z-prawem_847794.html

   Raport: kredyty we frankach niezgodne z prawem

   Cały mechanizm, za pomocą którego w Polsce udzielane są kredyty
   w obcych walutach można uznać za niezgodny z prawem - wynika
   z raportu przygotowanego przez Rzecznika Finansowego.

SKOKi poratowano za pomocą BFG, natomiast banki prawdziwe można sobie odpuścić. ;)

-=-

Czy są jakieś propozycje obronne?
(poza skarpetą i złotem?)

-=-

BTW rabunków -- może BZWBKKBSg zwróci mi 4 stówki?

      http://leszekc.w.tkb.pl/800400/wyciagi/wyciagi.htm

--

Likwidacja BFG, a na grupie cisza...