[KRK] Likwidacja DDR przy ul. Włóczków?

Data: 2010-03-21 21:26:13
Autor: Jacek_P
[KRK] Likwidacja DDR przy ul. Włóczków?
"Mikołaj \"Miki\" Menke" napisal:
Czy może wreszcie szykuje się długo oczekiwana likwidacja DDR przy ul.
Włóczków? Jechałem tam wczoraj i zauważyłem słupki rozdzielające chodnik
i DDR. Najpierw myślałem, że jakiś geniusz wpadł na pomysł odseparowania
rowerów od pieszych, ale okazało się, że to ma być ogrodzenie bloku. W
związku z tym zostanie odgrodzona część chyba dla pieszych i nie będzie
już miejsca na to dziadostwo, które jest. Czyżby zatem była szansa na
likwidacjÄ™ tego tworu?

Ja to widze odmiennie: kolejna gangrena ogrodzeniowa w srodku miasta?

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-03-22 08:37:25
Autor: Miko³aj \"Miki\" Menke
[KRK] Likwidacja DDR przy ul. W³óczków?
Dnia 21.03.2010 22:26 u¿ytkownik Jacek_P napisa³ :
"Miko³aj \"Miki\" Menke" napisal:
Czy mo¿e wreszcie szykuje siê d³ugo oczekiwana likwidacja DDR przy ul.
W³óczków? Jecha³em tam wczoraj i zauwa¿y³em s³upki rozdzielaj±ce chodnik
i DDR. Najpierw my¶la³em, ¿e jaki¶ geniusz wpad³ na pomys³ odseparowania
rowerów od pieszych, ale okaza³o siê, ¿e to ma byæ ogrodzenie bloku. W
zwi±zku z tym zostanie odgrodzona czê¶æ chyba dla pieszych i nie bêdzie
ju¿ miejsca na to dziadostwo, które jest. Czy¿by zatem by³a szansa na
likwidacjê tego tworu?

Ja to widze odmiennie: kolejna gangrena ogrodzeniowa w srodku miasta?

Problem ogrodzonych "enklaw" to osobna sprawa. W tym w±tku g³ównie
interesuje mnie los DDR.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2010-03-25 14:42:06
Autor: Michał Pysz
[KRK] Likwidacja DDR przy ul. Włóczków?

Ja to widze odmiennie: kolejna gangrena ogrodzeniowa w srodku miasta?

Biprocemwap pewnie chce powiększyć parking albo coś innego z tym zrobić. Dotychczas na dziko tam parkowali jeżdżąc po chodniku i ścieżce by się wcisnąć.

Ta końcówka ścieżki biegnąca szerokim chodnikiem nie była taka zła w porównaniu do tego co przy stacji beznynowej.

mp.

[KRK] Likwidacja DDR przy ul. Włóczków?