Likwidacja KK w BZ WBK na pl Ko艣ciuszki we Wroc 艂awiu - dziki koszmar.

Data: 2013-05-23 01:35:57
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
Likwidacja KK w BZ WBK na pl Ko艣ciuszki we Wroc 艂awiu - dziki koszmar.
Ju偶 kiedy艣 pisa艂em swoje "pochlebne" opinie o betonie panuj膮cym w BZ WBK.

Mia艂em dzi艣 nieszcz臋艣cie likwidowa膰 (jako pe艂nomocnik) rachunek w BZ WBK na pl Ko艣ciuszki we WRO.

Wszed艂em do oddzia艂u i wcisn膮艂em "numerek". Dosta艂em numerek
E011 o godzinie 17:17 ...

Usiad艂em i czeka艂em ... w oddziale by艂o z 5 os贸b ... zosta艂y obs艂u偶one przede mn膮 ... nagle oddzia艂 sta艂 si臋 pusty, wi臋c zadowolony, 偶e teraz ja ...

Czynnych z 7 okienek ... Okienka zacz臋艂y wy艣wietla膰 numerki dla os贸b, kt贸re chyba zrezygnowa艂y z oczekiwania. My艣l臋, odczekam a偶 odczytaj膮 tych zrezygnowanych ... i b臋d臋 ja ...

Wchodzi jaki艣 go艣膰, wciska numerek i w tym momencie na tablicach pojawia si臋 jaki艣 nr i rozbrzmiewa komunikat ... po 5 zorientowa艂em si臋, 偶e to s膮 kolesie wciskaj膮cy przycisk OBS艁UGA FIRM (kod B) ... Siedz臋 jak ta pizda z numerkiem E11, mija 10 minut, poszed艂em wcis艂em inny numerek (operacje/przelewy/zlecenia) ... Dosta艂em D-027 ... siad艂em i siedz臋 ... no i kurwa siedz臋, nikogo w oodziale a numeromaszyna wzywa numerki, kt贸rych "nie ma na sali" ... wchodzi jaki艣 pajac, klika numerek i jest od razu wzywany do okienka ... kod B ...

Po 30 minutach kurwica mnie wzi臋艂a i poszed艂em robi膰 zadym臋 do kierownika sali ... Zosta艂em obs艂u偶ony. W momencie zako艅czenia obs艂ugi mnie wezwano E11 a nast臋pnie D-o27.

Gdy w 47 minucie wizyty w oddziale, w kt贸rym nie by艂o kolejki dosta艂em s艂uchawk臋 do r臋ki gdzie kretynka pyta艂a dlaczego rezygnuj臋 z KK, przecie偶 mog膮 mi zaoferowa膰 podw贸jne punkty payback i kart臋 bez op艂aty, my艣la艂em, 偶e kurw臋 zajebi臋.

Ani czak, ani rysiek ju偶 nigdy w 偶yciu mnie do BZ nie zap臋dz膮 .... cho膰bym kurwa r膮czki umy艂 z p贸艂obrotu.

ODREAGOWA艁EM, DZI臉KUJ臉.
--
Rafa艂 "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Kontakt: Wroc艂aw +48 71 718 70 90

Likwidacja KK w BZ WBK na pl Ko艣ciuszki we Wroc 艂awiu - dziki koszmar.