Likwidacja NIK - Tak to dobre rozwiązanie pr zyszłych problemów

Data: 2010-06-29 13:13:23
Autor: jadrys
Likwidacja NIK - Tak to dobre rozwiązanie pr zyszłych problemów
W dniu 2010-06-29 10:07, Tomy M. pisze:
http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article635779/Zbiorowy_pozew_powodzian_przeciw_rzadowi.html Chciałbym meić tak mocny dodów w sądzie jak raport NIK.

Więc naturalną kolejnością rządu TUSKA jest teraz zlikwidowanie NIK.

Tomy M.

Otóż to. - Ten NIK jest nam potrzebny jak koszula w d**ie. Utrzymanie tego molocha kosztuje fortunę, a pożytku nie mamy z niego żadnego.

Data: 2010-06-29 04:37:08
Autor: Antenka
Likwidacja NIK - Tak to dobre rozwi±zanie przysz³ych problemów
On 29 Cze, 13:13, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
W dniu 2010-06-29 10:07, Tomy M. pisze:

>http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article635779/Zbiorowy_pozew_powodz...

> Chcia³bym meiæ tak mocny dodów w s±dzie jak raport NIK.

> Wiêc naturaln± kolejno¶ci± rz±du TUSKA jest teraz zlikwidowanie NIK.

> Tomy M.

Otó¿ to. - Ten NIK jest nam potrzebny jak koszula w d**ie. Utrzymanie
tego molocha kosztuje fortunê, a po¿ytku nie mamy z niego ¿adnego.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Trzeba zadaæ pytanie, czy jakakolwiek kontrola NIK-u i wykrycie afer
zosta³a zakoñczona postawieniem prokuratorskich zarzutów i skazanie
malwersantów na d³ugoletnie wiêzienie? Nie! Byæ mo¿e to dobry pomys³,
poniewa¿ jak dot±d NIK nie spe³ania swojego zadania.

Antenka

Data: 2010-06-29 19:49:55
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-29 13:37, Antenka pisze:
[...]

Wiesz kiedy¶ widzia³em w TV faceta (Dyrektor jakiej¶ spó³ki wêglowej) który mia³ wg. NIK-u pope³niæ jakie¶ nadu¿ycia.. Po jakim¶ czasie us³ysza³em ¿e ten malwersant dosta³ kolosaln± premiê pieniê¿n± :-( .

Podobna sprawa by³a z jakim¶ ministerialnym przetargiem, -  Tu wrêcz obwinieni za¶miali sie NIK-owi prosto w nos, i to na antenie TV.  Jaki¶ sekretarz z owego ministerstwa, nawet nie usi³owa³ siê broniæ.. powiedzia³ bezczelnie: "NIK siê myli"... i jak to mówi± - "Pieski szczekaj± karawana jedzie dalej".. bez zadnych konsekwencji.. Oj widaæ ¿e ten NIK to pies ca³kowicie bezzêbny. Po jak± ciê¿k± cho**rê takiego bezu¿ytecznego kundla nam utrzymywaæ? :-(

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-06-29 23:47:57
Autor: Tomy M.
Likwidacja NIK - Tak to dobre rozwi±zanie przysz³ych problemów
U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i0dbok$kg1$1news.onet.pl...

Po jak± ciê¿k± cho**rê takiego bezu¿ytecznego kundla nam utrzymywaæ? :-(

Chocia¿by po to aby siê o tych wa³kach dowiedzia³
i nie g³osowa³ na z³odziei.

Tomy M.

Data: 2010-06-30 13:58:58
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-29 23:47, Tomy M. pisze:
[...]

Wola³bym zamiast wiedzy, widzieæ tych z³odziei i kombinatorów za kratkami. Potwierdzenie mojej wiedzy przez NIK do niczego mi nie jest potrzebne. Ma³o tego - ten NIK to tylko taki rozpraszacz uwagi - stawia zarzuty p³otkom, a rekiny buszuj± w najlepsze.

Daj spokój.. nic siê nie zmieni gdy przy korycie pozostanie okr±g³osto³owe towarzystwo.