Likwidacja NIK - Tak to dobre rozwiązanie przyszłych problemów

Data: 2010-06-29 10:07:18
Autor: Tomy M.
Likwidacja NIK - Tak to dobre rozwiązanie przyszłych problemów
http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article635779/Zbiorowy_pozew_powodzian_przeciw_rzadowi.html

Chciałbym meić tak mocny dodów w sądzie jak raport NIK.

Więc naturalną kolejnością rządu TUSKA jest teraz zlikwidowanie NIK.

Tomy M.

Data: 2010-06-29 10:31:28
Autor: Zwolennik
Likwidacja NIK - Tak to dobre rozwiÄ?zanie przyszĹ?ych problemĂłw

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4c29a9ba$0$2589$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Liczą na wsparcie Rydzyka? Ma kasę na stocznie więc może pomóc powodzianom. Tak jak prezes PiS. Sandomierzanie powinni rozliczyć ostatnie 5 lat. Będą jaja!

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-29 10:32:53
Autor: matusm
[...]

Więc naturalną kolejnością rządu TUSKA jest teraz zlikwidowanie NIK.bo nadal,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-06-29 13:13:23
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-29 10:07, Tomy M. pisze:
[...]

Otóż to. - Ten NIK jest nam potrzebny jak koszula w d**ie. Utrzymanie tego molocha kosztuje fortunę, a pożytku nie mamy z niego żadnego.

Data: 2010-06-29 04:37:08
Autor: Antenka
On 29 Cze, 13:13, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

Otóż to. - Ten NIK jest nam potrzebny jak koszula w d**ie. Utrzymanie
tego molocha kosztuje fortunę, a pożytku nie mamy z niego żadnego.

Trzeba zadać pytanie, czy jakakolwiek kontrola NIK-u i wykrycie afer
została zakończona postawieniem prokuratorskich zarzutów i skazanie
malwersantów na długoletnie więzienie? Nie! Być może to dobry pomysł,
ponieważ jak dotąd NIK nie spełania swojego zadania.

Antenka

Data: 2010-06-29 19:49:55
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-29 13:37, Antenka pisze:
[...]

Wiesz kiedyś widziałem w TV faceta (Dyrektor jakiejś spółki węglowej) który miał wg. NIK-u popełnić jakieś nadużycia.. Po jakimś czasie usłyszałem że ten malwersant dostał kolosalną premię pieniężną :-( .

Podobna sprawa była z jakimś ministerialnym przetargiem, -  Tu wręcz obwinieni zaśmiali sie NIK-owi prosto w nos, i to na antenie TV.  Jakiś sekretarz z owego ministerstwa, nawet nie usiłował się bronić.. powiedział bezczelnie: "NIK się myli"... i jak to mówią - "Pieski szczekają karawana jedzie dalej".. bez zadnych konsekwencji.. Oj widać że ten NIK to pies całkowicie bezzębny. Po jaką ciężką cho**rę takiego bezużytecznego kundla nam utrzymywać? :-(

Data: 2010-06-29 23:47:57
Autor: Tomy M.
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i0dbok$kg1$1news.onet.pl...

Po jaką ciężką cho**rę takiego bezużytecznego kundla nam utrzymywać? :-(

Chociażby po to aby się o tych wałkach dowiedział
i nie głosował na złodziei.

Tomy M.

Data: 2010-06-30 13:58:58
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-29 23:47, Tomy M. pisze:
[...]

Wolałbym zamiast wiedzy, widzieć tych złodziei i kombinatorów za kratkami. Potwierdzenie mojej wiedzy przez NIK do niczego mi nie jest potrzebne. Mało tego - ten NIK to tylko taki rozpraszacz uwagi - stawia zarzuty płotkom, a rekiny buszują w najlepsze.

Daj spokój.. nic się nie zmieni gdy przy korycie pozostanie okrągłostołowe towarzystwo.

Likwidacja NIK - Tak to dobre rozwiązanie przyszłych problemów