Likwidacja TVP, TVN, Polsat na rzecz operatora NOT

Data: 2009-10-01 08:45:48
Autor: Robert_J
Likwidacja TVP, TVN, Polsat na rzecz operatora NOT
TVP, TVN, Polstat mają monopol

Trzy zupełnie odrębne firmy i monopol? Ciekawe spostrzeżenie ;-)

Rynek do tego dojrzał, aby zlikwidować TVP, TVN, Polsat na rzecz
Niezależnego Operatora Telewizyjnego NOT. NOT zajmowałby się udzielaniem
częstotliwości niezależnym spółkom producenckim.

Zlikwidować trzech na rzecz jednego, następna ciekawostka ;-). I na dodatek w imię walki z monopolem. Masz jakieś swoiste poczucie humoru...

Niezależny Operator Telewizyjny sprawiłby, że upadłyby monopole,

Monopol w danej branży siłą rzeczy jest jeden, chyba że mówisz także o upadku sklepów z wódeczką.

 TVN i TVP, Polsat nie są medium
demokratycznym.

Najbardziej demokratyczna za to jest TV Trwam. Taką opinię usłyszałem niedawno od jednego księdza, który jest moim abonentem ;-). Jest "jedyna obiektywna telewizja", to jego słowa...

Z NOP każda spółka mogłaby wyprodukować i wyemitować swój program. Czas
trwania emisji zależałby od rankingu oglądalności. Program, który zajmowałby
najniższe 20 miejsc oglądalności schodziłby z emisji,

Czyli z góry eliminujesz programy niszowe, których to właśnie brakuje w naszej TV :-). Bo niestety największą oglądalnością cieszą się programy i seriale dla niedorozwiniętych umysłowo... Zniknęłaby prawdziwa kultura (choć i tak niewiele jej jest), bo takich ambitniejszych programów z reguły nie oglądają widzowie przygłupich sitcomów ;-)

nie wiadomo dlaczego nie da
się podzielić infrastruktyry TVP, TVN i Polsatu.

Moze dlatego że dwie ostatnie to prywatne firmy? ;-)

Data: 2009-10-02 21:14:38
Autor: Mn Rolicki
Likwidacja TVP, TVN, Polsat na rzecz operatora NOT
Państwo najpierw dawało monopol polskim nadawcom, a potem monopol polskim
produkcjom, telewizja była zmuszona do nadawania określonej ilości programu
wyprodukowanego w języku polskim. To ciekawa sytuacja, bowiem nie masz
obowiązku kupienia określonej ilości sałaty wyprodukowanej w Polsce. Ustawa
tak była skonstruowana, że chroniła telewizje z zagranicy mające
doświadczenie, infrastrukturę i zasoby filmowe.

Żeby nadawać w tej chwili podmiot musi uzyskać koncesję od KRRiT. To zaiste
ciekawa sytuacja, że kiedy podmiot ma coś wartościowego do pokazania, żeby to
pokazać, musi uzyskać na to koncesje. Bez koncesji, ustawa mówi, możee nadawać
w obrębie jednego budynku. Na czas koncesji istniejące stacje mają monopol na
nadawanie.

Monopol istnieje też w obecnym systemie nadawania - zajmowanie częstotliwości
- w sensie finansowym. Każdyt, aby rozpocząć nadawanie podmiot musi mieć
kilkadziesiąt milionów złotych. A więc większość nie może nadawać programów.
Tymczasem na produkcję programu  wystarczy od 10 to 100 tysięcy złotych.
Emitowanego przez Niezależny Operator Telewizyjny.

Teatry, miasta, uniwersytety, firmy producenckie, i inne mogłyby produkować
swoje programy i udostępniać do pobrania do dekodera w każdej chwili. Nie
cieszyłyby się dużym  zainteresowaniem, to byłby ich problem. Nie każdy ogląda
teatr, ale każdy może go pobrać, to jest demokratyczny system telewizyjny.
Ukulturalnianie, upolitycznianie na siłę, teatr w poniedziałek o dwudziestej,
jest komunistyczną indoktrynacją za abonament.

Data: 2009-10-04 15:31:17
Autor: Tomaszek
Robert_J pisze:
Najbardziej demokratyczna za to jest TV Trwam. Taką opinię usłyszałem niedawno od jednego księdza, który jest moim abonentem ;-). Jest "jedyna obiektywna telewizja", to jego słowa...

I jest to prawda. To chyba jedyna telewizja w Polsce, gdzie widzowie dostają to czego oczekują. Reklam tam nie ma zbyt dużo, Lux Veritatis ( rzekomo fundacja ) utrzymuje ją z datków widzów ( coś w rodzaju abonamentu!) Mówcie sobie o Rydzyku co chcecie, ale ja bym mu przyznał nagrodę Nobla w dziedzinie ekonomii. Konia z rzędem temu kto pokaże mi kto wcześniej "zagospodarował" taką armię ludzi ( czyt. klientów ) Rydzyk to doskonały socjolog i ekonomista. Oczywiście z wiarą i misją o której on mówi to nie ma nic wspólnego.

Starsi ludzie płacą za to, co chcą oglądać i dostają to za co płacą. I dlatego tak chętnie płacą...
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-10-05 07:58:07
Autor: pawell32
Tomaszek pisze:
Robert_J pisze:
[...]

co Ty piepszysz??
przecież to sekta, a nie ekonomia

--
pozdrawiam. pawell32
Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-10-05 11:09:03
Autor: Tomaszek
pawell32 pisze:
co Ty piepszysz??
przecież to sekta, a nie ekonomia

Ale przyznasz, że z doskonałym systemem finansowym? Poza tym nikt nie zmusza tych ludzi, żeby się do tej sekty przyłączyli. Oni tam idą dobrowolnie.

Data: 2009-10-05 11:10:42
Autor: pawell32
Tomaszek pisze:
pawell32 pisze:
[...]

dobrowolnie...
albo jesteś z nami, albo przeciwko nam.

Data: 2009-10-05 11:11:51
Autor: Cavallino
Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał w wiadomości news:hacd3e$qhb$1newsread2.aster.pl...
pawell32 pisze:
co Ty piepszysz??
przecież to sekta, a nie ekonomia

Ale przyznasz, że z doskonałym systemem finansowym? Poza tym nikt nie zmusza tych ludzi, żeby się do tej sekty przyłączyli.

Zmusza, praniem mózgu, albo pozostałości po tymże.

Oni tam idą dobrowolnie.

A jakieś sekty aresztują swoich członków siłą?

Data: 2009-10-05 11:24:43
Autor: Tomaszek
Cavallino pisze:
A jakieś sekty aresztują swoich członków siłą?

Jak pokazuje historia ludzkości, zawsze cwaniak głupiego robił w wała. Rydzyk jest cwany, wykorzystuje słabo wykształcony naród. Ale nie zmusza tych ludzi. Ja nie należę to rodziny RM, a jednak nie czuje się atakowany przez nich, ani werbowany. Sekta też biznes.

Data: 2009-10-05 11:27:01
Autor: Cavallino
Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał w wiadomości news:hace0r$1t1b$1newsread2.aster.pl...
Cavallino pisze:
A jakieś sekty aresztują swoich członków siłą?

Jak pokazuje historia ludzkości, zawsze cwaniak głupiego robił w wała. Rydzyk jest cwany, wykorzystuje słabo wykształcony naród. Ale nie zmusza tych ludzi.

Dokładnie na tym polega działanie każdej sekty.
Ale mi ich ofiar nie żal, głupota jest karana i dobrze.
Ciekawe czemu tylko bojówki KK do walki sektami nie walczą z RM.

Data: 2009-10-05 08:30:15
Autor: Robert_J
Likwidacja TVP, TVN, Polsat na rzecz operatora NOT
Konia z rzędem temu kto pokaże mi kto wcześniej "zagospodarował" taką armię ludzi

Adolf Hitler.

Oczywiście z wiarą i misją o której on mówi to nie ma nic wspólnego.

I nigdy nie miało ;-)

Likwidacja TVP, TVN, Polsat na rzecz operatora NOT