Likwidacja działalności na zasadzie ryczałtu bez VAT

Data: 2009-02-28 18:11:40
Autor: Piter
Likwidacja działalności na zasadzie ryczałtu bez VAT
Witam
Czy mógłby ktoś doradzić ?
Likwiduję taką działalność ( wykreślenie na 28.02.2009 ), wykonałem remament ( Arkusz Inwentaryzacyjny w programie Optima oraz Rozchód Wewnętrzny ), więc wartość według cen zakupu znam.

W internecie znalazłem trochę informacji i dwa przykłady
Na razie wszystko się zgadza ( spis z natury ), ale nie wiem jak obliczyć podatek od towarów, które zostały niesprzedane i na jakim formularzu je złożyć do US.

Piotr

Likwidacja działalności na zasadzie ryczałtu bez VAT