Likwidacja firmy a wyposa?enie

Data: 2011-02-08 19:30:33
Autor: MarcinJ
Likwidacja firmy a wyposa?enie
Witam

Prowadziłem firmę usługową od 12.2006. W styczniu 2009 zawiesiłem działalność.
Z dniem 30-01-2011 firma została wykreślona z ewidencji działalności
gospodarczej. Rozrachunki prowadziłem na zasadzie księgi przychodów i
rozchodów. Byłem płatnikiem VAT. Nigdy nie sprzedawałem nic poza usługami,
więc na remanencie końcowym nic nie mam. Ale co mam zrobić z wyposażeniem?
Kupiłem na firmę komputer, drukarkę, nawigacje gps. Ponieważ kwoty nigdy nie
przekraczały 3500 netto nie mam ich ujętych jako środki trwałe. Czy mam je
ująć w spisie z natury? Na jakiej podstawie oszacować ich wartość? Jaki
podatek od tego odprowadzić? Wiem że mam w US złożyć deklaracje VAT-Z. Z góry
dziękuję za wszystkie porady.

Likwidacja firmy a wyposa?enie