Data: 2011-02-08 19:30:33 | |
Autor: MarcinJ | |
Likwidacja firmy a wyposa?enie | |
Witam
Prowadziłem firmę usługową od 12.2006. W styczniu 2009 zawiesiłem działalność. Z dniem 30-01-2011 firma została wykreślona z ewidencji działalności gospodarczej. Rozrachunki prowadziłem na zasadzie księgi przychodów i rozchodów. Byłem płatnikiem VAT. Nigdy nie sprzedawałem nic poza usługami, więc na remanencie końcowym nic nie mam. Ale co mam zrobić z wyposażeniem? Kupiłem na firmę komputer, drukarkę, nawigacje gps. Ponieważ kwoty nigdy nie przekraczały 3500 netto nie mam ich ujętych jako środki trwałe. Czy mam je ująć w spisie z natury? Na jakiej podstawie oszacować ich wartość? Jaki podatek od tego odprowadzić? Wiem że mam w US złożyć deklaracje VAT-Z. Z góry dziękuję za wszystkie porady. Pozdrawiam -- |
|