Likwidacja firmy - jakie dokumenty w US?

Data: 2011-11-28 13:38:47
Autor: Paweł Szostek
Likwidacja firmy - jakie dokumenty w US?
Przez cały okres działalności byłem zwolniony podmiotowo z VAT.
Piesze pierwszy miesiąc byłem na KPiR, a od drugiego miesiąca już
przez cały czas jestem na ryczałcie.

Czy powinienem złożyć do US jakiej informacji o likwidacji?
NIP-3 chyba już nie trzeba?
Kiedyś było chyba jeszcze coś takiego jak "zawiadomienie o dokonaniu
remanetnu dla potrzeb podatku dochodowego". Czy obecnie należy o tym
remanencie informować?

Likwidacja firmy - jakie dokumenty w US?