Likwidacja funduszy Novo

Data: 2009-10-14 09:54:24
Autor: george
Likwidacja funduszy Novo

"ATZ Rzeszow" <atkt_rzeszowSPAMIK@PRECZgazeta.pl> wrote in message news:hb3rj3$ftj$1inews.gazeta.pl...
Witam

Mam w mbanku jednostki funduszy Novo i dostalem z banku info: "Informujemy, że
Zarząd OPERA TFI S.A. podjął decyzję o likwidacji Novo SFIO. Tym samym
działanie zakończą subfundusze: Novo Wschodnioeurope­jski, Novo Małych Spółek
Wschodnioeurope­jskich, Novo Europejski, Novo Globalny, Novo Japoński, Novo
Nordycki. Sugerujemy składanie zleceń konwersji i odkupień najpóźniej do dnia
16.10.2009 r. "
/ciach/

Fundusze, ktore mam to:
NOVO FUNDUSZ INWESTYCYJNY OTWARTY SUBFUNDUSZ AKCJI
NOVO FIO SUB ZROWNOWAZONEGO WZROSTU

Pytanie do zorientowanych w temacie, czy te fundusze tez beda zlikwidowane i
powinieniem je odkupic? Info z banku jest dla mnie niejednoznaczne, a na fi
znam sie slabo.

zapytaj u źródła (czyli NOVO) czy te ktore masz tez będą likwidowane.
Na zestawieniu rocznym masz do nich telefon pewnie.

uwaga techniczna:
nie "odkupić" jednostki a umorzyć.

george

Data: 2009-10-14 10:07:14

[...]