Likwidacja kont a system transakcyjny mbanku

Data: 2011-11-26 10:40:44
Autor: uhf
Likwidacja kont a system transakcyjny mbanku
Ok. pół roku temu zlikwidowałem wszystkie rachunki w mBanku (a dużo wcześniej zrezygnowałem z SFI, emaklera i karty kredytowej), dziś z ciekawości sprawdziłem czy da się do mBanku zalogować i... nadal działa!
Na szczęście pokazuje że brak rachunków, itd., ale np. można złożyć wniosek o kartę kredytową, zmodyfikować swoje dane osobowe itp.
Czy coś poszło nie tak z rezygnacją z usług mbanku, a jeśli nie, to kiedy odcinają dostęp do serwisu transakcyjnego dla byłych klientów (i dlaczego tak późno?)

Data: 2011-11-26 08:12:51
Autor: witek
On 11/26/2011 4:40 AM,  uhf wrote:
[...]

pozdrawiam

nigdy nie odcinaja.
login i haslo ci zostaje.

Data: 2011-11-26 16:38:20
Autor: zg
On 26/11/2011 14:12, witek wrote:
On 11/26/2011 4:40 AM, uhf wrote:
[...]

Ja sie nie moge zalogowac, uzywajac loginu i hasla sprzed wypowiedzenia umowy - jest komunikat "kanal jest juz zdezaktywowany". Inna sprawa, ze nie dostalem potwierdzenia zamkniecia rachunku, ale jeszcze sie o nie upomne.

--
zg

Data: 2011-11-26 16:40:39
Autor: mx
Likwidacja kont a system transakcyjny mbanku
kiedy
odcinają dostęp do serwisu transakcyjnego dla byłych klientów (i dlaczego
tak późno?)

Wprowadź 3 razy złe hasło i więcej się nie zalogujesz, ani nikt inny.

Data: 2011-11-27 10:21:49
Autor:
mx <@mx1@os.pl@> napisał(a):
>kiedy
>odcinają dostęp do serwisu transakcyjnego dla byłych klientów (i dlaczego
>tak późno?)

Wprowadź 3 razy złe hasło i więcej się nie zalogujesz, ani nikt inny.

To zawsze skutkuje, bo potem nie da rady odzyskać dostepu nawet na infolinii

Anna GA
dobre strony:
http://kobieta.wzwiazku.netstrefa.pl/mlodszy.html

--

Likwidacja kont a system transakcyjny mbanku