Likwidacja lokaty w BSK

Data: 2009-10-13 16:05:34
Autor: Alpines
Likwidacja lokaty w BSK
Witam
Właśnie zlikwidowałem lokatę w BS ale pieniążków na koncie nie ma;( może szanowni grupowicze z doświadczenia podpowiedzą ile czasu trwa taka likwidacja w Banku Śląskim
--
Pozdrowienia
Alpines

Niektórzy powiedzieli wszystko, zanim jeszcze otworzyli usta. (Elias Canetti)

Data: 2009-10-13 16:27:23
Autor: Krzysztof
Likwidacja lokaty w BSK

"Alpines" <alpines@wpowietrzu2.pl> wrote in message news:hb205t$1jg$1news.interia.pl...
[...]

Dawno nie zakladalem tam lokaty i nie wiem czy standardy sie zmienily, ale przy zakladaniu poznym popoludniem -lokate robili dopiero nastepnego dnia, mozliwe, ze z likwidacja jest podobnie. Dawniej mialem lokaty zamykajace sie na OKO po terminie, takze byly dostepne na czas.

Likwidacja lokaty w BSK