Likwidacja numeru w Erze

Data: 2009-07-28 22:38:21
Autor: Miromat
Likwidacja numeru w Erze
W zeszłym tygodniu byłem w salonie firmowym Ery, aby zlikwidować swój numer,
którego od długiego czasu nie używam. Kończy się umowa, więc stwierdziłem, że
nie ma sensu przedłużać. Byłem przygotowany, że będę usilnie namawiany na
pozostanie w tej sieci, że będą mi przedstawiane atrakcyjne propozycje na nową
umowę itp. Nic z tych rzeczy. Panienka po wysłuchaniu z czym przyszedłem bez
słowa wydrukowała odpowiedni dokument, dała mi do podpisu i powiedziała, że to
wszystko. I tu moje pytanie: czy Era tak łatwo pozbywa się abonentów? Jakie są
wasze doświadczenia w tym temacie?

Data: 2009-07-28 22:46:52
Autor: SDD
Likwidacja numeru w Erze

Użytkownik "Miromat" <matmirWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:0560.000006f8.4a6f61bdnewsgate.onet.pl...
W zeszłym tygodniu byłem w salonie firmowym Ery, aby zlikwidować swój numer,
którego od długiego czasu nie używam. Kończy się umowa, więc stwierdziłem, że
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

To jest klucz do calej sprawy.
Po co im klient, ktory nie uzywa? Fakt, abo by musial placic - jednak duzo bardziej korzystne jest zatrzymanie klienta, ktory korzysta z telefonu - i to intensywnie - i jeszcze woli placic zamiast 29 czy 5 groszy za minute: 50 czy 60 gr (sa tacy - i nawet na tej grupie sie udzielaja :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-07-29 09:17:10
Autor: J.F.
Likwidacja numeru w Erze
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:h4no3r$l13$1news.onet.pl...
[...]

Dlaczego ? Ten obciaza siec w minimalnym stopniu, a przeciez placi ...
Jasne ze lepiej miec klienta ktory placi wiecej niz mniej, ale przeciez mozna miec obu :-)

No i drobiazg - czy zdazyli sprawdzic ile klient  dzwoni czy od razu przeszli do wypowiedzenia ?

J.

Data: 2009-07-29 10:16:23
Autor: tl
Likwidacja numeru w Erze

[...]

Bzdura, klient który płaci i nie używa to czysty zysk bez kosztów.

Data: 2009-07-29 03:10:41
Autor: Jacek Erazmus
Likwidacja numeru w Erze
On 28 Lip, 22:38, "Miromat" <matmirWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Ja przenoszę numer do Play po 8 latach w sieci Era , ostatnie średnie
rachunki 50-50 zł miesięcznie . Era błyskawicznie dała zgodę na
przeniesienie i nawet skrócili mi okres obowiązywania umowy o miesiąc..
Prawdopodobnie koncetrują się na dużych klientach biznesowych i
klientów indywidualnych z rach do 100 zł odpuszczają.

Pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-07-31 00:50:30
Autor: ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ig natowski)
Likwidacja numeru w Erze
Jacek Erazmus pisze:
/.../
Prawdopodobnie koncetrują się na dużych klientach biznesowych i
klientów indywidualnych z rach do 100 zł odpuszczają.

Rzekłeś!
Nie dam wiary.

Wakacje studenckie i pracownicy z łapanki bez prowizji.

ALex

Likwidacja numeru w Erze