Likwidacja numeru w Erze

Data: 2009-07-28 22:46:52
Autor: SDD
Likwidacja numeru w Erze

Użytkownik "Miromat" <matmirWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:0560.000006f8.4a6f61bdnewsgate.onet.pl...
W zeszłym tygodniu byłem w salonie firmowym Ery, aby zlikwidować swój numer,
którego od długiego czasu nie używam. Kończy się umowa, więc stwierdziłem, że
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

To jest klucz do calej sprawy.
Po co im klient, ktory nie uzywa? Fakt, abo by musial placic - jednak duzo bardziej korzystne jest zatrzymanie klienta, ktory korzysta z telefonu - i to intensywnie - i jeszcze woli placic zamiast 29 czy 5 groszy za minute: 50 czy 60 gr (sa tacy - i nawet na tej grupie sie udzielaja :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-07-29 09:17:10
Autor: J.F.
Likwidacja numeru w Erze
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:h4no3r$l13$1news.onet.pl...
[...]

Dlaczego ? Ten obciaza siec w minimalnym stopniu, a przeciez placi ...
Jasne ze lepiej miec klienta ktory placi wiecej niz mniej, ale przeciez mozna miec obu :-)

No i drobiazg - czy zdazyli sprawdzic ile klient  dzwoni czy od razu przeszli do wypowiedzenia ?

J.

Data: 2009-07-29 10:16:23
Autor: tl
Likwidacja numeru w Erze

[...]

Bzdura, klient który płaci i nie używa to czysty zysk bez kosztów.

Likwidacja numeru w Erze