Likwidacja państwa polskiego

Data: 2011-03-29 16:57:52
Autor: u2
Likwidacja państwa polskiego
... warto obejrzeć wykład prof. Jaroszyńskiego. Szczegółowo wyjaśnia rolę
merdiów w likwidacji Polski :

http://www.youtube.com/watch?v=EQy0kVpG4nI

Data: 2011-03-29 15:56:55
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
... warto obejrzeć wykład prof. Jaroszyńskiego. Szczegółowo wyjaśnia rolę
merdiów w likwidacji Polski :

http://www.youtube.com/watch?v=EQy0kVpG4nI

niestety niewiele osob ma dostep do tych bardzo waznych informacji.
Ludzie ktorzy najbardziej sa przez obecny uklad oszukani, nie maja pieniedzy na kupno komputera i oplate za dostep do internet.

Ta stosunkowo niewielka czesc spoleczenstw ktora sie *zalapala* i na razie
jest zadowolona ze swojej sytuacji ekonomicznej, lekcewazy i bagatelizuje tego
typu informacje.

Data: 2011-03-29 16:57:56
Autor: obserwator
Likwidacja państwa polskiego

trzeba podrzucic ten wazny watek, bo juz pojawila sie wataha sciemniaczy z
GW-na i PO, ktora szybciutko usiluje zakopac go w odmetach internetu. --

Data: 2011-03-30 15:49:13
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imt32k$6p1$1inews.gazeta.pl...
trzeba podrzucic ten wazny watek, bo juz pojawila sie wataha sciemniaczy z
GW-na i PO, ktora szybciutko usiluje zakopac go w odmetach internetu.

I najlepiej go utajnij.

--
stevep

Data: 2011-03-30 07:21:26
Autor: Hans Kloss
Likwidacja państwa polskiego
On 30 Mar, 15:49, "cirrus" <cir...@tinvalid.tkdami.net> wrote:

I najlepiej go utajnij.

A to ci historia, stefania się pojawiła. A już słuchy po usenecie
chodziły żeś się  sztuczną szczęką na śmierć udławił, starcze
zapaździały...
J-23

Data: 2011-03-30 14:23:01
Autor: obserwator
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
> [...]
> trzeba podrzucic ten wazny watek, bo juz pojawila sie wataha sciemniaczy z
> GW-na i PO, ktora szybciutko usiluje zakopac go w odmetach internetu.

wlasnie utajniam:)))

Data: 2011-03-30 14:26:42
Autor: obserwator
Likwidacja państwa polskiego
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):  (...)

Prof. Zybertowicz ten temat rozwija w telewizji TRWAM:

http://www.youtube.com/watch?v=GzwibGhBGNw

Polecam. Super dyskusja !

Data: 2011-03-30 14:34:23
Autor: obserwator
RAZ rozbiera na czynniki pierwsze bande ktora nadal rzadzi
Data: 2011-03-30 16:49:33
Autor: obserwator
 obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):  (...)

Prof. Zybertowicz ten temat rozwija w telewizji TRWAM:

http://www.youtube.com/watch?v=GzwibGhBGNw

kolejny odcinek tej dyskusci *Zagrozenia nie wprost*,ktorych jest w sumie 5.

Tutaj z zakazana piosenka Andrzeja Rosiewicza:

http://www.youtube.com/watch?v=mU0yy7zZoQ4

Data: 2011-03-30 17:18:17
Autor: obserwator
Likwidacja państwa polskiego

c.d. -odcinek 3, czyli wykreowanie przez polskojezyczne masmedia elit
*intelektualnych* koro i dodopodobnych, ktore sa wyborcami Komorowskiego. Kreowanie przez te koncerny medialne - Kalisza, jako kolejny przyklad
manipulacji spoleczenstwem, poprzez zastosowanie taktyki *nie wprost*
wplywania na wybory tego spoleczenstwa. Wybory te, sluza nie spoleczenstwu, ale waskiej grupie osob sprawujacych rzeczywista wladze nad calym spoleczenstwem.

http://www.youtube.com/watch?v=tcPaOTm4uYs&feature=related

Data: 2011-03-30 16:51:27
Autor: u2
W dniu 2011-03-30 16:26,  obserwator pisze:
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):  (...)

Prof. Zybertowicz ten temat rozwija w telewizji TRWAM:

http://www.youtube.com/watch?v=GzwibGhBGNw

Polecam. Super dyskusja !

Trzeba znac jezyk wroga, dlatego ja nie unikam elektronicznego wydania
GWna. Warto jednak wiedziec o co im tak naprawde chodzi, w co gra ta
wraza agentura.

Data: 2011-03-30 14:55:21
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Trzeba znac jezyk wroga, dlatego ja nie unikam elektronicznego wydania
GWna. Warto jednak wiedziec o co im tak naprawde chodzi, w co gra ta
wraza agentura.

jednak kawecki i grzegorz.Z. cirrus, oraz Zennon,tez sa przydatni. Nie ma tego
zlego co na dobre by nie wyszlo:)))

Data: 2011-03-30 16:58:24
Autor: u2
W dniu 2011-03-30 16:55,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Zwłaszcza kałecki i cyrus, którzy nadają z Radomia. Tam obywatele
doskonale wiedzą co oznaczają rządy pełobandy i dlatego postawili na PiS
w wyborach samorządowych, a pełobandzie nie udalo się tam wyborow
sfalszować.

Data: 2011-03-30 15:06:02
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

kawecki z Radomia a nie z Krakowa tak jak zennon?

Cirrus ostatnio przez Rzeszow.

Zeszli do podziemia?;)))

Data: 2011-03-30 17:08:02
Autor: u2
W dniu 2011-03-30 17:06,  obserwator pisze:
kawecki z Radomia a nie z Krakowa tak jak zennon?

Cirrus ostatnio przez Rzeszow.

Zeszli do podziemia?;)))

Z tego co wiem to są właśnie z Radomia

Data: 2011-03-31 16:06:44
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imvgsq$9cu$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Ja ci poradzę obsrywator- na Berdyczów pisz do mnie.

--
stevep

Data: 2011-03-31 14:31:50
Autor: obserwator
Likwidacja państwa polskiego
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
Ja ci poradzę obsrywator- na Berdyczów pisz do mnie.

KGP to Berdyczow? Zobaczymy. Masz jeszcze ostatnia szanse. Jak nie zmienisz
retoryki, zostaniesz odszukany.

Data: 2011-03-31 16:35:23
Autor: wekon
"u2"  wrote in message news:4d91f371$0$2505$65785112news.neostrada.pl...

... warto obejrzeć wykład prof. Jaroszyńskiego. Szczegółowo wyjaśnia rolę
merdiów w likwidacji Polski :

http://www.youtube.com/watch?v=EQy0kVpG4nI

posłuchałem :http://www.youtube.com/watch?v=dO9WaabpddA&feature=related

i rozebrałem Warzywnego na warstwy:

"zrobi to jak mu zagrają, ten człowiek już nie ma sił żeby walczyć o siebie"

wekon

Likwidacja państwa polskiego