Likwidacja szkody z AC w BRE

Data: 2012-08-25 00:53:04
Autor: gobo
Likwidacja szkody z AC w BRE
Hej,
To co Ci przelali to jest tak zwana kwota bezsporna, czyli zupe艂ne minimum. Te偶 to z nimi przerabia艂em. Sprawa nie jest zako艅czona. Ja po zg艂oszeniu szkody i ogl臋dzinach dosta艂em na konto 1300z艂 - bez pytania, negocjacji, wyceny.
P贸藕niej pojecha艂em do lakiernika, przela艂em mu kwot臋 otrzymana od mBanku (BRE ubezpieczenia, chyba Ergo Hestia), podpisa艂em o艣wiadczenie o pe艂nomocnictwie i za kilka dni odebra艂em pomalowane auto. Po 2 miesi膮cach dosta艂em pismo, w kt贸rym by艂o napisane, 偶e prace blacharskie kosztowa艂y co艣 oko艂o 3200z艂 i 偶e r贸偶nic臋 w pierwotnej wp艂acie i ostatecznej wycenie od blacharza przelano na jego konto.
W skr贸cie: ubezpieczalnia chcia艂a mnie wydyma膰 na 2tys.
Czas reakcji by艂 r贸wnie偶 b艂yskawiczny - jak u Ciebie:)
Pozdrawiam
Piotr

Likwidacja szkody z AC w BRE