Likwidacja szkody z OC sprawcy poprzez swoje TU...

Data: 2015-02-03 18:52:31
Autor: twistedme
Likwidacja szkody z OC sprawcy poprzez swoje TU...
W dniu 2015-02-03 o 17:04, Scobowski pisze:
Można w końcu? czy jednak nie?
przerabiał ktoś?
Ciekaw jestem, jak podchodzą z wyceną, czasem realizacji - porównując do
zgłoszenia w TW sprawcy..?

Dużo nie pomogę, ale ja najpierw zadzwoniłem właśnie do swojego TU i generalnie kobieta mi odradziła. Powiedziała, że normalnie likwidują i potem regres do TU sprawcy. Powiedziała mi, że taka procedura będzie trwała 2x dłużej, więc żebym lepiej od razu zwrócił się do TU sprawcy.

pozdro

Likwidacja szkody z OC sprawcy poprzez swoje TU...