Likwidacja szkody z OC w TUW

Data: 2016-10-29 22:24:34
Autor: Olo
Likwidacja szkody z OC w TUW
Wczoraj miałem kolizję z kierownikiem samochodu ubezpieczonego w towarzystwie ubezpieczeń wzajemnych. Ewidentnie była jego wina, wjechał na czerwonym. Całe szczęście że obaj jechaliśmy wolno. Nie wzywaliśmy policji, gościu podpisał oświadczenie że to była jego wina. Do tego jeszcze skserowałem sobie jego polisę w pobliskim sklepie, którego sprzedawca był świadkiem. Teraz mam pytanie o doświadczenia w dochodzeniu odszkodowania z oc od tego ubezpieczyciela.
Mam skasowany przedni błotnik, trochę drzwi i zderzak. Samochodem nie można jeździć z uwagi na uszkodzenia. Dostanę samochód zastępczy z oc sprawcy ale dopiero w poniedziałek :(

Grześ

Data: 2016-10-29 22:41:14
Autor: re
Likwidacja szkody z OC w TUW

Użytkownik "Olo"

[...]
-- -
Pokaż zdjęcia

Data: 2016-10-29 22:43:10
Autor: Olo
Likwidacja szkody z OC w TUW
W dniu 2016-10-29 o 22:41, re pisze:

Pokaż zdjęcia

Ewentualnie jutro, już za ciemno. Jeszcze nie robiłem.

Data: 2016-10-30 08:51:52
Autor: ToMasz
Likwidacja szkody z OC w TUW
W dniu 29.10.2016 o 22:24, Olo pisze:
Wczoraj....(..)
> Teraz mam pytanie o doświadczenia w
dochodzeniu odszkodowania z oc od tego ubezpieczyciela.
(...)
To może zadaj te pytania, bo narazie to nie wzruszyła nas Twoja historia
ToMasz

Data: 2016-10-31 08:17:09
Autor: sandman
Likwidacja szkody z OC w TUW
W dniu 2016-10-29 o 22:24, Olo pisze:
[...]

Będziesz miał ciężko, niestety. Będą starali się dać samochód zastępczy na jak najkrótszy czas (ja w piątek odstawiłem do lakiernika i chcieli dać tylko na dwie doby - czyli zwrot samochodu w niedzielę. Na razie mam do dzisiaj, a jak nie zrobią to dalej się będę wykłócał, bo należy się jak psu buda). A samochód należy się od dnia zdarzenia wywołującego szkodę do dnia wypłaty odszkodowania powiększony o czas technologicznej naprawy pojazdu.

p.s. dali i40 - samochód tragedia w porównaniu z VelSatisem, mimo iż i40 jest z 06/2016 a moje wozidło z 2002 ;)

--
sandman

Data: 2016-11-05 13:13:51
Autor: nospam@yahoo.com
Likwidacja szkody z OC w TUW
Mam doświadczenie z rozliczaniem szkody mieszkaniowej (zalanie) z tym
towarzystwem. Porażka na całej linii. Problemy od samego poczatku, już
przy wycenie szkód. Poziom obsługi mierny.