Likwidcaja konta w BZ WBK

Data: 2010-01-22 02:41:45
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Likwidcaja konta w BZ WBK
Zajszł ja dziś do BZWBK

- poproszę zamknąć moje konto
- a po czemu ?
- bo *ujowy bank jesteście ...
- BLA BLA BLA ... poleciało marketingiem
- Jak już powiedziełem - likwiduję konto, może Pani wypełnić formalności ?
- Ok ... stuk stuk stuk (napie*dala w klawiaturę) ... i tu pojawiają się kłopoty ...

- dlaczego Pan likwiduje konto ?
- Bo TAK
- ale musi Pan podać przyczynę ...
- dlaczego ?
- no bo Pan musi
- nie muszÄ™ ...
- musi Pan
- nie ... ok ... Dlaczego muszÄ™ ?
- bo takie sÄ… wymogi ...
- czyje ?
- ... yyyy ... no takie sÄ… ...
- czyje ?
- no ... odgĂłrne ...
- ale czyje odgĂłrne ?
- ... no ... prezesa banku ...
- no ok, skoro sÄ…, to niech Pani pisze: BO PREZES BANKU BZ WBK JEST HUJOWY ...
- Ale ja nie mogę tak napisać ...
- no ale chciała Pani poznać przyczynę - to podałem - proszę pisać ...
- ale ja nie mogÄ™ ...
- to proszę nic nie wpisywać - likwiduję i już
- ale z jakiego powodu ?
- no przecież powiedziałem ...
- Ale nie mogę wpisać
- ok, to niech pani pisze: interfejs internetowy jest nieintuicyjny, moim zdaniem stworzony dla debili ... każda procedura wymyślona przez BZ jest procedurą dla debili ... BZ KRADNIE ... gdy przyszedłem z zaświadczeniem od komornika o umorzeniu postępowania komorniczego nr KM XXX/XX nie odblokował mi konta bo nie miał kwitu od komornika (burdel w BZ - zawiadomienie do BZ poszło rok wcześniej) ... Poprosiłem o kwit o tym, że dalej blokujecie konto , więc dostałem go za 25 PL ... (centrala się jebła, i nie zdjęła blokady). Powalczyłem z komornikiem i przysłał znów zawiadomienie o umorzeniu egzekucji. Mimo tego, że konto było cały czas na 0 (nie zeszły żadne pieniądze z BZ) BZ raczył skasować 12 PLN za realizację zajęcia, którego nie było od roku ... a więc wracając do sedna: likwiduję konto, bo wasz bank jest hujowy ....
- ok ... robiÄ™ dyspozycjÄ™, proszÄ™ o numer telefonu
- ale po co ?
- no, żeby potwierdzić Panu, że Pana konto jest zlikwidowane ...
- No ale zapłaciłem te 12 PLN chwilę temu za realizację zajęcia, którego nie było, nie podam tel, bo jeszcze jakiś marketingowy debili do mnie zadzwoni (podpis gdzie miałem złożyć obejmował"obowiązkową zgodę na działania marketingowe, innych wzorów nie było) ... Zatem podpisałem i poprosiłem od razu kwit do podpisu o wycofaniu zgody marketingowej ...
- ale my takiego nie mamy, proszę dzwonić do centrali
- Ale po co mam dzwonić ??? Przylazłem do oddziału w którym założyłem rachunek by się uwalnić od waszego debilnego b anku
- No ale ja nie mogÄ™ ...

HUJ mnie strzelił, zapłaciłem te nienależne 12 PLN, i zastanawiam się co dalej ... likwidowałem konta w kilku bankach, i BZ jest najbardziej popier*olonym ...

Pytanie do doświadczonych przez w/w bank - zadzwonią do mnie po coś ?
Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterĂłw   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-01-22 07:35:57
Autor: xbartx
Likwidcaja konta w BZ WBK
Dnia Fri, 22 Jan 2010 02:41:45 +0100, Rafał \"SP\" Gil napisał(a):

[...]

To jest dobre, jak nic miałby Bareja niezły materiał ;)
Ostatnie dwa posty o zamykaniu konta w BZWBK pokazują, że to się robi nie lada wyzwanie - wizyta w tym banku i zamknięcie konta hłe hłe. To już lepiej chyba wysłać list polecony z wypowiedzeniem umowy, bo wizyta w oddziale to poważna przeprawa na pierwszej linii frontu.

Data: 2010-01-22 09:52:44
Autor: lukasm
Likwidcaja konta w BZ WBK

[cytat]
To już
lepiej chyba wysłać list polecony z wypowiedzeniem umowy
[/cytat]
To Ci odpisz±, że trzeba osobi¶cie w oddziale (chyba, że od ub. roku co¶ się zmieniło)
--
Wiadomo¶ć wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://msp.money.pl

Data: 2010-01-25 13:42:25
Autor: mvoicem
Likwidcaja konta w BZ WBK
(22.01.2010 10:52), lukasm wrote:
[...]

Wg. mnie nie maja prawa. Jest umowa, jest wypowiedzenie umowy - umowa
przestaje obowi±zywać wraz z końcem okresu wypowiedzenia.

p. m.

ps: i cytuj normalnie

Data: 2010-01-23 02:49:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Likwidcaja konta w BZ WBK

"xbartx" hjbkgt$k38$1@inews.gazeta.pl

To jest dobre, jak nic miałby Bareja niezły materiał ;)

Pogardziłby!!! Powiedziałby, że to nie czasy PRLi, gdzie
o temat trzeba było zabiegać... Teraz na każdym kroku s±
tematy dla Barei. :) (Bareji?)

 -- Widzę, że podoba się tobie ten mężczyzna.
 -- Podoba.
 -- Więc dlaczego zachowujesz się tak, jakby ci na nim nie zależało?
 -- Bo chcę, aby o mnie zabiegał.
 -- A co wówczas, gdy ode¶le cię do [gabinetu] zabiegowego? ;)

Data: 2010-01-22 07:40:47
Autor: Cyb
Likwidcaja konta w BZ WBK
On Fri, 22 Jan 2010 02:41:45 +0100, "Rafał \"SP\" Gil"
<usenet@motopower.pl> wrote:

nie podam tel, bo jeszcze jaki¶ marketingowy debili do mnie zadzwoni (podpis gdzie miałem złożyć obejmował"obowi±zkow± zgodę na działania marketingowe, innych wzorów nie było) ...

ja w takim wypadku po prostu wykreslam fragment o przetwarzaniu w
celach marketingowych, handlowych itp.
i w razie czego zycze im pozniej milej zabawy w sadzie.
jak dotad nikt nie dzwonil na podstawie takiej zgody z wykreslonymi
fragmentami :)

pozdarwiam,
Cyb

Data: 2010-01-22 09:38:19
Autor: Clegan
Likwidcaja konta w BZ WBK
On 22 Sty, 02:41, "Rafał \"SP\" Gil" <use...@motopower.pl> wrote:
Zajszł ja dzi¶ do BZWBK
/.../
Straszne buractwo odstawiłe¶. Trzeba było im jeszcze narobić na ¶rodku
oddziału - wtedy pewnie poczułby¶ się jak bohater.

Ja też ostatnio zamykałem rachunki oszczędno¶ciowe i nikt mi się o nic
takiego nie pytał. Jedynie kobieta zapytała czy nie chciałbym zostawić
sobie jednego - ja odparłem że nie i tyle było rozmowy.

Data: 2010-01-23 09:38:05
Autor: RobertS
Likwidcaja konta w BZ WBK

Ja też ostatnio zamykałem rachunki oszczędno¶ciowe i nikt mi się o nic
takiego nie pytał. Jedynie kobieta zapytała czy nie chciałbym zostawić
sobie jednego - ja odparłem że nie i tyle było rozmowy.

a ja zamykałem dwie kk w BZWBK i na pytanie dot. dlaczego, odpowiedziałem, że nie chcę płacić za kk (nie wyrobiłem limitu) i po sprawie...

naprawdę można zamkn±ć rachunek w BZWBK bez komplikacji

RobertS

Data: 2010-01-23 01:12:54
Autor: Erazmus
Likwidcaja konta w BZ WBK
On 23 Sty, 09:38, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> [...]

sprawie...

naprawdę można zamkn±ć rachunek w BZWBK bez komplikacji

tak samo jak bez problemu załatwić sprawę w placówce Polbanku :)

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-01-24 01:37:21
Autor: krzysztofsf
Likwidcaja konta w BZ WBK
Erazmus pisze:
[...]

Przypomnialy mi sie zamierzchle czasy studenckie, na pierwszym roku, gdy    wykladowczyni przedmiotu "przesiewowego" opisywala jakie sa przed nami perspektywy.
- Najpierw musicie uzyskac zalicznie cwiczen, potem dla dopuszczonych jest egzamin, wiekszosc roku idzie na poprawke, na koncu jesli ktos nie zda poprawki a chcialby probowac sil dalej, egzamin komisyjny.
- Pani Profesor... - roztrzesiony glos z sali - A czy taki egzamin komisyjny udaje sie zdac?

Chwila namyslu. Pani Profesor (starenka, okreslano ja "Babcia")

- Tak..... Byl taki student....Kiedys.........

Data: 2010-01-22 10:25:52
Autor: zly
Likwidcaja konta w BZ WBK
Dnia Fri, 22 Jan 2010 02:41:45 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

Zajszł ja dzi¶ do BZWBK
- poproszę zamkn±ć moje konto
- a po czemu ?

I ładnie się potem pokazałe¶ z buraczanej strony.
Ja powiedziałem, że mam dwa inne i 3 nie potrzeba. Pani, żadnych problemów
nie robiła, była miła, telefonu nie chciała. !0 min posiedziałem i
załatwione. Sam sobie tworzysz problemy

--
marcin

Data: 2010-01-25 00:54:52
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Likwidcaja konta w BZ WBK
W dniu 2010-01-22 10:25, zly pisze:

I ładnie się potem pokazałeś z buraczanej strony.

Rozumiem, że wróżysz z ręki przez telefon ... albo jesteś jedynym głupkiem w swojej rodzinie.

Po 5 minutach przepychanki pt "musi pan podać przyczynę" VS "nie muszę podać przyczyny" - puściły mi nerwy. Przyszedłem do oddziału i powiedziałem, że likwiduję konto. I nagle się okazało, że BZ WBK wie, że mam w *uj wolnego czasu na jałową dyskusję z panienką z oddzału - bo kiedy nie była w stanie wskazać mi zapisu w prawie bankowym, który by popierał jej "wersję" moich musów, po prostu szlag mnie trafił. Zakładałem, że przyjdę, podpiszę wypowiedzenie, i nara nara ... okazało się, że straciłem pier*olone pół godziny na tłumaczenie tumanowi, że jest w błędzie.

Data: 2010-01-25 08:49:45
Autor: zly
Likwidcaja konta w BZ WBK
Dnia Mon, 25 Jan 2010 00:54:52 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

I ładnie się potem pokazałe¶ z buraczanej strony.
Rozumiem, że wróżysz z ręki przez telefon

Po prostu odniosłem się do tego co sam napisałe¶

... albo jeste¶ jedynym głupkiem w swojej rodzinie.

A tutaj tylko to potwierdzasz :) Naucz się rozmawiać z ludĽmi i nie szukaj problemów tam gdzie ich nie ma i
będzie ci łatwiej w życiu. Powaga.

--
marcin

Data: 2010-01-26 13:11:44
Autor: kris
Likwidcaja konta w BZ WBK
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:hjimkb$lg9> Rozumiem, że wróżysz z ręki przez telefon ... albo jesteś
jedynym głupkiem w swojej rodzinie.

Takimi odzywkami potwierdzasz tylko że nie potrafisz sie normalnie zachowywać/załatwiac swoich spraw. Głupkowate dyskusje w BZWBK, głupkowate odzywki tutaj...
Trudny facet jesteĹ›

Krzysiek

Data: 2010-01-26 14:23:35
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Likwidcaja konta w BZ WBK
W dniu 2010-01-26 13:11, kris pisze:

jedynym głupkiem w swojej rodzinie.
Takimi odzywkami potwierdzasz tylko ĹĽe nie potrafisz sie normalnie
zachowywać/załatwiac swoich spraw. Głupkowate dyskusje w BZWBK,
głupkowate odzywki tutaj...
Trudny facet jesteĹ›

Wytłumacz mi , która część tego wyciętego dialogu nosi znamiona "głupich odzywek" ?

"
- poproszę zamknąć moje konto
- a po czemu ?
- bo *ujowy bank jesteście ... "

Dodam, bo mam wrażenie, że znaczna część ludzi jest na tyle poje*ana z tego co zauważyłem, że zakładała, iż zacząłem cytować swoją rozmowę od pierwszych sekund.

Rozmowa w stylu Proszę zamknąć konto / Ale dlaczego ? / Bo tak/ Ale dlaczego ? / Bo chcę zamknąć konto / Ale musi mi pan powiedzieć dlaczego ... trwała dobrych kilka minut.

Data: 2010-01-27 11:41:04
Autor: corner
Likwidcaja konta w BZ WBK

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:hjmqcl$2c6$1inews.gazeta.pl...

Rozmowa w stylu Proszę zamknąć konto / Ale dlaczego ? / Bo tak/ Ale dlaczego ? / Bo chcę zamknąć konto / Ale musi mi pan powiedzieć dlaczego ... trwała dobrych kilka minut.

A można ją było zakończyć głupim "bo już nie potrzebuję tego konta" (zapewne nawet zgodnie z prawdą) albo "nie odpowiada mi tabela opłat" itp.

Data: 2010-01-27 06:10:04
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
Likwidcaja konta w BZ WBK
On 27 Sty, 11:41, "corner" <cornerTOJESTZBE...@interia.TOTEZpl> wrote:
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <use...@motopower.pl> napisał w wiadomo¶cinews:hjmqcl$2c6$1inews.gazeta.pl...

> Rozmowa w stylu Proszę zamkn±ć konto / Ale dlaczego ? / Bo tak/ Ale
> dlaczego ? / Bo chcę zamkn±ć konto / Ale musi mi pan powiedzieć dlaczego
> ... trwała dobrych kilka minut.

A można j± było zakończyć głupim "bo już nie potrzebuję tego konta" (zapewne
nawet zgodnie z prawd±) albo "nie odpowiada mi tabela opłat" itp.

Bezpieczniej powiedzieć, że się konta już nie potrzebuje. Narzekanie
na TOIP może się skończyć propozycj± jej modyfikacji na okre¶lony
czas, specjalnie dla klienta.
Czy przy takim po¶więceniu wypada odmówić?

Data: 2010-01-29 00:00:11
Autor: Adam Płaszczyca
Likwidcaja konta w BZ WBK
Dnia Wed, 27 Jan 2010 06:10:04 -0800 (PST), krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
napisał(a):

Bezpieczniej powiedzieć, że się konta już nie potrzebuje. Narzekanie
na TOIP może się skończyć propozycj± jej modyfikacji na okre¶lony
czas, specjalnie dla klienta.
Czy przy takim po¶więceniu wypada odmówić?

Przepraszam, dlaczego miałbym kłamać? I jeszcze - dlaczego mam podawać
bbankowi jakiekolwiek informacje?

--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)

Data: 2010-01-30 11:54:43
Autor: corner
Likwidcaja konta w BZ WBK

Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomo¶ci news:g41a1sl2yhi6$.dlgoldfield.org.pl...

Przepraszam, dlaczego miałbym kłamać? I jeszcze - dlaczego mam podawać
bbankowi jakiekolwiek informacje?

No ale mówi±c, że konta nie potrzebujesz to chyba nie kłamiesz? Przecież nie zamykałby¶ konta, które potrzebujesz.

Data: 2010-01-30 14:30:09
Autor: Adam Płaszczyca
Likwidcaja konta w BZ WBK
Dnia Sat, 30 Jan 2010 11:54:43 +0100, corner napisał(a):

[...]

Może potrzebuję konta, jednak inne warunki mi nie odpowiadaj±. I przede
wszystkim - nie mam obowi±zku udzielać takich informacji. --

Data: 2010-01-30 13:55:11
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
Likwidcaja konta w BZ WBK
On 30 Sty, 14:30, Adam Płaszczyca <trzyp...@oldfield.spamnie.org.pl>
wrote:

> [...]

Może potrzebuję konta, jednak inne warunki mi nie odpowiadaj±. I przede
wszystkim - nie mam obowi±zku udzielać takich informacji.

Jak mnie molestuj± telemarketerzy z banku różnymi kredytami
gotówkowymi, to zawsze pytaj± o przyczyny odmowy. Zasłaniam się zawsze
tajemnic± konsumenck±. Jak słyszę, że pierszy raz co¶ takiego słysz± i
że nie ma tajemnicy konsumenckiej, to mówię, że jest to  tajemnica jak
bankowa, tyle, że obowi±zuje konsumenta.

Data: 2010-01-31 14:29:22
Autor: corner
Likwidcaja konta w BZ WBK

Użytkownik <krzysztof_krawczyk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:2f9e6863-6f4e-4377-aa82-99eff2237a3db2g2000yqi.googlegroups.com...

[...]

Genialne :-). Ale oni nie pytaj± o przyczyny odmowy po to, by gdzie¶ to zapisać, tylko po to, aby zahaczyć o co¶ rozmowę. Bo maj± przygotowane odpowiednie odpowiedzi na każd± z możliwych przyczyn.

Data: 2010-01-31 15:07:33
Autor: Clegan
Likwidcaja konta w BZ WBK
On 31 Sty, 14:29, "corner" <cornerTOJESTZBE...@interia.TOTEZpl> wrote:

Genialne :-). Ale oni nie pytaj± o przyczyny odmowy po to, by gdzie¶ to
zapisać, tylko po to, aby zahaczyć o co¶ rozmowę. Bo maj± przygotowane
odpowiednie odpowiedzi na każd± z możliwych przyczyn.

- Czy mogę przedstawić ofertę karty kredytowej skierowanej specjalnie
do Pana ?
- Nie
- A czy mogę spytać dlaczego ?
- Nie

Ciekawe czy skrypty telemarketerów to uwzględniaj± ?

Data: 2010-02-01 00:13:28
Autor: Liwiusz
Likwidcaja konta w BZ WBK
Clegan pisze:
[...]

   Zazwyczaj robi się w systemie notatkę "Burak - nie chce rozmawiać"
;)

--
Liwiusz

Data: 2010-02-01 17:53:53
Autor: Adam Płaszczyca
Likwidcaja konta w BZ WBK
Dnia Sun, 31 Jan 2010 15:07:33 -0800 (PST), Clegan napisał(a):

[...]

Nie wiem ;) Albo też wersja rozszerzona:
- A czy mogę spytać dlaczego ?
- może pan
- To dlaczego?
- nie udzielam takich informacji. - Ale powiedział Pan, że mogę?
- Zapytać. Czy mówiłem co¶ o uzyskaniu odpowiedzi?

Data: 2010-02-01 02:31:39
Autor: Jarek Andrzejewski
Likwidcaja konta w BZ WBK
On 31 Sty, 14:29, "corner" <cornerTOJESTZBE...@interia.TOTEZpl> wrote:
Użytkownik <krzysztof_krawc...@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶cinews:2f9e6863-6f4e-4377-aa82-99eff2237a3db2g2000yqi.googlegroups.com...

> [...]

zapisać, tylko po to, aby zahaczyć o co¶ rozmowę. Bo maj± przygotowane
odpowiednie odpowiedzi na każd± z możliwych przyczyn.

Ja zawsze mówię, że mnie nie stać na pożyczanie w bankach :-)

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-01-26 15:42:36
Autor: Adam Płaszczyca
Likwidcaja konta w BZ WBK
[...]

Bo trzeba było napisać wy[powiedzenie i posłać poleconym ZPO. --

Data: 2010-01-27 01:51:37
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Likwidcaja konta w BZ WBK
W dniu 2010-01-26 15:42, Adam PĹ‚aszczyca pisze:

[...]

Wiesz ... tzw "rozgalop" bo oddział w którym zakładałem jest niespełna 300 metrów od roboty. I tu masz rację - to był mój *błąd*

Data: 2010-01-26 09:52:23
Autor: XYZ
Likwidcaja konta w BZ WBK
On 2010-01-22 10:25, zly wrote:
[...]

Nie chodzi o to, że popieram taki sposób rozmowy, ale często trudno zatrzymać tak± bankow± "szczekaczkę". 2 lata temu likwidowałem konto w Pekao i też próbowano wyci±gn±ć ze mnie powód. Powiedziałem, zgodnie z prawd±, że s± zbyt wysokie opłaty. No i się zacz±ł jej słowotok trwaj±cy dobre piętna¶cie minut, oczywi¶cie pani nie przyjmowała do wiadomo¶ci moich odpowiedzi na swoje argumenty i dalej się nakręcała. W końcu zapytałem się jak długo będzie mi jeszcze utrudniać zamknięcie - mogę i¶ć do innego stanowiska/oddziału - a jako powód podałem PONIEWAŻ MOGĘ i już.

Data: 2010-01-26 09:57:30
Autor: XYZ
Likwidcaja konta w BZ WBK
On 2010-01-26 09:52, XYZ wrote:
On 2010-01-22 10:25, zly wrote:
[...]

Zapomniałem dodać, że wg mojego rankingu to wła¶nie Pekao przoduje w w namolnym, aż do obrzydzenia, namawianiu klienta do nie rezygnowania z ich produktów, w zamian nie oferuj±c nic poza gadaniem.

Data: 2010-01-26 22:27:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Likwidcaja konta w BZ WBK

"XYZ" hjmaps$s4s$1@news.onet.pl

Zapomniałem dodać, że wg mojego rankingu to wła¶nie Pekao przoduje w w namolnym, aż do obrzydzenia, namawianiu klienta do nie rezygnowania z ich produktów, w zamian nie oferuj±c nic poza gadaniem.

Marudzisz -- nie tylko gadaj±, ale także (a raczej -- przede wszystkim) skubi±!!!! :)

Ja (gdy mam trudno¶ci z obsług±) proszę o widzenie ;) z przełożonym lub przełożon±.
Zawsze (jak dot±d) skutkowało. :)

Data: 2010-01-27 00:16:29
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
Likwidcaja konta w BZ WBK
On 26 Sty, 22:27, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:
"XYZ" hjmaps$s4...@news.onet.pl

> [...]

Ja (gdy mam trudno¶ci z obsług±) proszę o widzenie ;) z przełożonym lub przełożon±.

   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,

Co do Pekao, to dużo zależy też od odziału tego banku i pracuj±cych w
nim zespole. Ja mam konto w Pekao SA, nie najgłówniejsze. Trzymam je z
pewnych względów, ale nieważne. W oddziale, który prowadzi mi
rachunek, jest troszkę lepiej z podej¶ciem do klienta. Jak maj±
możliwo¶ć, to mnie zwalniaj± z opłaty za prowadzenie konta na pół
roku. Potem maj± now± promocję i tak do okoła. Od wrze¶nia 2008 nie
płacę za konto.W Pekao maj± różne wewnętrzne promocje tzw.
utrzymaniowe a chęć zaoferowania ich zależy tylko od oddziału/
pracownika itp.

Data: 2010-02-01 00:00:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Likwidcaja konta w BZ WBK

<krzysztof_krawczyk@gazeta.pl> 49609dbe-455f-4b6f-a18a-126b20e9a838@a12g2000yqj.googlegroups.com

[...]

W innych bankach masz rachunki za freeko bez promocji. :)

Data: 2010-01-22 10:42:01
Autor: kris
Likwidcaja konta w BZ WBK

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:hjavoo$31e$1inews.gazeta.pl...
Pytanie do doświadczonych przez w/w bank - zadzwonią do mnie po coś ?
Po takim buraczanym wystepie raczej nie zadzwoniÄ….
Zastanawiam siÄ™ czasami co ludzie chca osiagnac robiac takie popisy jak ty i jeszcze chalac sie tym publicznie)np na grupach)

Krzysiek

Data: 2010-01-22 11:24:19
Autor: kris
Likwidcaja konta w BZ WBK
Użytkownik "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
jeszcze chalac sie tym publicznie)np na grupach)
"jeszcze chwaląc się tym publicznie"- miało byc

Krzysiek

Data: 2010-01-22 03:28:06
Autor: MIchał Pokora
Likwidcaja konta w BZ WBK
On 22 Sty, 11:24, "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci> jeszcze chalac sie tym publicznie)np na grupach)

"jeszcze chwal±c się tym publicznie"- miało byc

Krzysiek

Ja konto likwidowałem w tamtym roku. Też były różne pytania.
Odpowiedziałem, że s± dla mnie lepsze oferty.
Pani trochę narzekała bo miałem kilka kont oszczędno¶ciowych.
Wydrukowała, podpisałem dokumenty, dostałem kopię i zadowolony
poszedłem.

Niestety na pocz±tku stycznia dostałem now± kartę debetow± do tego
konta.
Taki to udany bank.

Data: 2010-01-22 14:13:05
Autor: wspolna-flaszka.pl
Likwidcaja konta w BZ WBK

Użytkownik "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjbuck$l9h$1news.onet.pl...
Użytkownik "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
jeszcze chalac sie tym publicznie)np na grupach)
"jeszcze chwaląc się tym publicznie"- miało byc

buraczany czy nie tej babie co mi zamykala konto przydalby sie taki klient.

Data: 2010-01-22 12:48:28
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
Likwidcaja konta w BZ WBK
On 22 Sty, 14:13, "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.roki...@gazeta.pl>
wrote:
Użytkownik "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶cinews:hjbuck$l9h$1news.onet.pl...

> [...]
> "jeszcze chwal±c się tym publicznie"- miało byc

buraczany czy nie tej babie co mi zamykala konto przydalby sie taki klient.

To popro¶ Stasia Podróżnika ładnie o wycieczkę do Sopotu. Chyba
skończyłoby się na herbatce z ochron±.

Data: 2010-01-25 00:55:43
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Likwidcaja konta w BZ WBK
W dniu 2010-01-22 10:42, kris pisze:

Zastanawiam siÄ™ czasami co ludzie chca osiagnac robiac takie popisy jak
ty i jeszcze chalac sie tym publicznie)np na grupach)

Odpowiem co chcą. Przychodzą i chcą osiągnąć zamknięcie konta w dajmy na to max 10 minut. po 20 minucie najwytrwalszych huj strzela.

Data: 2010-01-26 13:13:17
Autor: kris
Likwidcaja konta w BZ WBK

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:hjimlt$lg9$2inews.gazeta.pl...
)

Odpowiem co chcą. Przychodzą i chcą osiągnąć zamknięcie konta w dajmy na to max 10 minut. po 20 minucie najwytrwalszych huj strzela.

Jak nie potrawisz w kulturalny sposób załatwic tak banalnej sprawy jak zamkniecie konta to tylko Tobie współczuć.

Krzysiek

Data: 2010-01-26 14:24:10
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Likwidcaja konta w BZ WBK
W dniu 2010-01-26 13:13, kris pisze:

[...]

Próbowałem przez 10 minut. Potem się już wkur*iłem.

Data: 2010-01-22 12:23:23
Autor: czytacz
Likwidcaja konta w BZ WBK
HUJ mnie strzelil,
Powinien cie raczej przez CH strzelic, nie przez H. (I tak samo w calym tekscie)

Data: 2010-01-22 14:38:12
Autor: deq
Likwidcaja konta w BZ WBK
Użytkownik "czytacz" <niematakiego@nume.ru> napisał w wiadomo¶ci news:hjc5bs$afu$1news.onet.pl...
HUJ mnie strzelil,
Powinien cie raczej przez CH strzelic, nie przez H. (I tak samo w calym tekscie)

http://pl.wiktionary.org/wiki/chuj

"uwagi: (1.1-2) Forma pisowni "huj" dopuszczana jest przez czę¶ć językoznawców[1], którzy zalecaj± jednak używać formy z "ch" (co zgodne jest z etymologi± wyrazu). "

je¶li nawet językoznawcy dopuszczaj± to.. pozdrawiam.

Data: 2010-01-22 14:56:27
Autor: azot
Likwidcaja konta w BZ WBK

Użytkownik "deq" <dwaqq@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hjc9oe$a3m$1inews.gazeta.pl...

[...]

A to nie o to chodzi, że przez "ch" jest dłuższy?  Nie chodzi o rozmiar?

azot

Data: 2010-01-22 14:07:54
Autor: czytacz
Likwidcaja konta w BZ WBK
[...]

Oczywiscie ze przez "ch" jest dluzszy. O cale "c"!
Ja tam wiki-slownikom nie ufam. A slownik jezyka polskiego alternatywnej formy przez "h" nie podaje. A jesli nie podaje to... pozdrawiam.
http://so.pwn.pl/lista.php?co=chuj
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=huj

Data: 2010-01-22 16:14:14
Autor: Slawek 'IDEall' Fydryk
Likwidcaja konta w BZ WBK [OT]

http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=1816

Data: 2010-01-22 15:46:58
Autor: czytacz
Likwidcaja konta w BZ WBK [OT]
http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=1816

Przyjme to jako swiadectwo mojej "wyzszej kompetencji jezykowej".
Dziekuje :-)

Data: 2010-01-25 00:57:54
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Likwidcaja konta w BZ WBK
W dniu 2010-01-22 15:07, czytacz pisze:

Ja tam wiki-slownikom nie ufam. A slownik jezyka polskiego alternatywnej
formy przez "h" nie podaje. A jesli nie podaje to... pozdrawiam.
http://so.pwn.pl/lista.php?co=chuj
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=huj

To przyjacielu poczytaj "starsze" albo użyj "historii" googli - SJP PWN podawał wersję HUJ jako poprawną (geograficznie).

Data: 2010-01-23 13:29:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Likwidcaja konta w BZ WBK

"azot" hjcaqb$r3$1@news.task.gda.pl

A to nie o to chodzi, że przez "ch" jest dłuższy?  Nie chodzi o rozmiar?

O rozmiar, ale ważna jest ¶rednica, nie długo¶ć. ;)

Czę¶ć ciała jak każda inna, choć dla kobiet najcenniejsza, najpiękniejsza,
najcudowniejsza w mężczyĽnie... (i w jego ciele, i w jego duszy -- co
ciekawsze) Jedna sugerowała mi nawet, że najchętniej by to ,,co¶''
odcięła mi i nosiła w swojej torebce... ;)

Wacu¶, wuj, chuj, huj, penis, pr±cie -- jedna chwała.
Wulgarno¶ć kryje się w czym¶ innym, nie w samym słowie.

Osram to drzewo -- brzydko, ale Osram w sklepie z żarówkami -- OK.

Gdy byłem w pierwszej klasie podstawówki zakonnica uczyła nas, że
każda czę¶ć ciała ludzkiego jest piękna i ¶więta, i użyteczna...
Złe może być wykorzystanie tego ,,członka'', nie za¶ on sam.

Tyle tylko, że to było nie za czasów JPII, ale wcze¶niej. :)

Data: 2010-01-23 15:38:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Likwidcaja konta w BZ WBK

"Eneuel Leszek Ciszewski" hjeq3m$4s3$1@news.onet.pl

Gdy byłem w pierwszej klasie podstawówki zakonnica uczyła nas, że
każda czę¶ć ciała ludzkiego jest piękna i ¶więta, i użyteczna...
Złe może być wykorzystanie tego ,,członka'', nie za¶ on sam.

Ale bawienie się swoimi genitaliami uważała za ,,nieskromne'',
czyli grzeszne. Ja jestem nieskromny, dlatego chwalę się
swoimi zdjęciami -- oto nagi fallus kobiecy

   http://eneuel.comyr.com/dawno_temu_w_Bialymstoku/nieprzyzwoite_zdjecia_od_dolu/porno_w_wydaniu_nierozebranej_kobiety_o_imieniu_pompa/

zdjęty własnoręcznie przeze mnie... Bałem się tego, że kobietę (pompę)
rozbior±, dlatego strzelałem jej fotki jak opętany. Nie rozebrali
(choć dookoła wszystko remontowali i przebudowywali) jej, a nawet
ubrali w czarna farbę. :) Penis służy przekazaniu kodu genetycznego
zawartego w plemniku. Podobnie z tym na fotografii -- on akurat
przekazuje inny płyn (nie spermę) i w inne miejsce niż ,,penis
zwyczajny''. ;) (zwyczajny, czyli inaczej -- wulgarny, zwany -- wiadomo
jak) Inne zdjęcia tej kobiety wygl±daj± bardziej pornograficznie, dlatego
ich nie pokazuję publicznie... (pokażę, je¶li nauczę się ładnej obróbki fotek)

Często [zakonnica] przypominała nam o tym, że Bóg wszystko uczynił jako dobre.
I w szkole też nam o tym mówiono, choć nie nazywana Boga po imieniu. :)

Data: 2010-01-25 00:56:50
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Likwidcaja konta w BZ WBK
W dniu 2010-01-22 14:56, azot pisze:

A to nie o to chodzi, ĹĽe przez "ch" jest dĹ‚uĹĽszy?  Nie chodzi o rozmiar?

Tym pseudopoprawnym o to chodzi ... przez CH HUJ jest dłuższy .... ale kurde tylko w piśmie ;)

Data: 2010-01-25 01:12:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Likwidcaja konta w BZ WBK

""Rafał \"SP\" Gil"" hjimo1$lg9$3@inews.gazeta.pl

Tym pseudopoprawnym o to chodzi ... przez CH HUJ jest dłuższy ... ale kurde tylko w pi¶mie ;)

Mniej wulgarne nazwy s± jeszcze dłuższe. :)

Data: 2010-01-25 01:15:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Likwidcaja konta w BZ WBK

""Rafał \"SP\" Gil"" hjavoo$31e$1@inews.gazeta.pl

- dlaczego Pan likwiduje konto ?

 -- Żona mi kazała zamkn±ć.
 -- Przecież pan nie ma żony.
 -- No i co z tego? :) Może kiedy¶ będę miał. ;)

Data: 2010-01-25 16:48:57
Autor: radekp@konto.pl
Likwidcaja konta w BZ WBK
Mon, 25 Jan 2010 01:15:36 +0100, w <hjinrf$ijt$1@news.onet.pl>, "Eneuel Leszek
Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał(-a):

 -- Żona mi kazała zamkn±ć.

- Ooo, to musimy mieć jej zgodę...

Data: 2010-01-26 16:12:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Likwidcaja konta w BZ WBK

"Eneuel Leszek Ciszewski" hjinrf$ijt$1@news.onet.pl

""Rafał \"SP\" Gil"" hjavoo$31e$1@inews.gazeta.pl

- dlaczego Pan likwiduje konto ?

-- Żona mi kazała zamkn±ć.
-- Przecież pan nie ma żony.

  -- No wła¶nie. Nawet nie miałem szansy na to, aby jej
     to wyperswadować. Gdybym miał żonę, na pewno bym j±
     przekonał do tego, aby nie likwidować tego konta...

IMO to dobry zwyczaj -- pytanie o powód niechęci do banku czy
do ¶wiadczonych usług, o ile odpowiedzi s± brane poważnie pod
rozwagę. Zazwyczaj jednak wszystko jest zrozumiałe bez dodatkowych
pytań czy wywiadów, gdyż zwykle klient rozstaje się z bankiem po
burzliwych ;) przej¶ciach, których ¶lady widoczne s± w/na pismach
reklamacyjnych.

Likwidcaja konta w BZ WBK