Likwidcaja konta w BZ WBK

Data: 2010-01-22 10:25:52
Autor: zly
Likwidcaja konta w BZ WBK
Dnia Fri, 22 Jan 2010 02:41:45 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

Zajszł ja dzi¶ do BZWBK
- poproszę zamkn±ć moje konto
- a po czemu ?

I ładnie się potem pokazałe¶ z buraczanej strony.
Ja powiedziałem, że mam dwa inne i 3 nie potrzeba. Pani, żadnych problemów
nie robiła, była miła, telefonu nie chciała. !0 min posiedziałem i
załatwione. Sam sobie tworzysz problemy

--
marcin

Data: 2010-01-25 00:54:52
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Likwidcaja konta w BZ WBK
W dniu 2010-01-22 10:25, zly pisze:

I ładnie się potem pokazałeś z buraczanej strony.

Rozumiem, że wróżysz z ręki przez telefon ... albo jesteś jedynym głupkiem w swojej rodzinie.

Po 5 minutach przepychanki pt "musi pan podać przyczynę" VS "nie muszę podać przyczyny" - puściły mi nerwy. Przyszedłem do oddziału i powiedziałem, że likwiduję konto. I nagle się okazało, że BZ WBK wie, że mam w *uj wolnego czasu na jałową dyskusję z panienką z oddzału - bo kiedy nie była w stanie wskazać mi zapisu w prawie bankowym, który by popierał jej "wersję" moich musów, po prostu szlag mnie trafił. Zakładałem, że przyjdę, podpiszę wypowiedzenie, i nara nara ... okazało się, że straciłem pier*olone pół godziny na tłumaczenie tumanowi, że jest w błędzie.

Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterĂłw   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-01-25 08:49:45
Autor: zly
Likwidcaja konta w BZ WBK
Dnia Mon, 25 Jan 2010 00:54:52 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

I ładnie się potem pokazałe¶ z buraczanej strony.
Rozumiem, że wróżysz z ręki przez telefon

Po prostu odniosłem się do tego co sam napisałe¶

... albo jeste¶ jedynym głupkiem w swojej rodzinie.

A tutaj tylko to potwierdzasz :) Naucz się rozmawiać z ludĽmi i nie szukaj problemów tam gdzie ich nie ma i
będzie ci łatwiej w życiu. Powaga.

--
marcin

Data: 2010-01-26 13:11:44
Autor: kris
Likwidcaja konta w BZ WBK
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:hjimkb$lg9> Rozumiem, że wróżysz z ręki przez telefon ... albo jesteś
jedynym głupkiem w swojej rodzinie.

Takimi odzywkami potwierdzasz tylko że nie potrafisz sie normalnie zachowywać/załatwiac swoich spraw. Głupkowate dyskusje w BZWBK, głupkowate odzywki tutaj...
Trudny facet jesteĹ›

Krzysiek

Data: 2010-01-26 14:23:35
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Likwidcaja konta w BZ WBK
W dniu 2010-01-26 13:11, kris pisze:

jedynym głupkiem w swojej rodzinie.
Takimi odzywkami potwierdzasz tylko ĹĽe nie potrafisz sie normalnie
zachowywać/załatwiac swoich spraw. Głupkowate dyskusje w BZWBK,
głupkowate odzywki tutaj...
Trudny facet jesteĹ›

Wytłumacz mi , która część tego wyciętego dialogu nosi znamiona "głupich odzywek" ?

"
- poproszę zamknąć moje konto
- a po czemu ?
- bo *ujowy bank jesteście ... "

Dodam, bo mam wrażenie, że znaczna część ludzi jest na tyle poje*ana z tego co zauważyłem, że zakładała, iż zacząłem cytować swoją rozmowę od pierwszych sekund.

Rozmowa w stylu Proszę zamknąć konto / Ale dlaczego ? / Bo tak/ Ale dlaczego ? / Bo chcę zamknąć konto / Ale musi mi pan powiedzieć dlaczego ... trwała dobrych kilka minut.

Data: 2010-01-27 11:41:04
Autor: corner
Likwidcaja konta w BZ WBK

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:hjmqcl$2c6$1inews.gazeta.pl...

Rozmowa w stylu Proszę zamknąć konto / Ale dlaczego ? / Bo tak/ Ale dlaczego ? / Bo chcę zamknąć konto / Ale musi mi pan powiedzieć dlaczego ... trwała dobrych kilka minut.

A można ją było zakończyć głupim "bo już nie potrzebuję tego konta" (zapewne nawet zgodnie z prawdą) albo "nie odpowiada mi tabela opłat" itp.

Data: 2010-01-27 06:10:04
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
Likwidcaja konta w BZ WBK
On 27 Sty, 11:41, "corner" <cornerTOJESTZBE...@interia.TOTEZpl> wrote:
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <use...@motopower.pl> napisał w wiadomo¶cinews:hjmqcl$2c6$1inews.gazeta.pl...

> Rozmowa w stylu Proszę zamkn±ć konto / Ale dlaczego ? / Bo tak/ Ale
> dlaczego ? / Bo chcę zamkn±ć konto / Ale musi mi pan powiedzieć dlaczego
> ... trwała dobrych kilka minut.

A można j± było zakończyć głupim "bo już nie potrzebuję tego konta" (zapewne
nawet zgodnie z prawd±) albo "nie odpowiada mi tabela opłat" itp.

Bezpieczniej powiedzieć, że się konta już nie potrzebuje. Narzekanie
na TOIP może się skończyć propozycj± jej modyfikacji na okre¶lony
czas, specjalnie dla klienta.
Czy przy takim po¶więceniu wypada odmówić?

Data: 2010-01-29 00:00:11
Autor: Adam Płaszczyca
Likwidcaja konta w BZ WBK
Dnia Wed, 27 Jan 2010 06:10:04 -0800 (PST), krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
napisał(a):

Bezpieczniej powiedzieć, że się konta już nie potrzebuje. Narzekanie
na TOIP może się skończyć propozycj± jej modyfikacji na okre¶lony
czas, specjalnie dla klienta.
Czy przy takim po¶więceniu wypada odmówić?

Przepraszam, dlaczego miałbym kłamać? I jeszcze - dlaczego mam podawać
bbankowi jakiekolwiek informacje?

--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)

Data: 2010-01-30 11:54:43
Autor: corner
Likwidcaja konta w BZ WBK

Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomo¶ci news:g41a1sl2yhi6$.dlgoldfield.org.pl...

Przepraszam, dlaczego miałbym kłamać? I jeszcze - dlaczego mam podawać
bbankowi jakiekolwiek informacje?

No ale mówi±c, że konta nie potrzebujesz to chyba nie kłamiesz? Przecież nie zamykałby¶ konta, które potrzebujesz.

Data: 2010-01-30 14:30:09
Autor: Adam Płaszczyca
Likwidcaja konta w BZ WBK
Dnia Sat, 30 Jan 2010 11:54:43 +0100, corner napisał(a):

[...]

Może potrzebuję konta, jednak inne warunki mi nie odpowiadaj±. I przede
wszystkim - nie mam obowi±zku udzielać takich informacji. --

Data: 2010-01-30 13:55:11
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
Likwidcaja konta w BZ WBK
On 30 Sty, 14:30, Adam Płaszczyca <trzyp...@oldfield.spamnie.org.pl>
wrote:

> [...]

Może potrzebuję konta, jednak inne warunki mi nie odpowiadaj±. I przede
wszystkim - nie mam obowi±zku udzielać takich informacji.

Jak mnie molestuj± telemarketerzy z banku różnymi kredytami
gotówkowymi, to zawsze pytaj± o przyczyny odmowy. Zasłaniam się zawsze
tajemnic± konsumenck±. Jak słyszę, że pierszy raz co¶ takiego słysz± i
że nie ma tajemnicy konsumenckiej, to mówię, że jest to  tajemnica jak
bankowa, tyle, że obowi±zuje konsumenta.

Data: 2010-01-31 14:29:22
Autor: corner
Likwidcaja konta w BZ WBK

Użytkownik <krzysztof_krawczyk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:2f9e6863-6f4e-4377-aa82-99eff2237a3db2g2000yqi.googlegroups.com...

[...]

Genialne :-). Ale oni nie pytaj± o przyczyny odmowy po to, by gdzie¶ to zapisać, tylko po to, aby zahaczyć o co¶ rozmowę. Bo maj± przygotowane odpowiednie odpowiedzi na każd± z możliwych przyczyn.

Data: 2010-01-31 15:07:33
Autor: Clegan
Likwidcaja konta w BZ WBK
On 31 Sty, 14:29, "corner" <cornerTOJESTZBE...@interia.TOTEZpl> wrote:

Genialne :-). Ale oni nie pytaj± o przyczyny odmowy po to, by gdzie¶ to
zapisać, tylko po to, aby zahaczyć o co¶ rozmowę. Bo maj± przygotowane
odpowiednie odpowiedzi na każd± z możliwych przyczyn.

- Czy mogę przedstawić ofertę karty kredytowej skierowanej specjalnie
do Pana ?
- Nie
- A czy mogę spytać dlaczego ?
- Nie

Ciekawe czy skrypty telemarketerów to uwzględniaj± ?

Data: 2010-02-01 00:13:28
Autor: Liwiusz
Likwidcaja konta w BZ WBK
Clegan pisze:
[...]

   Zazwyczaj robi się w systemie notatkę "Burak - nie chce rozmawiać"
;)

--
Liwiusz

Data: 2010-02-01 17:53:53
Autor: Adam Płaszczyca
Likwidcaja konta w BZ WBK
Dnia Sun, 31 Jan 2010 15:07:33 -0800 (PST), Clegan napisał(a):

[...]

Nie wiem ;) Albo też wersja rozszerzona:
- A czy mogę spytać dlaczego ?
- może pan
- To dlaczego?
- nie udzielam takich informacji. - Ale powiedział Pan, że mogę?
- Zapytać. Czy mówiłem co¶ o uzyskaniu odpowiedzi?

Data: 2010-02-01 02:31:39
Autor: Jarek Andrzejewski
Likwidcaja konta w BZ WBK
On 31 Sty, 14:29, "corner" <cornerTOJESTZBE...@interia.TOTEZpl> wrote:
Użytkownik <krzysztof_krawc...@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶cinews:2f9e6863-6f4e-4377-aa82-99eff2237a3db2g2000yqi.googlegroups.com...

> [...]

zapisać, tylko po to, aby zahaczyć o co¶ rozmowę. Bo maj± przygotowane
odpowiednie odpowiedzi na każd± z możliwych przyczyn.

Ja zawsze mówię, że mnie nie stać na pożyczanie w bankach :-)

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-01-26 15:42:36
Autor: Adam Płaszczyca
Likwidcaja konta w BZ WBK
[...]

Bo trzeba było napisać wy[powiedzenie i posłać poleconym ZPO. --

Data: 2010-01-27 01:51:37
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Likwidcaja konta w BZ WBK
W dniu 2010-01-26 15:42, Adam PĹ‚aszczyca pisze:

[...]

Wiesz ... tzw "rozgalop" bo oddział w którym zakładałem jest niespełna 300 metrów od roboty. I tu masz rację - to był mój *błąd*

Data: 2010-01-26 09:52:23
Autor: XYZ
Likwidcaja konta w BZ WBK
On 2010-01-22 10:25, zly wrote:
[...]

Nie chodzi o to, że popieram taki sposób rozmowy, ale często trudno zatrzymać tak± bankow± "szczekaczkę". 2 lata temu likwidowałem konto w Pekao i też próbowano wyci±gn±ć ze mnie powód. Powiedziałem, zgodnie z prawd±, że s± zbyt wysokie opłaty. No i się zacz±ł jej słowotok trwaj±cy dobre piętna¶cie minut, oczywi¶cie pani nie przyjmowała do wiadomo¶ci moich odpowiedzi na swoje argumenty i dalej się nakręcała. W końcu zapytałem się jak długo będzie mi jeszcze utrudniać zamknięcie - mogę i¶ć do innego stanowiska/oddziału - a jako powód podałem PONIEWAŻ MOGĘ i już.

Data: 2010-01-26 09:57:30
Autor: XYZ
Likwidcaja konta w BZ WBK
On 2010-01-26 09:52, XYZ wrote:
On 2010-01-22 10:25, zly wrote:
[...]

Zapomniałem dodać, że wg mojego rankingu to wła¶nie Pekao przoduje w w namolnym, aż do obrzydzenia, namawianiu klienta do nie rezygnowania z ich produktów, w zamian nie oferuj±c nic poza gadaniem.

Data: 2010-01-26 22:27:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Likwidcaja konta w BZ WBK

"XYZ" hjmaps$s4s$1@news.onet.pl

Zapomniałem dodać, że wg mojego rankingu to wła¶nie Pekao przoduje w w namolnym, aż do obrzydzenia, namawianiu klienta do nie rezygnowania z ich produktów, w zamian nie oferuj±c nic poza gadaniem.

Marudzisz -- nie tylko gadaj±, ale także (a raczej -- przede wszystkim) skubi±!!!! :)

Ja (gdy mam trudno¶ci z obsług±) proszę o widzenie ;) z przełożonym lub przełożon±.
Zawsze (jak dot±d) skutkowało. :)

Data: 2010-01-27 00:16:29
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
Likwidcaja konta w BZ WBK
On 26 Sty, 22:27, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:
"XYZ" hjmaps$s4...@news.onet.pl

> [...]

Ja (gdy mam trudno¶ci z obsług±) proszę o widzenie ;) z przełożonym lub przełożon±.

   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,

Co do Pekao, to dużo zależy też od odziału tego banku i pracuj±cych w
nim zespole. Ja mam konto w Pekao SA, nie najgłówniejsze. Trzymam je z
pewnych względów, ale nieważne. W oddziale, który prowadzi mi
rachunek, jest troszkę lepiej z podej¶ciem do klienta. Jak maj±
możliwo¶ć, to mnie zwalniaj± z opłaty za prowadzenie konta na pół
roku. Potem maj± now± promocję i tak do okoła. Od wrze¶nia 2008 nie
płacę za konto.W Pekao maj± różne wewnętrzne promocje tzw.
utrzymaniowe a chęć zaoferowania ich zależy tylko od oddziału/
pracownika itp.

Data: 2010-02-01 00:00:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Likwidcaja konta w BZ WBK

<krzysztof_krawczyk@gazeta.pl> 49609dbe-455f-4b6f-a18a-126b20e9a838@a12g2000yqj.googlegroups.com

[...]

W innych bankach masz rachunki za freeko bez promocji. :)

Likwidcaja konta w BZ WBK