Likwidcaja konta w BZ WBK

Data: 2010-01-22 10:42:01
Autor: kris
Likwidcaja konta w BZ WBK

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:hjavoo$31e$1inews.gazeta.pl...
Pytanie do doświadczonych przez w/w bank - zadzwonią do mnie po coś ?
Po takim buraczanym wystepie raczej nie zadzwoniÄ….
Zastanawiam siÄ™ czasami co ludzie chca osiagnac robiac takie popisy jak ty i jeszcze chalac sie tym publicznie)np na grupach)

Krzysiek

Data: 2010-01-22 11:24:19
Autor: kris
Likwidcaja konta w BZ WBK
Użytkownik "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
jeszcze chalac sie tym publicznie)np na grupach)
"jeszcze chwaląc się tym publicznie"- miało byc

Krzysiek

Data: 2010-01-22 03:28:06
Autor: MIchał Pokora
Likwidcaja konta w BZ WBK
On 22 Sty, 11:24, "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci> jeszcze chalac sie tym publicznie)np na grupach)

"jeszcze chwal±c się tym publicznie"- miało byc

Krzysiek

Ja konto likwidowałem w tamtym roku. Też były różne pytania.
Odpowiedziałem, że s± dla mnie lepsze oferty.
Pani trochę narzekała bo miałem kilka kont oszczędno¶ciowych.
Wydrukowała, podpisałem dokumenty, dostałem kopię i zadowolony
poszedłem.

Niestety na pocz±tku stycznia dostałem now± kartę debetow± do tego
konta.
Taki to udany bank.

Data: 2010-01-22 14:13:05
Autor: wspolna-flaszka.pl
Likwidcaja konta w BZ WBK

Użytkownik "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjbuck$l9h$1news.onet.pl...
Użytkownik "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
jeszcze chalac sie tym publicznie)np na grupach)
"jeszcze chwaląc się tym publicznie"- miało byc

buraczany czy nie tej babie co mi zamykala konto przydalby sie taki klient.

Data: 2010-01-22 12:48:28
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
Likwidcaja konta w BZ WBK
On 22 Sty, 14:13, "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.roki...@gazeta.pl>
wrote:
Użytkownik "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶cinews:hjbuck$l9h$1news.onet.pl...

> [...]
> "jeszcze chwal±c się tym publicznie"- miało byc

buraczany czy nie tej babie co mi zamykala konto przydalby sie taki klient.

To popro¶ Stasia Podróżnika ładnie o wycieczkę do Sopotu. Chyba
skończyłoby się na herbatce z ochron±.

Data: 2010-01-25 00:55:43
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Likwidcaja konta w BZ WBK
W dniu 2010-01-22 10:42, kris pisze:

Zastanawiam siÄ™ czasami co ludzie chca osiagnac robiac takie popisy jak
ty i jeszcze chalac sie tym publicznie)np na grupach)

Odpowiem co chcą. Przychodzą i chcą osiągnąć zamknięcie konta w dajmy na to max 10 minut. po 20 minucie najwytrwalszych huj strzela.

Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterĂłw   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-01-26 13:13:17
Autor: kris
Likwidcaja konta w BZ WBK

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:hjimlt$lg9$2inews.gazeta.pl...
)

Odpowiem co chcą. Przychodzą i chcą osiągnąć zamknięcie konta w dajmy na to max 10 minut. po 20 minucie najwytrwalszych huj strzela.

Jak nie potrawisz w kulturalny sposób załatwic tak banalnej sprawy jak zamkniecie konta to tylko Tobie współczuć.

Krzysiek

Data: 2010-01-26 14:24:10
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Likwidcaja konta w BZ WBK
W dniu 2010-01-26 13:13, kris pisze:

[...]

Próbowałem przez 10 minut. Potem się już wkur*iłem.