Likwidcaja konta w BZ WBK

Data: 2010-01-22 09:38:19
Autor: Clegan
Likwidcaja konta w BZ WBK
On 22 Sty, 02:41, "Rafał \"SP\" Gil" <use...@motopower.pl> wrote:
Zajszł ja dziś do BZWBK
/.../
Straszne buractwo odstawiłeś. Trzeba było im jeszcze narobić na środku
oddziału - wtedy pewnie poczułbyś się jak bohater.

Ja też ostatnio zamykałem rachunki oszczędnościowe i nikt mi się o nic
takiego nie pytał. Jedynie kobieta zapytała czy nie chciałbym zostawić
sobie jednego - ja odparłem że nie i tyle było rozmowy.

Data: 2010-01-23 09:38:05
Autor: RobertS
Likwidcaja konta w BZ WBK

Ja też ostatnio zamykałem rachunki oszczędnościowe i nikt mi się o nic
takiego nie pytał. Jedynie kobieta zapytała czy nie chciałbym zostawić
sobie jednego - ja odparłem że nie i tyle było rozmowy.

a ja zamykałem dwie kk w BZWBK i na pytanie dot. dlaczego, odpowiedziałem, że nie chcę płacić za kk (nie wyrobiłem limitu) i po sprawie...

naprawdę można zamknąć rachunek w BZWBK bez komplikacji

RobertS

Data: 2010-01-23 01:12:54
Autor: Erazmus
Likwidcaja konta w BZ WBK
On 23 Sty, 09:38, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> [...]

sprawie...

naprawdę można zamknąć rachunek w BZWBK bez komplikacji

tak samo jak bez problemu załatwić sprawę w placówce Polbanku :)

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-01-24 01:37:21
Autor: krzysztofsf
Likwidcaja konta w BZ WBK
Erazmus pisze:
[...]

Przypomnialy mi sie zamierzchle czasy studenckie, na pierwszym roku, gdy    wykladowczyni przedmiotu "przesiewowego" opisywala jakie sa przed nami perspektywy.
- Najpierw musicie uzyskac zalicznie cwiczen, potem dla dopuszczonych jest egzamin, wiekszosc roku idzie na poprawke, na koncu jesli ktos nie zda poprawki a chcialby probowac sil dalej, egzamin komisyjny.
- Pani Profesor... - roztrzesiony glos z sali - A czy taki egzamin komisyjny udaje sie zdac?

Chwila namyslu. Pani Profesor (starenka, okreslano ja "Babcia")

- Tak..... Byl taki student....Kiedys.........

Likwidcaja konta w BZ WBK