Likwidują nas?

Data: 2019-03-18 07:28:51
Autor: 2late
Likwidują nas?
On 17/03/2019 10:40 PM, Ignac wrote:
Czy to prawda, za kilka dni, podobno z powodu z małego ruchu?

Chodzi o usenet?

Moze ktos ma na tyle samozaparcia, zeby zalozyc facebook'owa grupe w rodzaju pl.misc.kolej, ktora dziala calkiem preznie.

Data: 2019-03-18 03:17:02
Autor: Jacek G.
Likwidują nas?
W dniu poniedziałek, 18 marca 2019 08:38:17 UTC+1 użytkownik 2late napisał:
> [...]

Moze ktos ma na tyle samozaparcia, zeby zalozyc facebook'owa grupe w rodzaju pl.misc.kolej, ktora dziala calkiem preznie.

Może wraz z nadejściem wiosny ruch się zwiększy, a póki co, coś o rowerach na AszDzienniku:)
https://aszdziennik.pl/125979,7-zdjec-ludzi-na-rowerze-ktore-pokazuja-jak-nie-jezdzic-na-rowerze

Co do grupy na FB - FB nie posiadam i nie zamierzam, myślę, że jest jeszcze parę osób co mają tak samo.
--
Jacek G.

Data: 2019-03-18 12:20:49
Autor: z
Likwidują nas?
W dniu 2019-03-18 o 11:17, Jacek G. pisze:

Co do grupy na FB - FB nie posiadam i nie zamierzam, myślę, że jest jeszcze parę osób co mają tak samo.

Nie posiadam i nie zamierzam. Choć podobno miliony much nie mogą się mylić ;-)

Data: 2019-03-18 07:20:38
Autor: Olivander
Likwidują nas?
On Monday, March 18, 2019 at 12:21:29 PM UTC+1, z wrote:
W dniu 2019-03-18 o 11:17, Jacek G. pisze:
> FB nie posiadam i nie zamierzam, myślę, że jest jeszcze parę osób co mają tak samo.
Nie posiadam i nie zamierzam.
też nie posiadam i nie zamierzam, natomiast kiedyś miałem, było ciężko się pozbyć, ale już nie mam

niestety, nikt istotny nas nie czyta, więc takie głosowanie jest okdr

Data: 2019-03-18 19:21:49
Autor: Marcin N
Likwidują nas?
W dniu 2019-03-18 o 12:20, z pisze:
[...]

Dlaczego?
To jakaś deklaracja polityczna? Fetysz? Zakład z kumplem?

--
MN

Data: 2019-03-20 08:40:59
Autor: z
Likwidują nas?
W dniu 2019-03-18 o 19:21, Marcin N pisze:
  Dlaczego?
To jakaś deklaracja polityczna? Fetysz? Zakład z kumplem?

20 parę lat używam komputerów. W pracy i w domu. Poczty email, ftp, sms.

Nie widzę potrzeby się uzewnętrzniać i poprawiać sobie samopoczucia "w społeczności" Jestem NORMALNY
Korzystam z dobroci internetu, Najnowszych softów, bankowości interentowej...

Zagrożenia związane ze szpiegowaniem i inwigilacją to oddzielny temat którego nie rozpatruję  (choć jest ważny) w temacie posiadanie fejsbuka

Po co mi to?

PS. Czasem muszę tam wejść. Nawet miałem jakieś robocze konto. Interfejs jest tak nieczytelny, wolny i odrzucający. A jak zobaczę reklamę?... DYSKWALIFIKACJA

Data: 2019-03-20 20:24:23
Autor: PeJot
Likwidują nas?
W dniu 2019-03-20 o 08:40, z pisze:
Jestem NORMALNY

Nie ma takiej opcji. Ludzie dzielą się na nienormalnych i tych nie przebadanych :)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Likwidują nas?