Likwidują nas?

Data: 2019-03-18 15:18:03
Autor: andrzej.ozieblo
Likwidują nas?
W dniu niedziela, 17 marca 2019 23:40:08 UTC+1 użytkownik Ignac napisał:
Czy to prawda, za kilka dni, podobno z powodu z małego ruchu?

Żartujesz czy piszesz poważnie?

Data: 2019-03-19 00:33:33
Autor: Ignac
Likwidują nas?
W dniu poniedziałek, 18 marca 2019 23:18:07 UTC+1 użytkownik andrzej...@gmail.com napisał:
W dniu niedziela, 17 marca 2019 23:40:08 UTC+1 użytkownik Ignac napisał:
> Czy to prawda, za kilka dni, podobno z powodu z małego ruchu?

Żartujesz czy piszesz poważnie?

Kilka dni temu pojawił mi się taki komunikat, żebym skopiował swoje dane
z googla, bo od kwietnia będą zlikwidowane, ja nie przywiązuje żadnej
wagi do tego co wytwarzam w necie, więc się tym nie przejąłem, zresztą,
zdecydowana moja aktywność jest tu. A ponieważ chodziło o jakieś dziesiątki GB danych, więc skojarzyłem to z tą
stroną.
Potem pomyślałem, że rejestruje trasy po których jeżdżę i szkoda by było
się ich pozbyć, pomimo, że znam je prawie wszystkie.
Nie miałeś takie komunikatu?

Data: 2019-03-19 01:28:45
Autor: Jacek G.
Likwidują nas?
W dniu wtorek, 19 marca 2019 08:33:36 UTC+1 użytkownik Ignac napisał:

> [...]
Potem pomyślałem, że rejestruje trasy po których jeżdżę i szkoda by było
się ich pozbyć, pomimo, że znam je prawie wszystkie.

Może chodzi ci o Google+ ?
https://www.tvn24.pl/internet-hi-tech-media,40/koniec-portalu-spolecznosciowego-google,874620.html
--
Jacek G.

Data: 2019-03-19 01:56:01
Autor: andrzej.ozieblo
Likwidują nas?
W dniu wtorek, 19 marca 2019 08:33:36 UTC+1 użytkownik Ignac napisał:

Kilka dni temu pojawił mi się taki komunikat, żebym skopiował swoje dane
z googla, bo od kwietnia będą zlikwidowane,

Tak, jak piszą inni, to chodzi o google+, czyli nieudaną próbę konkurencji dla FB. Z tego google+, podobnie jak z FB, nie korzystałem więc nie żałuje. Ale z innych usług googla, w tym z czytnika grup dyskusyjnych, korzystam całymi garściami.

Data: 2019-03-19 08:07:35
Autor: Ignac
Likwidują nas?
W dniu wtorek, 19 marca 2019 09:56:04 UTC+1 użytkownik andrzej...@gmail.com napisał:

[...]

Ok, to uspokoiliście mnie. Nie jestem w nich obecny i stąd mój błąd!

Data: 2019-03-19 09:45:22
Autor: borsuk
Likwidują nas?
W dniu 2019-03-19 o 08:33, Ignac pisze:

Kilka dni temu pojawił mi się taki komunikat, żebym skopiował swoje dane
z googla, bo od kwietnia będą zlikwidowane,
Google+ likwidują, ale nie ma to nic wspólnego z usenetem.
A że usenet dogorywa od lat to fakt. W końcu podzieli zapewne los setek małych kameralnych forów, które załatwił fujzbuk.

Likwidują nas?