Likwidują nas?

Data: 2019-03-17 15:40:06
Autor: Ignac
Likwidują nas?
Czy to prawda, za kilka dni, podobno z powodu z małego ruchu?

Data: 2019-03-18 07:28:51
Autor: 2late
Likwidują nas?
On 17/03/2019 10:40 PM, Ignac wrote:
Czy to prawda, za kilka dni, podobno z powodu z małego ruchu?

Chodzi o usenet?

Moze ktos ma na tyle samozaparcia, zeby zalozyc facebook'owa grupe w rodzaju pl.misc.kolej, ktora dziala calkiem preznie.

Data: 2019-03-18 03:17:02
Autor: Jacek G.
Likwidują nas?
W dniu poniedziałek, 18 marca 2019 08:38:17 UTC+1 użytkownik 2late napisał:
> [...]

Moze ktos ma na tyle samozaparcia, zeby zalozyc facebook'owa grupe w rodzaju pl.misc.kolej, ktora dziala calkiem preznie.

Może wraz z nadejściem wiosny ruch się zwiększy, a póki co, coś o rowerach na AszDzienniku:)
https://aszdziennik.pl/125979,7-zdjec-ludzi-na-rowerze-ktore-pokazuja-jak-nie-jezdzic-na-rowerze

Co do grupy na FB - FB nie posiadam i nie zamierzam, myślę, że jest jeszcze parę osób co mają tak samo.
--
Jacek G.

Data: 2019-03-18 12:20:49
Autor: z
Likwidują nas?
W dniu 2019-03-18 o 11:17, Jacek G. pisze:

Co do grupy na FB - FB nie posiadam i nie zamierzam, myślę, że jest jeszcze parę osób co mają tak samo.

Nie posiadam i nie zamierzam. Choć podobno miliony much nie mogą się mylić ;-)

Data: 2019-03-18 07:20:38
Autor: Olivander
Likwidują nas?
On Monday, March 18, 2019 at 12:21:29 PM UTC+1, z wrote:
W dniu 2019-03-18 o 11:17, Jacek G. pisze:
> FB nie posiadam i nie zamierzam, myślę, że jest jeszcze parę osób co mają tak samo.
Nie posiadam i nie zamierzam.
też nie posiadam i nie zamierzam, natomiast kiedyś miałem, było ciężko się pozbyć, ale już nie mam

niestety, nikt istotny nas nie czyta, więc takie głosowanie jest okdr

Data: 2019-03-18 19:21:49
Autor: Marcin N
Likwidują nas?
W dniu 2019-03-18 o 12:20, z pisze:
[...]

Dlaczego?
To jakaś deklaracja polityczna? Fetysz? Zakład z kumplem?

--
MN

Data: 2019-03-20 08:40:59
Autor: z
Likwidują nas?
W dniu 2019-03-18 o 19:21, Marcin N pisze:
  Dlaczego?
To jakaś deklaracja polityczna? Fetysz? Zakład z kumplem?

20 parę lat używam komputerów. W pracy i w domu. Poczty email, ftp, sms.

Nie widzę potrzeby się uzewnętrzniać i poprawiać sobie samopoczucia "w społeczności" Jestem NORMALNY
Korzystam z dobroci internetu, Najnowszych softów, bankowości interentowej...

Zagrożenia związane ze szpiegowaniem i inwigilacją to oddzielny temat którego nie rozpatruję  (choć jest ważny) w temacie posiadanie fejsbuka

Po co mi to?

PS. Czasem muszę tam wejść. Nawet miałem jakieś robocze konto. Interfejs jest tak nieczytelny, wolny i odrzucający. A jak zobaczę reklamę?... DYSKWALIFIKACJA

Data: 2019-03-20 20:24:23
Autor: PeJot
Likwidują nas?
W dniu 2019-03-20 o 08:40, z pisze:
Jestem NORMALNY

Nie ma takiej opcji. Ludzie dzielą się na nienormalnych i tych nie przebadanych :)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2019-03-18 12:22:04
Autor: ń
Likwidują nas?
A kto?
Uwierzyłbym, gdyby u waaadzy było P0 ;-))

-- -- -
Czy to prawda, za kilka dni, podobno z powodu z małego ruchu?

Data: 2019-03-18 15:18:03
Autor: andrzej.ozieblo
Likwidują nas?
W dniu niedziela, 17 marca 2019 23:40:08 UTC+1 użytkownik Ignac napisał:
Czy to prawda, za kilka dni, podobno z powodu z małego ruchu?

Żartujesz czy piszesz poważnie?

Data: 2019-03-19 00:33:33
Autor: Ignac
Likwidują nas?
W dniu poniedziałek, 18 marca 2019 23:18:07 UTC+1 użytkownik andrzej...@gmail.com napisał:
W dniu niedziela, 17 marca 2019 23:40:08 UTC+1 użytkownik Ignac napisał:
> Czy to prawda, za kilka dni, podobno z powodu z małego ruchu?

Żartujesz czy piszesz poważnie?

Kilka dni temu pojawił mi się taki komunikat, żebym skopiował swoje dane
z googla, bo od kwietnia będą zlikwidowane, ja nie przywiązuje żadnej
wagi do tego co wytwarzam w necie, więc się tym nie przejąłem, zresztą,
zdecydowana moja aktywność jest tu. A ponieważ chodziło o jakieś dziesiątki GB danych, więc skojarzyłem to z tą
stroną.
Potem pomyślałem, że rejestruje trasy po których jeżdżę i szkoda by było
się ich pozbyć, pomimo, że znam je prawie wszystkie.
Nie miałeś takie komunikatu?

Data: 2019-03-19 01:28:45
Autor: Jacek G.
Likwidują nas?
W dniu wtorek, 19 marca 2019 08:33:36 UTC+1 użytkownik Ignac napisał:

> [...]
Potem pomyślałem, że rejestruje trasy po których jeżdżę i szkoda by było
się ich pozbyć, pomimo, że znam je prawie wszystkie.

Może chodzi ci o Google+ ?
https://www.tvn24.pl/internet-hi-tech-media,40/koniec-portalu-spolecznosciowego-google,874620.html
--
Jacek G.

Data: 2019-03-19 01:56:01
Autor: andrzej.ozieblo
Likwidują nas?
W dniu wtorek, 19 marca 2019 08:33:36 UTC+1 użytkownik Ignac napisał:

Kilka dni temu pojawił mi się taki komunikat, żebym skopiował swoje dane
z googla, bo od kwietnia będą zlikwidowane,

Tak, jak piszą inni, to chodzi o google+, czyli nieudaną próbę konkurencji dla FB. Z tego google+, podobnie jak z FB, nie korzystałem więc nie żałuje. Ale z innych usług googla, w tym z czytnika grup dyskusyjnych, korzystam całymi garściami.

Data: 2019-03-19 08:07:35
Autor: Ignac
Likwidują nas?
W dniu wtorek, 19 marca 2019 09:56:04 UTC+1 użytkownik andrzej...@gmail.com napisał:

[...]

Ok, to uspokoiliście mnie. Nie jestem w nich obecny i stąd mój błąd!

Data: 2019-03-19 09:45:22
Autor: borsuk
Likwidują nas?
W dniu 2019-03-19 o 08:33, Ignac pisze:

Kilka dni temu pojawił mi się taki komunikat, żebym skopiował swoje dane
z googla, bo od kwietnia będą zlikwidowane,
Google+ likwidują, ale nie ma to nic wspólnego z usenetem.
A że usenet dogorywa od lat to fakt. W końcu podzieli zapewne los setek małych kameralnych forów, które załatwił fujzbuk.

Data: 2019-03-19 06:58:07
Autor: zbrochaty
Likwidują nas?
W dniu niedziela, 17 marca 2019 23:40:08 UTC+1 użytkownik Ignac napisał:
Czy to prawda, za kilka dni, podobno z powodu z małego ruchu?

Nie sadzę, ruch jest maly ale jest.
Jest kilka grup, na ktorych od kilku lat nic sie nie dzieje:
pl.rec.windsurfing, pl.rec.sport.zimowe, pl.re.sport.tenis, pl.rec.alt.kitesurfing i podobne.

Ale taki ruch google moze robic. Onet zlikwidował Niusy, Wyborcza też zlikwidowała forum.... Jak skasują, to mi już nie będzie sie chciało instalować jakichs czytnikow aby logowac sie do usenetu

Data: 2019-03-19 13:03:45
Autor: Olivander
Likwidują nas?
jest jeszcze narkive

Data: 2019-03-19 15:50:37
Autor: Szuwarek
Likwidują nas?
zbrochaty@gmail.com pisze:
[...]

Od lat czytam newsy i maile przez Thunderbirda. Czasami niestety znikają kolejne serwery usenetu.
Zawsze mnie denerwowały programy obsługiwane przez przeglądarkę, a teraz jak w pracy taki wprowadzili, to już ociera się o nienawiść.
Pozdrawiam.

Data: 2019-03-19 16:59:53
Autor: Budzik
Likwidują nas?
Użytkownik Szuwarek zibi_sz@wp.pl ...

[...]

A ja mam od lat hamstera + xnews i jak coś z tego przestanie działać to coś czuje ze u mnie newsy umra...
Nie wyobrażam sobie prowadzic bardziej skomplikowanych dyskusji na roznych forach, tudziez na facebooku....

--
Pozdrawia... Budzik
"Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

Data: 2019-03-20 08:47:46
Autor: z
Likwidują nas?
W dniu 2019-03-19 o 15:50, Szuwarek pisze:

Od lat czytam newsy i maile przez Thunderbirda.

I nie wyobrażam sobie inaczej. :-)

Data: 2019-03-20 01:08:47
Autor: andrzej.ozieblo
Likwidują nas?
W dniu środa, 20 marca 2019 08:47:50 UTC+1 użytkownik z napisał:
W dniu 2019-03-19 o 15:50, Szuwarek pisze:

> Od lat czytam newsy i maile przez Thunderbirda. I nie wyobrażam sobie inaczej. :-)

Tak jest najlepiej, ale od pewnego czasu korzystam tylko z google. Gorzej, ale dostęp z wszystkiego. Jak jak to się mówi "idzie się przyzwyczaić". :)

Data: 2019-03-19 17:58:03
Autor: 2late
Likwidują nas?
On 19/03/2019 01:58 PM, zbrochaty@gmail.com wrote:
[...]

No i poza wszystkim usenet jest miedzynarodowy. Nie tak latwo zalozyc nowa grupe ale i nie latwo usunac. Zawsze sie znajdzie serwer ktory to wszystko pociagnie. Wszytsko czyli nie wiele. Chociaz nowe grupy wciaz powstaja.

Data: 2019-03-19 18:32:29
Autor: ToMasz
Likwidują nas?
W dniu 19.03.2019 o 14:58, zbrochaty@gmail.com pisze:
[...]

możesz za darmo, z każdej sieci, od każdego operatora, korzystać z:
news.eternal-september.org
ToMasz

Data: 2019-03-19 22:49:50
Autor: qrt
Likwidują nas?
Dnia Tue, 19 Mar 2019 18:32:29 +0100, ToMasz napisał(a):

[...]

ja puki co korzystam z serwera neostrady ale ów podany przez ciebie
zapisałem jakby co...

Likwidują nas?