Limit aktywacji i niezrealizowane zlecenie.

Data: 2009-07-21 15:54:44
Autor: Tomek
Limit aktywacji i niezrealizowane zlecenie.
Użytkownik " Poldek" <noczelny.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h44crr$88c$1inews.gazeta.pl...

Witam, mam pytanie od początkującego.

Proszę o wyjaśnienie następującej sytuacji:

- mam 20 akcji spółki ABC;
- jest godzina 12:00, sesja WGPW trwa w najlepsze;
- aktualny kurs ABC wynosi 24,95 zł;
- składam zlecenie sprzedaży moich 20 akcji ABC, daję LIMIT AKTYWACJI 25,00
zł, ważne do końca sesji;

No i po zakończeniu sesji zlecenie jest ZAMKNIęTE NIEZREALIZOWANE. Dlaczego?
Czy coś schrzaniłem? Oczywiście moim celem było sprzedanie moich 20 akcji ABC
za cenę co najmniej 25 zł. Taka cena pojawiła się po złożeniu zlecenia.
Dlaczego nie doszło do transakcji? Czy źle złożyłem zlecenie, czy też było za
mało zleceń kupna dla żądanej przeze mnie ceny i ktoś inny sprzedał swoje
papierki po 25 zł (a nawet momentami drożej - widać było w podglądzie, że są
transakcje setek akcji po 25,60 zł), a ja już się nie załapałem?

Witam.

Limit aktywacji zlecenia sprzedaży musi być mniejszy od kursu ostatniej transakcji (24,95).

Tomek

Data: 2009-07-21 16:27:00
Autor: Fidelio
Limit aktywacji i niezrealizowane zlecenie.
Limit aktywacji zlecenia sprzedaży musi być mniejszy od kursu ostatniej transakcji (24,95).

Tomek

No przecież! :-)

Data: 2009-07-21 15:03:15
Autor: Wiktor Kośka
On 21 Lip, 16:27, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:
> Limit aktywacji zlecenia sprzedaży musi być mniejszy od kursu ostatniej
> transakcji (24,95).

> Tomek

No przecież! :-)

Chyba coś kolego się nie wyspałeś, naucz się czytać ze zrozumieniem.

Data: 2009-07-21 18:28:30
Autor: Tomek
Limit aktywacji i niezrealizowane zlecenie.
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:h44j7q$j8$1news.onet.pl...

No przecież! :-)

Cieszę się, że podzielasz moje zdanie;)

Tomek

Limit aktywacji i niezrealizowane zlecenie.