Limit cashback na stacji Orlen

Data: 2012-10-25 11:29:07
Autor: Piotr Hołda
Limit cashback na stacji Orlen
Witam,

Już drugi raz na tej samej stacji usłyszałem, że nie mogę podjąć więcej niż... i tu pada za każdym razem inna kwota, mniejsza niż 200 PLN. Pani ma coś takiego w komputerze i nie potrafi wyjaśnić skąd taki limit. Informacja taka pojawia się jeszcze zanim wsunę moją szarytkę do czytnika a więc nie ma związku ani z bankiem ani tym bardziej z kontem klienta. Skąd mogą wynikać takie limity? Przyszło mi do głowy, że ich system kontroluje w jakiś sposób stan kasy i nie pozwala jej opróżnić zanadto, żeby było z czego wydawać resztę. Z drugiej strony, 200 PLN przy obecnych cenach paliw to pewnie utarg na jednym kliencie :)

Data: 2012-10-25 22:47:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Limit cashback na stacji Orlen

"Piotr Hołda" 335165cd-8b5a-44ee-be7c-8a51fee50064@googlegroups.com

[...]

Kobiety nie lubią Cię. ;) Ja tankowałem dziś -- podszedł facet
i musiałem mu oddać broń. ;) Poczekałem, aż zatankował i poszedłem
sobie, aby zapłacic. A wewnątrz Orlenowskiego budynku stacji też facet...
I mówi do mnie, że nie może... Podchodzi pani, uśmiecha się do mnie
serdecznie, zabiera facetowi to i owo, prosi o przełożenie karty
do jej czytnika i po chwili kwituję 258 z groszami, z czego 200
to keszbek. :) A temu panu wyjaśnia coś, czego nie pojmuję. :)

Pojąłem tylko tyle, że temu panu w kasie brakuje czegoś -- - szmalu chyba. :)

[...]

Chyba coś koło tego.

: Z drugiej strony, 200 PLN przy obecnych cenach paliw to
: pewnie utarg na jednym kliencie :)

Raczej tak, o ile klient leje do pełna.

Ja dziś lałem do pełna (rękami obsługanta) ale kupiłem tylko
za 58 z groszami, bo niedawno tankowałem debetówką merytoryczną
za 200 z groszami. Z tych 58 straciłem 1% (merytoryczność daje
4%, Dobra Szarytka daje 3%) zatem 58 groszy... Gdybym kupił gumę
do żucia, straciłbym poda 1 złotówkę w zestawieniu z cenami gum
do żucia z Auchan.

-=-

Ogólnie obsługę Orlenowską oceniam jako bardzo sympatyczną i bezproblemową. :)
Jeszcze tylko jedna paczka gumy do żucia i chyba będę miał komplet, czyli 5 dych. :)

[trochę głupio, bo dostępność gumy do żucia przekłada się na zdrowsze
zęby, czyli na zmniejszenie utrapień warunkujących zbawienie mej
nieśmiertelnej duszy; tak to jest z zachłannością -- chcę mieć
5 dych, więc i utrapień mam mniej... nie można służyć zarazem
Bogu (utrapieniom) i orzechowej mamonie; no nic.. jakoś to
.... z życia wiecznego zrezygnowałem już dawno...]

Data: 2012-10-26 09:26:49
Autor: lolekanabolek
W dniu 2012-10-25 20:29, Piotr Hołda pisze:
[...]

też tak miałem parę razy, myślałem na początku, że to jakiś limit na cashbacku jest, bo przy dobrym układzie udaje mi się zrobić 3x cashback w ciągu pół godziny i zazwyczaj przy trzecim czekała mnie taka niespodzianka

[...]

Mają ustalony jakiś limit gotóki w kasie i dlatego cashback nie przechodzi. Jaki to limit to nie wiem. Parę razy sprzedawca tylko mówił, że właśnie zdał gotówkę i może cashback nie przejść

Marcin

Limit cashback na stacji Orlen