Limit na koncie w Mille -- tydzie艅 za free

Data: 2013-06-03 05:13:30
Autor: TrzyLinie
Limit na koncie w Mille -- tydzie艅 za free
W dniu 2013-06-03 04:33, Eneuel Leszek Ciszewski napisa艂(a):
Mille, aby ludzie mieli na wi艣niowo-orzechowe lanie,
daje (dla mnie 4 kdychy -- do dzisiaj) bezp艂atny limit
na koncie. :) Chyba wezm臋, skoro daj膮 za free, cho膰
Szatan dawa艂 wisienki za polecenie limitu. :)

BTW -- p贸jd臋 do Szatana i powo艂am si臋 na rozmow臋,
w czasie kt贸rej powiedziano mi, 偶e o limit z polecenia
(czyli i o wisienki) mog臋 poprosi膰 za jaki艣 czas, czyli
niekoniecznie w dniu zawierania umowy o Konto Godne Polecenia.

Jak b臋dziesz korzysta膰 dok艂adnie zastan贸w si臋 nad zapisem niby "regulaminowym":

"W przypadku wykorzystania Limitu w koncie osobistym do 7 dowolnych dni w
miesi臋cznym cyklu rozliczeniowym oprocentowanie nie jest naliczane".

Ja rozumia艂em to tak: wyp艂acam we czwartek, wp艂acam w nast臋pny czwartek.
Zrobi艂em tak dwa razy - nie naliczyli odsetek! Zgodnie ze zdrowym rozs膮dkiem.

Kumpel wyp艂aci艂 we 艣rod臋, wp艂aci艂 w nast臋pn膮 艣rod臋 - NALICZYLI odsetki.
Poszed艂 od oddzia艂u, argumentacja po dw贸ch godzinach wyja艣niania, roztrz膮sania,
dzwonienia do "pan贸w m膮drych": "przecie偶 KORZYSTA艁 pan przez OSIEM
dni, do we dwie 艣rody pan mia艂 nasze pieni膮dze". Mo偶e to i pomy艂ka,
ale tak膮 argumentacj臋 us艂ysza艂 w tym banku(?).

Przytoczony zapis "regulaminowy" o siedmiodniowej bezp艂atno艣ci pochodzi
z dokumentu "Cennik us艂ug 鈥 prowizje oraz oprocentowanie produkt贸w kredytowych".
Nie widzia艂em nigdzie indziej zapisu o tej siedmiodniowej bezp艂atno艣ci.
--
TrzyLinie

Data: 2013-06-03 08:55:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Limit na koncie w Mille -- tydzie za free

"TrzyLinie" koh1cd$ld3$1@dont-email.me

Ja rozumia砮m to tak: wyp砤cam we czwartek, wp砤cam w nast阷ny czwartek.
Zrobi砮m tak dwa razy - nie naliczyli odsetek! Zgodnie ze zdrowym rozs眃kiem.

Dwa razy, ale chyba nie w jednym miesi眂u dwa razy?

Kumpel wyp砤ci we 秗od, wp砤ci w nast阷n 秗od - NALICZYLI odsetki.
Poszed od oddzia硊, argumentacja po dw骳h godzinach wyja秐iania, roztrz眘ania,
dzwonienia do "pan體 m眃rych": "przecie KORZYSTA pan przez OSIEM
dni, do we dwie 秗ody pan mia nasze pieni眃ze". Mo縠 to i pomy砶a,
ale tak argumentacj us硑sza w tym banku(?).

Przytoczony zapis "regulaminowy" o siedmiodniowej bezp砤tno禼i pochodzi
z dokumentu "Cennik us硊g - prowizje oraz oprocentowanie produkt體 kredytowych".
Nie widzia砮m nigdzie indziej zapisu o tej siedmiodniowej bezp砤tno禼i.

Wczoraj za moim oknem la deszcz -- a na stronie Millego by砤 pla縜,
parasol itp... Do g硂wy mi przysz硂 -- co za hipokryci ;) i nawet
mam drobny tekst na ten temat:

   Matactwa banku... Pewien bank (nie b阣 pisa, o kt髍y
   mi chodzi, bo i tak ka縟y domy秎i si) pisze, 縠 jego
   klienci lubi wypoczywa i nawet rysuje le縜k pla縪wy
   itp... A tymczasem za oknem pada deszcz jak jesieni,
   cho jest koniec wiosny. Co za hipokryzja!!!

I odpowied banku do moich my秎i:

 -- Przecie to nie nasza wina!

wraz z moim retorycznym pytaniem:

 -- A czyja?! ;)

Widz, 縠 bank w dowcipie (w liczeniu dni) mnie prze禼ign背. :)

No -- osiem, jakby nie liczy... oda, czwartek ... wtorek i 秗oda...
Razem osiem dni. :) Pewnie nawet w 秗od rano zabra (pierwsz sesj)
a w nast阷n 秗od odda ostatni sesj. :) Co za cwaniactwo!! To tak,
jak z pobytem -- dwa dni, czyli jeden nocleg. :) W dwie r罂ne 秗ody
rozkoszowa si cudzymi pieni阣zmi.

Ja, profilaktycznie, bym odda we wtorek, znaj眂 :) dowcipno舵 Millego. :)
I ja oddam we wtorek. Albo nawet w poniedzia砮k -- je秎i wezm we 秗od. :)

Wezm 4 dychy, polej po wiewi髍czych kitach, po Aliorze Seniorze i do Citka
zalej oraz do Szatana... A nast阷nego dnia pozabieram, aby wla na jakie
oszcz阣ne -- pewnie do 秝i optymalnych. :)

W ci眊u roku b阣 z tego mia ile? 400*3*6*12/365=236,712328767123

To niemal po硂wa tego, co daje jedna szarytka. :)

Dobrze licz? Dla 3% b阣 mia niemal 鎤ier ta硓ena?
Ale je秎i 7 dni i 3.5%?

   40*35*7*12/365=322,191780821918

Data: 2013-06-03 19:47:49
Autor: TrzyLinie
Limit na koncie w Mille -- tydzie za free
W dniu 2013-06-03 08:55, Eneuel Leszek Ciszewski napisa(a):
[...]

Dwa razy - po razie w jednym miesi眂u.

Widz, 縠 bank w dowcipie (w liczeniu dni) mnie prze禼ign背. :)

Jak si daje im kas - to licz jak trzeba :) ale jak oni daj to licz
jak chc - oto, tfu, tfu, "instytucja zaufania publicznego" :)

--
TrzyLinie

Data: 2013-06-04 01:01:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Limit na koncie w Mille -- tydzie za free

"TrzyLinie" koikjo$qah$1@dont-email.me

Dwa razy - po razie w jednym miesi眂u.

Jak pojmuj -- mo縩a po縴cza za free na 7 ;) dni
co miesi眂 (czyli w ka縟ym miesi眂u) przez ca硑
rok. Dobrze pojmuj?

Widz, 縠 bank w dowcipie (w liczeniu dni) mnie prze禼ign背. :)

Jak si daje im kas - to licz jak trzeba :) ale jak oni daj to licz
jak chc - oto, tfu, tfu, "instytucja zaufania publicznego" :)

Zapyta砮m w oddziale o to, czy je秎i dzi wezm i za tydzie,
w poniedzia砮k oddam, to policz 8 dni, czy 7. Odpowied by砤
szybka, zdecydowana, jednoznaczna... :) W jej efekcie stan瓿o
na tym, 縠 poniedzia砮k nie warto po縴cza. ;)

Dzi阫i Tobie by mo縠 (zapewne?) uchroni砮m si przed utraceniem
paruset pln體, na odzyskanie kt髍ych chyba musia砨ym ciu砤 ponad
p蟪 roku.

  8*400*20/365=175,342465753425  <-- zak砤dam, 縠 koszt kredytu to 20%
  6*4*4*81*12/365=255,649315068493

Ale jak si to sta硂, 縠 tak p蠹no dowiedzia砮m si o tej bezp砤tno禼i?
To wcze秐iej by硑 wy縮ze %% na lokatach i nie by硂 Belki, przez co
rocznie mo縩a by硂 uci眊n辨 z 5 setek...

  6*400*7*12/365=552,328767123288

Data: 2013-06-04 06:34:22
Autor: TrzyLinie
Limit na koncie w Mille -- tydzie za free
W dniu 2013-06-04 01:01, Eneuel Leszek Ciszewski napisa(a):
"TrzyLinie" koikjo$qah$1@dont-email.me
Dwa razy - po razie w jednym miesi眂u.
Jak pojmuj -- mo縩a po縴cza za free na 7 ;) dni
co miesi眂 (czyli w ka縟ym miesi眂u) przez ca硑
rok. Dobrze pojmuj?

Nie wiem czy dobrze pojmujesz, nie jestem wr罂k ;) Ja teraz po縴czam
we czwartek i oddaj we 秗od... Miesi眂 w miesi眂. Jeszcze warto
pami阾a, 縠 dla Mille miesi眂 liczy si w kwestii kredytu odnawialnego
od ostatniego dnia miesi眂a kalendarzowego X do przedostatniego dnia
miesi眂a kalendarzowego X+1. Jak笨 oni maj 砤two舵 zmieniania ustalonych
znacze s丑w :-D. Kreacja nieograniczona, ot, instytucja zaufania
publicznego...

Kumpel pr骲owa jeszcze po縴cza na 14 dni na granicy miesi阠y (ale
rozumianych jak Mille rozumie) - czasem te si udawa硂, ale tego
ju analizowa mi si nie chce - poruszanie si trajektori my秎ow
Mille mnie boli ;(

Zapyta砮m w oddziale o to, czy je秎i dzi wezm i za tydzie,
w poniedzia砮k oddam, to policz 8 dni, czy 7. Odpowied by砤
szybka, zdecydowana, jednoznaczna... :) W jej efekcie stan瓿o
na tym, 縠 poniedzia砮k nie warto po縴cza. ;)

Dlaczego jednak przez dwa miesi眂e po縴cza砮m we czwartek, oddawa砮m
we czwartek i nie naliczali?!?

Ale jak si to sta硂, 縠 tak p蠹no dowiedzia砮m si o tej bezp砤tno禼i?

Za du縪 tre禼i by硂 na grupie, wi阠 przeoczy砮. By硂 o tym, sam pisa砮m
jaki czas temu.
--
TrzyLinie

Data: 2013-06-04 21:03:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Limit na koncie w Mille -- tydzie za free

"TrzyLinie" kojqfu$h02$1@dont-email.me

[...]

To dla mnie problem 縜den -- 縴j to w Polsce (zdania
konstrukcja pomerdana celowo) ponad 46 lat.

[...]

A mnie by zajmowa硂 niepotrzebnie czas i szarpa硂by moje
nerwy -- to w razie wpadki nie mo縩a nijak wyt硊maczy si. :)

[...]

Lepiej nie pytaj o to w banku, skoro maj taki spos骲 liczenia. :)

Ale jak si to sta硂, 縠 tak p蠹no dowiedzia砮m si o tej bezp砤tno禼i?

Za du縪 tre禼i by硂 na grupie, wi阠 przeoczy砮. By硂 o tym, sam pisa砮m
jaki czas temu.

Pewnie tak.

Data: 2013-11-10 16:39:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Limit na koncie w Mille -- tydzie za free

Sprawa dotyczy mnie osobi禼ie [ciekawe, czy mo縠 jako
dotyczy inaczej -- innym si razem zastanowi闿 jako
縠 potraktowa砮m 體 limit jako prezent imieninowy,
zatem anga縰j si w w眛ek...

[prezent imieninowy -- albo jako wyprawk dawan na otarcie
brudnych 砮z cz硂wiekowi zwalnianemu z zarobkowej pracy
keszbekowania realno-orlenowego [ciekawe, czy si by domy秎ili,
dlaczego 硓y robotnika s brudne... no, ale na szcz甓cie nikt
moich my秎i nigdy nie pozna, tedy si nie musz obawia...
[nikt nigdy nie -- i gdzie tu zaprzeczenie podw骿ne?]]]

"TrzyLinie" koh1cd$ld3$1@dont-email.me

Jak b阣ziesz korzysta dok砤dnie zastan體 si nad zapisem niby "regulaminowym":

"W przypadku wykorzystania Limitu w koncie osobistym do 7 dowolnych dni w
miesi阠znym cyklu rozliczeniowym oprocentowanie nie jest naliczane".