Limit na koncie w Mille -- tydzień za free

Data: 2013-06-04 03:44:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Limit na koncie w Mille -- tydzień za free

"Eneuel Leszek Ciszewski" kogvaf$g36$1@speranza.aioe.org

Mille, aby ludzie mieli na wiśniowo-orzechowe lanie,
daje (dla mnie 4 kdychy -- do dzisiaj) bezpłatny limit
na koncie. :) Chyba wezmę, skoro dają za free, choć
Szatan dawał wisienki za polecenie limitu. :)

Forsa do dyspozycji już jest, ale wczoraj (w godzinę
po wizycie w marmurze) jeszcze nie było. Propozycje
(kredyt, kredytówka i limit) wszystkie zniknęły.

Natomiast mam pytanie:

 -- biorę dziś 1 pln
 -- oddaję w poniedziałek (10 czerwca) 1 pln

 -- wykorzystałem swoje możliwości czerwcowe,
    czy mogę pobrać jeszcze pozostałe pieniądze
    (bo limit mam na 40kpln) na 1 tydzień?

A jeśli wykorzystałem te swoje możliwości czerwcowe:

 -- biorę dziś 1 pln
 -- biorę jutro 1 dpln
 -- biorę pojutrze 1 hpln
 -- biorę w piątek 1 kpln
 -- oddaję w poniedziałek (10 czerwca) 1111 pln

 -- zapłacę jakieś odsetki, czy nie?

Data: 2013-06-04 06:45:09
Autor: TrzyLinie
W dniu 2013-06-04 03:44, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
[...]

WYKORZYSTAŁEŚ! Tą jedną złotówką wykorzystałeś!

Osobno, bez opisanego wyżej wykorzystania limitu, za poniższe nie zapłacisz :)

-- biorę dziś 1 pln
-- biorę jutro 1 dpln
-- biorę pojutrze 1 hpln
-- biorę w piątek 1 kpln
-- oddaję w poniedziałek (10 czerwca) 1111 pln

Bezpłatność dotyczy czasu korzystania z kasy deponentów Millego.
--
TrzyLinie

Data: 2013-06-04 06:52:20
Autor: TrzyLinie
W dniu 2013-06-04 06:45, TrzyLinie napisał(a):
Osobno, bez opisanego wyżej wykorzystania limitu, za poniższe nie zapłacisz :)

Przeczytałem to zdanie i nagle mnie olśniło... Wykorzystałeś czas, a nie limit,
ehehe, to jest ich na nas hak: każdy myśli o wykorzystywaniu limitu,
a nie czasu, a tu chodzi o ten czas, a te siedem dni, kiedy można korzystać :)

Sprytnie połączyli wykorzystanie limitu z korzystaniem z kasy swoich
deponentów w czasie. Miszcze! Ale przecież to instytucja zaufania publicznego,
ehehe.
--
TrzyLinie

Data: 2013-06-04 23:33:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Limit na koncie w Mille -- tydzień za free

"TrzyLinie" kojrhm$kla$1@dont-email.me

Sprytnie połączyli wykorzystanie limitu z korzystaniem z kasy swoich
deponentów w czasie. Miszcze! Ale przecież to instytucja zaufania publicznego,
ehehe.

Ale Mille jest znany z tego typu zachowań. :)

Gdy ryzyko jest bardzo duże w stosunku do szansy -- trzeba
być odważnym, aby dać się skusić. :) A w razie czego -- trzeba
przecierpieć w spokoju.

Można by też utworzyć fundusz straceńców. ;) Każdy, kto by zyskał,
oddałby jakąś drobną część na ten fundusz a poszkodowany by otrzymał
odszkodowanie.

Jednak idąc dalej tym tropem, należałoby rozbudować szeregi urzędników
wnikliwie badających każdy zysk i każdą wpadkę, aby nie było nadużyć. ;)
Tą metodą być może bezrobocie by spadło, ale zyski z wiśni i orzechów
oraz innych dochodów tego typu byłyby mizerne.

Ponadto stosunkowo mały zysk sprawia, że taki fundusz nie ma sensu.
Wystarczy jeden poszkodowany, aby pożreć zysk dziesięciu zyskiwaczy.
I nie ma w tym nic dziwnego -- warunki narzuca? Proponuje? Ustanawia?
Jak zwał, tak zwał -- bank daje takie warunki, aby wiele nie utracić.

-=-

Teraz, gdy już wiadomo, ile trwa siedem dni, najgorszy jest przypadkowy
debet. Gdy dziś zejdę pod krechę przypadkiem, chyba muszę zabrać resztę
i wrzucić ją na konto oszczędne na tydzień. Co jednak wówczas, gdy
nieopatrznie zejdę pod krechę kolejny raz w miesiącu? Trzeba po prostu
uważać.

Trzeba też uważać na swoiste liczenie miesiąca. Źle licząc, w mBanku
straciłem 5 plnów, bo dwa razy w miesiącu przelałem z plusowego...

-=-

Jest jeszcze jeden wariant:

 -- dziś schodzę (biorąc w sklepie 2 setki) pod krechę
 -- i jeszcze dziś wpłacam w marmurze tyle, że wychodzę nad krechę

Czy to znaczy, że mam dzień do tyłu?
I czy tylko jeden dzień? Czy za 10 dni mogę ten
manewr powtórzyć i nie mieć naliczonych odsetek?

 -- dziś schodzę (biorąc w sklepie 2 setki) pod krechę
 -- i jeszcze dziś wpłacam w marmurze tyle, że wychodzę nad krechę
 -- za 10 dni schodzę (biorąc w sklepie 2 setki) pod krechę
 -- i jeszcze tego samego dnia wpłacam w marmurze tyle, że
    wychodzę nad krechę

Na szczęście jest smartfon z jego aplikacją mobilną, czyli jest szybka orientacja...

Limit na koncie w Mille -- tydzień za free