Limit w rachunku mBiznes 17 %

Data: 2009-09-10 07:38:47
Autor: MK
Limit w rachunku mBiznes 17 %
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:6fb49309-8d24-48d9-a038-1f0a29b2aea3q7g2000yqi.googlegroups.com...

Co jednak chce osiągnąc BRE, nakładajac z jednej strony prowizję na
niewykorzystany limit kredytowy w rachunku mBiznes, a z drugiej
obciążając go stopą procentową 17 % niczym kiepską kartę kredytową,
tego chyba nie wie nikt.

Czyzby? Ja wiem :) Inwestorzy oczekuja ROI na poziomie 20%... Niestety nasz socjalistyczny parlament powiazal oprocentowanie kredytow/pozyczek ze stopami ustalanymi przez bank centralny i tak oto mielismy okazje zobaczyc jak stopy procentowe przy wyzszym ryzyku spadaja.

MK

Limit w rachunku mBiznes 17 %