Limitowana edycja karty kredytowej Citibank z okazji 140-lecia Citibanku

Data: 2010-11-02 22:02:39
Autor: cezarys
Limitowana edycja karty kredytowej Citibank z okazji 140-lecia Citibanku
Oszustwo. Zamówiłem, kilka razy się upewniałem.
Przyszła inna.  Proponuje omijać z daleka
CEzarys
PS. Dlaczego nie mam żadnych kłopotów z toyota czy vw?

Data: 2010-11-02 23:34:16
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Tue, 2 Nov 2010 22:02:39 +0100, cezarys napisał(a):

Oszustwo. Zamówiłem, kilka razy się upewniałem.
Przyszła inna.  Proponuje omijać z daleka
CEzarys
PS. Dlaczego nie mam żadnych kłopotów z toyota czy vw?

 VW powiadasz... Czas się odezwać po raz kolejny, szósty tydzień czekam na
papiery. Bo przecież to oczywiste by wysyłać papiery na adres zameldowania
zamiast na adres do korespondencji.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-11-03 00:18:51
Autor: quwert.xxxxx@xxxxx.gazeta.pl
Limitowana edycja karty kredytowej Citibank z okazji 140-lecia Citibanku

PS. Dlaczego nie mam Âżadnych kÂłopotĂłw z toyota czy vw?

Brak kłopotów z Toyota bank?

UFO jest bardziej prawdopodobne.

Ten bank to jeden wielki kłopot

Data: 2010-11-03 00:59:29
Autor: luc
On 2 Lis, 22:02, "cezarys" <ceza...@XXX.pl> wrote:
Oszustwo. Zamówiłem, kilka razy się upewniałem.
Przyszła inna.  Proponuje omijać z daleka
CEzarys
PS. Dlaczego nie mam żadnych kłopotów z toyota czy vw?

Heh, zamówiłem VISA ZTM, a dostałem zwykłą MC. Bałagan mają, jak nie
wiem co. Rozmawiałem chyba z pięcioma różnymi osobami, każda mówiła co
innego, aż w końcu trafiłem na kompetentną panią z działu obsługi KK.
W ramach rekompensaty karta ma być dożywotnio bezpłatna. Zobaczymy jak
będzie, czekam na potwierdzenie tego na piśmie :-)

pzdrwm
luc

Data: 2010-11-03 17:15:23
Autor: kashmiri
Limitowana edycja karty kredytowej Citibank z okazji 140-lecia Citibanku
luc <bananek@gmx.net> dared to write:

To takie rzeczy potwierdzają na piśmie?

Data: 2010-11-03 05:36:18
Autor: luc
On 3 Lis, 13:15, "kashmiri" <nie...@nigdzie.com> wrote:
luc <bana...@gmx.net> dared to write:

> [...]
> W ramach rekompensaty karta ma być dożywotnio bezpłatna. Zobaczymy jak
> będzie, czekam na potwierdzenie tego na piśmie :-)

Pani sama z tym wyskoczyła, czym niezmiernie mnie zdziwiła. Jak
dostanę papier, to zdziwienie zamieni się w zadowolenie ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2010-11-09 02:56:00
Autor: luc
On 3 Lis, 13:36, luc <bana...@gmx.net> wrote:
> [...]

Pani sama z tym wyskoczyła, czym niezmiernie mnie zdziwiła. Jak
dostanę papier, to zdziwienie zamieni się w zadowolenie ;-)

Papier dostałem - napisali, że opłaty roczne za korzystanie z karty o
numerze takim i owakim nie będą naliczane przez cały okres korzystania
z KK, jak również karty dodatkowej.
Musi to standardowa formułka, bo w pisemku używają zwrotu Pani/
Panie...

pzdrwm
luc

Data: 2010-11-03 14:04:00
Autor: yoss

Użytkownik "kashmiri" <nie.ma@nigdzie.com> napisał w wiadomości news:iarjot$eem$1news.onet.pl...
[...]

ja posiadam taki papier o dożywotniej bezpłatności,
nie wiem teraz tylko czy citi nie bedzie czyhac na moje zejście ;-)

yossarian

Data: 2010-11-03 18:02:56
Autor: kashmiri
Limitowana edycja karty kredytowej Citibank z okazji 140-lecia Citibanku
yoss <yoss@spam.wp.pl> dared to write:

[...]

wykup u nich ubezpieczenie na życie, to będziesz pewien, że nie :)

k.

Data: 2010-11-04 12:20:14
Autor: yoss
[...]

he he he ;-) na to nie wpadłem, aczkolwiek chyba mnie nie stać ;-)
yoss

Data: 2010-11-03 18:46:00
Autor: Bogdan B.
Limitowana edycja karty kredytowej Citibank z okazji 140-lecia Citibanku
W dniu 2010-11-02 22:02, cezarys pisze:
Oszustwo. ZamĂłwiÂłem, kilka razy siĂŞ upewniaÂłem.
PrzyszÂła inna.  Proponuje omijaĂŚ z daleka
CEzarys
PS. Dlaczego nie mam Âżadnych kÂłopotĂłw z toyota czy vw?

A ja nie jęczałem, tylko w tej samej sytuacji złożyłem
reklamację i po sześciu dniach miałem jubileuszową.

Data: 2010-11-03 20:19:54
Autor: cezarys

Użytkownik "Bogdan B." <goodbody@rocketmail.pl> napisał w wiadomości news:4cd19fdb$0$20995$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-11-02 22:02, cezarys pisze:
Oszustwo. Zamówi3em, kilka razy sie upewnia3em.
Przysz3a inna.  Proponuje omijaa z daleka
CEzarys
PS. Dlaczego nie mam ?adnych k3opotów z toyota czy vw?

A ja nie jęczałem, tylko w tej samej sytuacji złożyłem
reklamację i po sześciu dniach miałem jubileuszową.

Ja nie jęczę.
Poinformowałem właśnie wszystkie możliwe instytucje.
Myślę że jakieś 50 pisemek będą musieli spłodzić.
A dopiero zacząłem :)
A za te 5 zł to dla zabawy do sądu może pójdę. Mam dużo czasu
CEzarys

Data: 2010-11-03 21:21:11
Autor: Kamil Jońca
"cezarys" <cezarys@XXX.pl> writes:

[...]

A czy złożyłeś reklamację?
KJ

 "Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie
  na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek Głódź.

Data: 2010-11-04 06:57:30
Autor: kashmiri
Limitowana edycja karty kredytowej Citibank z okazji 140-lecia Citibanku
Kamil "Jońca" <kjonca@poczta.onet.pl> dared to write:
[...]

On najwyraźniej woli targać bank po sądach. Za co oczywiście zapłacą inni klienci...

Data: 2010-11-04 07:33:09
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 03 Nov 2010 20:19:54 +0100, cezarys napisał(a):

Poinformowałem właśnie wszystkie możliwe instytucje. Myślę że jakieś 50
pisemek będą musieli spłodzić. A dopiero zacząłem A za te 5 zł to dla
zabawy do sądu może pójdę. Mam dużo czasu

Znajdź se pracę ;-)

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-04 17:53:02
Autor: cezarys

Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości news:pan.2010.11.04.07.33.09rudak.org...
[...]

Sam se znajdź.
Jak na razie należę do tych 2 % których praca szuka.
Szkoda że nie w PL, ale może kiedyś
CEzarys

Data: 2010-11-04 18:24:46
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Thu, 4 Nov 2010 17:53:02 +0100, cezarys napisał(a):

Jak na razie należę do tych 2 % których praca szuka.

Najwyraźniej nie może cię znaleźć, skoro masz tyle czasu na bzdury :>

AK

Data: 2010-11-05 18:56:11
Autor: cezarys

Użytkownik "Andrzej Kubiak" <none@inv.invalid> napisał w wiadomości news:11w8dhy57x7bd$.1l0no4025u2g.dlg40tude.net...
Dnia Thu, 4 Nov 2010 17:53:02 +0100, cezarys napisał(a):

Jak na razie należę do tych 2 % których praca szuka.

Najwyraźniej nie może cię znaleźć, skoro masz tyle czasu na bzdury :>

AK
A co cie obcodzi moja praca.
Sam se znajdź lepszą  i nie narzekaj. O pracy to pl.soc.praca
Poszukaj sobie.
Ja pisałem o braku kompetencji banku w PL

Data: 2010-11-05 21:27:16
Autor: Andrzej Kubiak
Limitowana edycja karty kredytowej Citibank z okazji 140-lecia Citibanku
Dnia Fri, 5 Nov 2010 18:56:11 +0100, cezarys napisał(a):

A co cie obcodzi moja praca.

Nic. Ogólnie - w ogóle mnie nie obchodzisz.

Ja pisałem o braku kompetencji banku w PL

Pisałeś głównie, że jesteś pieniaczem.

AK

Data: 2010-11-06 22:46:28
Autor: cezarys

Użytkownik "Andrzej Kubiak" <none@inv.invalid> napisał w wiadomości news:1phyvbi44gmw6.1njtdci1lnbw.dlg40tude.net...
[...]

Pieniaczem?
Może, ale nie dupkiem

Data: 2010-11-06 10:13:41
Autor: wiatrak

Użytkownik "cezarys" <cezarys@XXX.pl> napisał w wiadomości news:4cd07c76$0$20999$65785112news.neostrada.pl...
Oszustwo. Zamówiłem, kilka razy się upewniałem.
Przyszła inna.  Proponuje omijać z daleka

A ja wysłałem dwa razy wypełniony formularz z  ich strony. Mieli oddzwonić.
G......  oddzwonili.

wiatrak

Limitowana edycja karty kredytowej Citibank z okazji 140-lecia Citibanku