Limitowana edycja karty kredytowej Citibank z okazji 140-lecia Citibanku

Data: 2010-11-03 00:59:29
Autor: luc
Limitowana edycja karty kredytowej Citibank z okazji 140-lecia Citibanku
On 2 Lis, 22:02, "cezarys" <ceza...@XXX.pl> wrote:
Oszustwo. Zamówiłem, kilka razy się upewniałem.
Przyszła inna.  Proponuje omijać z daleka
CEzarys
PS. Dlaczego nie mam żadnych kłopotów z toyota czy vw?

Heh, zamówiłem VISA ZTM, a dostałem zwykłą MC. Bałagan mają, jak nie
wiem co. Rozmawiałem chyba z pięcioma różnymi osobami, każda mówiła co
innego, aż w końcu trafiłem na kompetentną panią z działu obsługi KK.
W ramach rekompensaty karta ma być dożywotnio bezpłatna. Zobaczymy jak
będzie, czekam na potwierdzenie tego na piśmie :-)

pzdrwm
luc

Data: 2010-11-03 17:15:23
Autor: kashmiri
Limitowana edycja karty kredytowej Citibank z okazji 140-lecia Citibanku
luc <bananek@gmx.net> dared to write:

To takie rzeczy potwierdzają na piśmie?

Data: 2010-11-03 05:36:18
Autor: luc
On 3 Lis, 13:15, "kashmiri" <nie...@nigdzie.com> wrote:
luc <bana...@gmx.net> dared to write:

> [...]
> W ramach rekompensaty karta ma być dożywotnio bezpłatna. Zobaczymy jak
> będzie, czekam na potwierdzenie tego na piśmie :-)

Pani sama z tym wyskoczyła, czym niezmiernie mnie zdziwiła. Jak
dostanę papier, to zdziwienie zamieni się w zadowolenie ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2010-11-09 02:56:00
Autor: luc
On 3 Lis, 13:36, luc <bana...@gmx.net> wrote:
> [...]

Pani sama z tym wyskoczyła, czym niezmiernie mnie zdziwiła. Jak
dostanę papier, to zdziwienie zamieni się w zadowolenie ;-)

Papier dostałem - napisali, że opłaty roczne za korzystanie z karty o
numerze takim i owakim nie będą naliczane przez cały okres korzystania
z KK, jak również karty dodatkowej.
Musi to standardowa formułka, bo w pisemku używają zwrotu Pani/
Panie...

pzdrwm
luc

Data: 2010-11-03 14:04:00
Autor: yoss

Użytkownik "kashmiri" <nie.ma@nigdzie.com> napisał w wiadomości news:iarjot$eem$1news.onet.pl...
[...]

ja posiadam taki papier o dożywotniej bezpłatności,
nie wiem teraz tylko czy citi nie bedzie czyhac na moje zejście ;-)

yossarian

Data: 2010-11-03 18:02:56
Autor: kashmiri
Limitowana edycja karty kredytowej Citibank z okazji 140-lecia Citibanku
yoss <yoss@spam.wp.pl> dared to write:

[...]

wykup u nich ubezpieczenie na życie, to będziesz pewien, że nie :)

k.

Data: 2010-11-04 12:20:14
Autor: yoss
[...]

he he he ;-) na to nie wpadłem, aczkolwiek chyba mnie nie stać ;-)
yoss

Limitowana edycja karty kredytowej Citibank z okazji 140-lecia Citibanku